Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: marvin m
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. marvin m

    600circuitfiets ruilen voor hayabusa?

    Hallo iedereen. Ik wil graag op het circuit gaan rijden dit jaar, en wil een 600cc circuitmotor kopen om mee te beginnen. Maar om dat te doen moet ik wel 1 van m'n hayabusa's verkopen. Dat wil niet heel erg opschieten en daarom dat ik hier maar eens vraag of iemand interesse in ruil heeft...
  2. marvin m

    Zwaaien in Engeland

    Hallo iedereen. Tijdens mijn tourtjes door Europa heb ik gezien dat motorrijders overal wel zwaaien naar elkaar. Dat is natuurlijk erg leuk maar kan ook wel eens lastig zijn. Daarom mijn vraag, hoe zwaaien ze in Engeland? :W :+ :W
  3. marvin m

    meivakantie naar spanje

    Hallo iedereen. Ik ben van plan om met mijn 2 liefdes (Hayabusa en vriendin achterop) in de meivakantie (29-04 tot 14-05)naar Spanje toe om daar 2 weken rond te touren. Nu heb ik een paar vraagjes. Heeft iemand ervaring met het weer tegen die tijd? Ik vind een buitje niet erg maar heb een...
  4. marvin m

    Een houder maar van wat?

    Hallo iedereen, Ik heb op mn motor een houder, maar weet niet waar die van is. Hebben jullie een idee? Is het ook mogelijk dat ik mijn telefoon (sony expreria z3) hier op kan aansluiten? Alvast bedankt. Gr, Marvin
  5. marvin m

    mooi filmpje!

    kan het filmpje alleen via facebook vinden, maar is erg leuk. https://www.facebook.com/photo.php?v=574589849305458 gr, marvin
  6. marvin m

    roze kinderquad 50 cc??

    hallo iedereen. even een vraagje, mijn dochter word eind februari 5 jaar en nu wil ik een roze kinderquad voor haar kopen. ik wil graag op benzine omdat ik denk dat de elektra dingen geen vermogen hebben in het zand en volgens mij zijn de accu`s van die dingen ook niet super. of zijn er wel...
  7. marvin m

    eifel was super

    hallo iedereen. Afgelopen weekeind naar de eifel geweest. vrijdag middag weg gegaan, half 3 uit amsterdam weg gereden, rond 6 uur aangekomen in monschau, bij de lange man. super hotel, erg gezellig, net of je in nederland bent. zaterdag de hele dag door de eifel gereden. zonder route gewoon...
  8. marvin m

    huurmotor omgeving purmerend amsterdam gezocht 8 mei

    Hallo iedereen. Morgen de mega meeting, helaas staat mijn motor nog bij hoogland motoren. Wie wil mij zijn motor verhuren morgen en woont in omgeving purmerend/amsterdam? of wie weet ergens waar een motor te huur is? Hoor het graag. Mvg, Marvin.
  9. marvin m

    minibike met zij wieltjes

    Hallo iedereen. Ik ben voor die kleine op zoek naar een mini bike met zij wieltjes. weet iemand of en waar die te krijgen zijn? Mvg, marvin.
  10. marvin m

    zekering knipperlicht xj900

    hallo iedereen. mijn zekering van mijn de knipperlichten springt steeds, ik heb gekeken maar kon niks van een kabelbreuk oid vinden, zou ik de zekering door kunnen lussen of een zwaardere zekering kunnen gebruiken? mijn toerenteller en knipperlichten doen het nu steeds na enkele minuten...
  11. marvin m

    goedkoop hotelletje in zuid limburg (nl of belgie)

    Hallo iedereen. Mijn xj 900 is eindelijk weer gemaakt, en dus kan het touren weer beginnen. We willen het weekeind over 2 weken een rondje gaan doen, vrijdag middag weg, richting limburg, daar een goedkoop hotelletje pakken en dan daar de zaterdag gaan rond touren, dan zaterdag avond weer naar...
  12. marvin m

    tk volvo 440 uit 95 of ruilen tegen rijdende pekelfiets

    hallo iedereen, ik heb een volvo 440 te koop, waarvan de druklager kapot is. omdat ik geen geld heb om het te laten maken bied ik hem te koop aan of in ruil tegen een pekelfiets zodat ik toch naar me werk kan komen. het hoeft geen mooie fiets zijn als hij maar goed is. de volvo 440 is...
  13. marvin m

    cbr 600 uit 89 ruilen tegen.... of tk

    hallo iedereen. Ik heb ongeveer een maand geleden een honda cbr 600 uit 89 gekocht. Het is opzich een mooie motor, rijdt lekker alle verlichting en alles doet het alleen er zit wat schade aan de linker kant.. zie foto. Ik had hem 2 dagen toen ik de coentunnel in reed en hij precies toen...
  14. marvin m

    demper cbr 600 uit `89

    hallo iedereen, ik ben op zoek naar een demper voor een cbr600 uit 89, 90 of 91, passen allemaal als het goed is. ik wil geen standaard demper dus een demper met een lekker geluid, hij hoeft niet mooi te zijn. ook een keurmerk vind ik niet belangrijk. een zelfmaak vind ik ook goed als het...
  15. marvin m

    drugs in verkeer, waar testen/pakken ze je op en wat mag?

