Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: repsol
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. repsol

    Honda ST1100 Pan European

    Wegens overstap naar een andere motor bied ik mijn Pan European te koop aan. De motor komt uit 1999 en heeft 157700km gelopen. (net ingereden dus😊) Blokolie + filter en voorvorkolie is vervangen bij 151000km V + A banden zijn vervangen bij 153125km. Toen zijn ook de achterwiellagers vervangen...
  2. repsol

    verschil KTM EXC 450 2003 en 2004

    Ik ben na de verkoop van mijn Honda CR250 enduro op zoek naar een 4 takt. Nu heb ik een aantal motoren zien staan waarvan een aantal KTMs. Nu zou ik graag willen weten wat de verschillen zijn tussen het 2003 en 2004 model behalve de uitlaat. Als ik op de site bikez.com kijk en de motoren...
  3. repsol

    Honda CR250 enduro 1994 orgineel kenteken

    Na veel plezier te hebben gehad van mijn CR250 heb ik toch besloten om de motor te verkopen omdat ik te weinig tijd heb om er mee te rijden. De motor is van 1994 en in 1997 is die op kenteken gezet. Het is dus een officieel kenteken en geen bijgezocht kenteken. Ongeveer 10 uur geleden...
  4. repsol

    Trilcoe 2009 ik was der ook weer bie

    Ook dit jaar weer naar het Trilcoe festival geweest. Ik was van plan na vorig jaar om dit jaar als deelnemer aanwezig te zijn maar dat is er niet van gekomen. Een auto had ik ook al klaar staan voor de metamorfose voor Trilcoe, maar ja ........geen tijd. Dus de auto heb ik maar weggeven aan een...
  5. repsol

    gezocht valbeugels CB500 uit 2002

    Ik zoek valbeugels voor een Honda CB500 uit 2002. De beugels die ik zoek zijn in elk geval de beugels rond het blok en langs de uitlaat. Wie heeft deze beugels nog liggen en wil er vanaf? Richard
  6. repsol

    Honda XR250R 1987

    Ik bied aan mijn kortgeleden gerestaureerde Honda XR250R. Zie mijn topic: restauratieproject Honda XR250R Hij is nu te koop omdat ik een 2 takt gekocht heb en hier dus mee rij. Omdat ik het toch jammer vind om de motor in de schuur stil te laten staan, wil ik graag dat iemand anders er...
  7. repsol

    wat voor bougie moet er in een CR 250

    Ik ben van plan om mijn bougie te vervangen, alleen weet ik niet watvoor bougie er in hoort. Er zit nu een NGK br8eg in. Maar ik weet niet of dat de orginele warmtegraad is. Ook de motorolie wil ik vervangen. Welke olie moet daarin? Kan daar gewoon normale motorolie in of moet het toch iets...
  8. repsol

    Husqvarna WR 360

    Ik sta op het punt om een Husqvarna WR 360 te kopen. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten. Het wordt mijn eerste 2 takt namelijk. Graag zou ik ook wat technische gegevens van deze motor willen hebben. Met Google kom ik nameljk niet echt verder. Richard
  9. repsol

    restauratieproject Honda XR250R

    Op 28 mei heb ik bovenstaande motor gekocht via een advertentie op Marktplaats. Het was een Honda XR250R uit 1987 waarvan het blok in onderdelen lag. Er zat een gereviceerde krukas in en hij was weer half gemonteerd. Aangezien het me wel wat leek om weer eens een sleutelprojectje te hebben, heb...
Terug
Bovenaan Onderaan