Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gixxermouse
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. gixxermouse

    dynamo fireblade

    hallo wie kan mij helpen aan een dynamo voor een fireblade sc44 2000/2001
  2. gixxermouse

    normaal stuur cbr 600f (pc 35)

    ik ben op zoek naar een kroonplaat plus stuur en toebehoren voor een honda cbr 600f (pc 35) bwj 2000 wie kan mij helpen
  3. gixxermouse

    normaal stuur voor cbr600f

    is er iemand die ervaring heeft met het veranderen van een clipon stuur naar een gewoon stuur en zo ja wat moet er allemaal veranderd worden het gaat om een honda cbr 600 f (pc 35) bwj 2000
  4. gixxermouse

    waar rode lampjes te koop

    wie weet waar er rode duplo steek lampjes voor een wit achterlicht(fireblade) te koop zijn
  5. gixxermouse

    geen toegang

    hallo allemaal ik kan sinds vandaag niet meer op de site off topic komen heb niet voldoende recht staat er geschreven hoe kan dat nu weer :? :? :?
  6. gixxermouse

    gestolen GIXXER 750rw op 26-05-2005

    beste mede motorrijders afgelopen woensdag op donderdag is mijn gixxer door een of ander onverlaat zonder mijn toestemming meegenomen(gestolen dus) dus ik baal als een stekker en vooral omdat hij nog niet verzekerd was en aangezien mijn beurs het niet toelaat om een ander aan te schaffen zou ik...
  7. gixxermouse

    olie uit luchtfilterbak

    hallo allemaal ik heb ff een vraagie ik ben in het bezit van een gsxr750w bwj 94 nu heb ik vandaag ff het onderste uit de kan gehaald en na het dichtgooien van het gas begon er olie uit de luchtfilter bak te komen direct gestopt en toen kwam er nog ruime hoeveelheid uit schoongemaakt en nu...
  8. gixxermouse

    laser pro dor k1 maakt geen herrie ????????

    hallo allemaal ik heb op de beurs in den bosch een LASER PRO DOR K1 uitlaat voor mijn gsxr 750 w uit 1994 gekocht zo trots als een pauw naar huis direkt eronder natuurlijk en wat denk je geen herrie maakt iets meer lawaai als mijn orginele kan ik hier nog wat aan doen ik zag tijdens de montage...
  9. gixxermouse

    nutraal lampje

    hallo allemaal ik heb ff een vraagje na het starten van mijn gxsr 750 w blijft opeens het lampje van de nutraal branden ook als ik hen in de versnelling zet weet iemand wat dan het probleem kan wezen en hoe ik het op kan lossen alvast bedankt :} rene
  10. gixxermouse

    hallo allemaal

    op aanraden van een aantal motorkameraden hier gekeken en toch wel leuk en zeer interresante onderwerpen dus ik ben sinds kort ook lid van de club 39 jaar altijd chopper gereden maar nu overstag door lang zeuren een gixxer 750 w aangeschaft bevalt prima nu nog mooi weer voor veel rij kilometers...
Terug
Bovenaan Onderaan