Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: S0epkip
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S0epkip

    GA: [Navigatie] Gobiker II // Excalibur // of TomTom Rider

    Navigatie gezocht! Gorider Gobiker II of Excalibur of TomTom Rider Bied maar aan! :+
  2. S0epkip

    Gezocht: remschijf achter Bandit 1200 96-00

    Gezocht, een rechte (;)) achterschijf voor de eerste B12. Volgens mij past de schijf van een 01-05 ook. Wie heeft er wat liggen? Edit: Schijnbaar compatibel met: Suzuki (Productzoeker voor TRW remschijven) Cc Model Bouwja(a)r(en) Opmerking 600 Bandit GSF 95-99 Achterwiel...
  3. S0epkip

    Bos carbon Bandit 1200 ('98)

    Voor mijn Bandit 1200 uit '98 ben ik op zoek naar een Bos carbon demper als vervanging voor de standaard uitlaat. Hoeft niet nieuw, liefst wel netjes en compleet. :] Edit: Heb ondertussen hier een Bos besteld: Online-Shop Motorparts Lohne Deze mag op slot!
  4. S0epkip

    GSX-R 600 K4 - 18.000 km

    Vanwege rugklachten moet ik helaas mijn GSX verkopen, hij is 100% in orde, zie foto's. Er komt uiteraard wat voor terug, waarschijnlijk een dikke naked bike :+ Km-stand 17.975 Bos GP-1 demper + downpipe Kleine kentekenplaathouder Kleine knippers, achter LED Braking B-One spaakvelgen met...
  5. S0epkip

    TK: Rechter zijkuip GSXR 600 K4

    Over vanwege vervanging onder verzekering: rechter zijkuip voor een Suzuki GSXR600 K4, blauw. Met lichte schade (krasje) op de bovenste sticker, de kuip zelf is nog in tact! Dus: nieuwe sticker of een donkerblauw lakstiftje en je ziet er niets meer van. Of gewoon op je racer schroeven en...
  6. S0epkip

    Welk spatbord op GSXR600 K4

    Wie kan mij vertellen welke spatborden er op de USD voorvork van een GSXR600 K4 passen? Ik weet dat de 600 en 750 spatborden van 04 en 05 passen. Verder nog? (hoeft niet helemaal hetzelfde te zijn, maar moet wel op de ophangpunten passen) -- Ondertussen heb ik alweer een origineel (K4...
  7. S0epkip

    GZ: Voorspatbord GSXR K4 of K5 (600 of 750)

    Alweer gevonden: een voorspatbord voor een GSXR600 K4. Kan op slot dus! :+
  8. S0epkip

    GSXR600 met 750 blok (k4 model)

    Misschien hebben jullie de marktplaats advertentie wel gezien: ( http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//motor-brommer.marktplaats.nl/motoren-suzuki/162118526-gsx-r-600-k4-gsxr-600-k4-met-750-blok-in-prijs-verlaagd.html ) Het gaat om een GSXR600K4 met een 750 blok (ook uit 2004)...
  9. S0epkip

    Voorbandje als achterband monteren..

    Ik ben op zoek naar een 18" achterband, maar kom vaak voorbanden tegen die willen passen... Er ligt nu een 120 / 90 - 18 op mijn CB250RS, van Metzeler, maar deze is redelijk door z'n profiel heen. Nu lijkt de TK-11 (56H) voorband van continental me wel aardig, deze heb ik gevonden in 100 / 90...
  10. S0epkip

    [Gezocht] 18" bandje 120 / 90 - 18

    Ik ben op zoek naar een achterbandje van 18" voor mijn cb250. Wat er nu op ligt is een 120 / 90 - 18 en dit schijnt de breedste te zijn die er op past. Heb je iets van deze maat, of iets wat in de buurt komt, bied het dan aan! Zou ik eventueel de 100-brede voorband (TKV-11) van Continental als...
  11. S0epkip

    Achteras CB250 wil niet los.

    Vandaag een '81 CB250 RS opgehaald in Utrecht. Maar een van de wiellagers is rot, dus thuis gelijk het wiel eruit... dacht ik -O- Als ik het goed heb is de moer aan de linkerkant (tanwielkant) de borgmoer voor de as. Die is los. De ketting is er af, de remstang en rem'as' (trommel natuurlijk...
  12. S0epkip

    1986 Yamaha XT350 wel of niet 25kW

    Weet iemand hier (zeker) of een 1986 Yamaha XT350 geschikt is voor het 25 kW rijbewijs? Ik kom allerlei verschillende bronnen tegen, ik weet al dat het vermogen in ieder geval onder de 25kW ligt (zo'n 20kW) maar ik ben er nog niet over uit of hij ook voldoet aan de kw/kilo verhouding? Als...
  13. S0epkip

    Goedkope Honda VF500F, doen of niet?

    Hallo allemaal, ik ben Martin, aankomend motorrijder, en ik heb me hier geregistreerd om nog meer te leren over motoren :+ Ik kwam laatst deze VF500F tegen, en stond hem eens een beetje te bekijken, toen de eigenaar naar buiten kwam, en vroeg of ik intresse in zijn fiets had... Nou, het bleek...
Terug
Bovenaan Onderaan