Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ErwinGTI
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ErwinGTI

    Te koop aangeboden, '07 zwarte R6 circuitracer

    Yamaha R6 model 2007 In originele staat, 100% oke Km. st. 9424, waarvan ca 3000 km op het circuit Grote beurt 1000 km geleden Voorzien van de racekuipen met extra geluiddempende isolatie Ook is het inlaat voorzien van geluiddempend materiaal Vering afgesteld door Mile Pajic Michelin...
  2. ErwinGTI

    Revlight van Datatool gezocht

    Ik zoek dus een revlight van Datatool, nieuw is helaas niet meer te krijgen. Of weten jullie een alternatief? Het is voor mijn KTM 950 SM-R.
  3. ErwinGTI

    Circuitmotor Yamaha R1 te koop aangeboden

    Ik post het voor mijn kennis die zijn circuitmotor verkoopt. Yamaha R1, circuitmotor van het bouwjaar 1998. Framenummer: jyarno11000000046, pre-productiefiets Verdere gegevens: Motor afgesteld dmv Dynojetkit door Frederiks uit Goes~[/i], 145 pk aan de achterwiel. Voor het zover weet...
  4. ErwinGTI

    Foto's van sportdemper voor Thundercat

    Hallo T-catter's, Ik ben aan het orienteren voor een sportdemper met een E-keur voor mijn Yamaha Thundercat. Alleen ben ik er nog niet uit welke demper erg mooi staan bij Thundercat. Heb wel bij T-cat forum rondgesurfd, maar helaas zijn er weinig foto's van T-cat met sportdemper. Waar er wel...
Terug
Bovenaan Onderaan