Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: #jd
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. #jd

    Beeline moto black (Verkocht)

    Een tijdje geleden heb ik een Beeline moto Black aangeschaft, maar merkt toch dat ik bij de partij hoor die graag met een kaart op het beeldscherm rijdt. Ik heb de Beeline een paar keer gebruikt met de Beeline app op de telefoon ernaast, maar merkt dat ik toch vaker naar het kaartje op de...
  2. #jd

    4 (gele) helmen voor Jamaican Bobslee-team :-)

    Dag mede-MF'ers :-) Voor een carnavalsprojectie willen we Cool-runnings nadoen en zijn we op zoek naar 4 (gele) motorhelmen. We kunnen ze zelf ook geel spuiten :P Graag gratis in de buurt van Cuijk/Nijmegen op te halen, of laat maar weten waar je woont.... misschien ken ik iemand in de buurt ...
  3. #jd

    Zumo 550

    Dag mensen. Wegens interesse in de nieuwste Zumo zet ik mijn Zumo 550 te koop. Bij een goed bod verkoop ik de 550, zoniet rij ik er zelf lekker mee door. Voor mensen die vragen om een richtprijs : 250 euro. Het gaat dus om de Zumo 550, waar dus de kaart van europa in zit. Compleet met ...
  4. #jd

    7 Februari 2014 Lezing R1-Sjaak in Beers (onder Nijmegen)

    Dag motorrijders en wereldreizigers, Enkele jaren geleden ben ik zelf ooit bij een lezing van Sjaak Lucassen, alias R1-Sjaak :] , geweest. Een geweldige avond vol spannende reisverhalen en belevenissen. Niet alleen voor motorrijders, maar ook voor mensen die van reizen houden. Het lijkt...
  5. #jd

    set van 4 LED knippers "rizoma track 77"

    Ik heb 4 Rizoma track 77 LED knippers (zwarte uitvoering 8-) ) in de aanbieding. De foto hieronder is van internet geplukt, maar dat is de exacte uitvoering. Als er interesse is in de echte foto's kan ik ze wel mailen. De knippers zijn inclusief belastingsweerstand, dus je kunt ze...
  6. #jd

    Motorbok te koop

    Te koop Motorbok. Deze motorbok heb ik gebruikt voor mijn GSX R 1000 K1, maar hij zal ongetwijfeld ook andere motoren kunnen dragen ;) Met deze bok, kun je je motor probleemloos alleen opbokken, zonder risico van omvallen. stap 1 - je schuift de bok onder je motor, terwijl deze nog op...
  7. #jd

    Schoonmaken/poetsen : wat is de handigste manier ?

    Dag mede-naked-piloten !!! Sinds kort ben ik ook de gelukkige bezitter van een naked..... Nu komt er wel iets nieuws bij kijken.... Voorheen had ik een supersport en was schoonmaken/poetsen zo gebeurd door al het pastic ff te poetsen.... Nu met een naked is er een stuk minder plastic...
  8. #jd

    uitbouwen voorpoten GSX r 1100 '95

    Dag sleutelaars !!! Ik wil de voorpoten van een gsx r 1100 ,bouwjaar 95, demonteren om weg te brengen voor revisie. Ik heb nu de 2 bouten in de onderste kroonplaat losgedraaid, en de bout in de bovenste kroonplaat.... Nu dacht ik de poot er wel uit te kunnen trekken/draaien, maar er zit 0,0...
  9. #jd

    Veerpootstellers??? of hoe heten die dingen???

    Hoi Allemaal :) Ik heb zojuist nieuwe veren in mijn soes laten zetten, maar nu moet ik de fijnafstelling nog doen. Nu ben ik op zoek naar die dingen die je op je veerpoten kunt zetten, zodat je niet met een steeksleutel de boel beschadigt. Waar kan ik die bestellen? Ik heb gegoogled onder...
  10. #jd

    Party @ Mill-topic !!!

    We willen een Mini-meeting houden, met de rijders van het "Mill-topic" !! De planning was op een avond in een cafe'tje in , hoe kan het ook anders..... Mill ;) Als iemand een betere suggestie heeft, altijd welkom !!! Alle andere MFer's zijn natuurlijk ook van harte welkom. Grtz #jd...
  11. #jd

    progr. vering of lineaire vering op soes 1000 k5

    Sommige hebben me misschien in een ander topic ook al vragen zien stellen over vering, maar hier nog een keer :9 Ik heb een gsx r 1000 k5, en ben van plan mijn vering aan te passen, omdat daar, volgens kenners :+ , veel vooruitgang in te boeken is. Nu adviseren veel mensen om progressieve...
  12. #jd

    honda nog steeds problemen met distrib. ket.spanne

    Een kennis van mij is op zoek naar een cbr 600 fs. Pas eentje gevonden, maar de spanner van de distributieketting maakte nogal wat lawaai. Een andere kennis van haar had een cbr 600, bouwjaar 2003. Die had ook al 2 keer distributie-kettingspanner problemen. Ik weet dat honda in het verleden hier...
  13. #jd

    gezocht:Cobra uitlaat voor GSXR 1000 K5 JanseZX12?

    Jansezx12 poste in een ander topic een filmpje van een k5 met cobra uitlaat. Ik vond dit best een mooi pijpje, maar ik weet niet waar ik hem kan halen, of wat ie moet kosten. Kan ienmand mij dit vertellen? Jansezx12 misschien? ;) Grtz #jd
  14. #jd

    iemand ervaring met Galassetti-demper soes 1000 k5

    Ik heb een leuk pijpie gevonden voor mijn soes, maar ik heb nooit van het merk gehoord dat luid: "Galassetti". Heeft iemand wel ooit van dit merk gehoord, of ervaring hiermee die mij wat meer info kan verschaffen wat betrefd het geluid en de kwaliteit? Ik hoor het graag ! Grtz #jd :]...
  15. #jd

    wat voor n schoorsteen op m'n soes k5

    Ik ben op zoek naar n mooi knalpijpie voor op mijn soes 1000 k5. Ik weet niet wat die ontwerper van die originele gezopen heefd, of misschien heeft ie er wel te lang aan gehangen, maar 't is in ieder geval om te janken zo lelijk. Heeft er iemand goede suggesties en/of plaatjes van mooie...
  16. #jd

    Dynamo PC 800 zelfde als die van VT 800 ?????

    Kan ik de dynamo van een honda PC 800 (usa-model 1989) vervangen door een dynamo van een honda VT 800? Een collega van mij vertelde me dat deze motorisch bijna identiek zijn, en aangezien er meer vt 800 op de sloop liggen dan PC 800, zou dit wel handig zijn. Ik hoop op goed bericht :]...
  17. #jd

    gezocht: goede site met routes

    Kent iemand n goede site met routes voor de sportieve rijder? Is er ook een site waar de ANWBroutes vermeld zijn? Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden! Greetz #jd
Terug
Bovenaan Onderaan