    hallo. Ik ben al een hele tijd verfand drugsgebruiker (niet misbruiker), ik noem het maar weekeind addict. Als ik wat op heb en ik weet van mezelf dat ik kan rijden ga ik gewoon rijden, als ik merk dat ik te veel risico neem ga ik ook gelijk aan de kant, en met alcohol rijden doe ik helemaal...
  16. marvin m

    wat is banaanscore????

    de titel zegt het al hea!!
  17. marvin m

    brikkie gezocht

    Aangezien ik een motorkoopverslaving heb en ik al weer afkickverschijnselen begin te krijgen ben ik nu opzoek naar een boodschappenfiets. het hoeft niet mooi te zijn, verlichting hoeft er niet op te zitten en als de banden niet meer goed zijn maakt ook niet uit. als het blok goed loopt en...
  18. marvin m

    stappenmotor fzr 1000

    hallo iedereen, ik ben van plan een fzr 1000 aan te schaffen, ik heb er nou 1 gevonden, helemaal wat ik zoek, alleen er zit geen stappenmotor en exupklep op, ik zou niet weten wat dat allemaal betekend maar heb de vraag, is dat schadelijk voor de motor, of rijd hij dan niet goed ofzo. ik wil...
  19. marvin m

    cbr 600 f 500 euro

    Hallo iedereen, ik verkoop mijn honda cbr 600 f, ik wil een fzr 1000 gaan kopen en verkoop daarom deze motor. Deze motor is motorisch helemaal goed, alleen het uiterlijk is een beetje minder, prima geschikt als streetfighter, maar heb op de linkerzijkap na alle kappen er ook nog bij, maar die...
  20. marvin m

    luuk van motorcentrum coevorden bekend?

    hallo iedereen. ik heb een tijdje geleden bij luuk, van motorcentrum coevorden een zijkap voor me motor betaald die hij nog had liggen, maar na het geld te storten en heel veel mailtjes te hebben verzonden heb ik nog steeds niks gekregen of gehoord. ik zie hem hier ook nooit meer op t...
  21. marvin m

    harleydag in purmerend 17/06.2007

    hallo iedereen, a.s zondag is harleydag in purmerend. ik vond het wel een leuk idee om te zorgfen dat er meer japanners waren dan amerikanen en roep daarom op iedereen te komen. kijk op http://www.harleydagpurmerend.nl/ voor meer info
  22. marvin m

    usd voorvork in cbr 600 f

    hallo iedereen. ik heb een cbr 600 f uit 1989 of 1990 model pc 19 of 21?? :? :? ik wil hier een usd vork in gaan zetten, heb iemand een idee wat voor vork er in zou kunnen zonder te veel aanpassingen, wat het ong gaat kosten, en hoe ik dat doe. ik heb de zoekfunctie nog niet gebriuikt voor...
  23. marvin m

    onderdelen cbr 600 f1 bj 89 gezocht

    hallo iedereen. ik ben opzoek naar een aantal onderdelen van een honda cbr 600 f1 bj 1989. ik ben opzoek naar een topkuip, en donker kuipruitje een (hoe heet dat) binnenkuipkap, dat kapje wat tussen je tank en je zijkuip zit, en ik wet niet of dat betstaat voor deze motor maar een kapje voor...
  24. marvin m

    kawasaki gpx 600 r. tk of inruil!!!!

    Hallo iedereen. Ik heb een kawasaki gpx 600 r in de aanbieding. banden zijn nog heel goed, ketting en tandwielen ook nog lang niet versleten. km stand:789617 rijd goed geen probelemen mee gehad, kappen en verlichting allemaal mooi en goed. Verder zit er een laser uitlaat op, ook zonder...
  25. marvin m

    low budget zelf motor spuiten

    hallo iedereen... ik wil zelf me motor gaan spuiten in zwarft lak of mat zwart en dan witte velgen... ik zou niet weten hoe het moet en het moet wel een beetje low budget zijn. kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet doen?? ik denk niet dat een spuitbus van de gamma werkt... en zal wel...
Terug
Bovenaan Onderaan