Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Superturismo

    WSBK Slowchat seizoen 2024

    Na een paar minuutjes vrolijk rammelen op het toetsenbord bleek dat een poll (slechts) uit 10 opties kon bestaan. Er moest dus worden gekozen. Daarom is (heel arbitrair, excuus, excuus als je held er niet bijstaat) gekozen voor de Top 5 van vorig seizoen, gecombineerd met de Top 5 van de...
  2. Superturismo

    Monkey Gripp

    We hebben het hier al even over gehad in het circuitdagen-topic, maar ik gooi het toch even centraal in de groep om te kijken of er nog meer gegadigden zijn. We zijn nu met 3 man, 4 man, maar als we dat aantal tot 10 op kunnen krikken zit er voor iedereen een substantiële besparingsmogelijkheid...
  3. Superturismo

    Originele uitlaat BMW S1000RR 2015-2019, Remklauwen 2009-2022, HEL stalen remleidingen 2009-2013

    Toen de motor in 2017 nieuw werd gekocht, is dit uitlaatsysteem gedemonteerd en is een volledig akrapovic systeem gemonteerd. Het volledige OEM systeem is dan ook zo goed als nieuw al heeft de motor wel een tijdje gedraaid met dit systeem. Systeem past dus op het model van 2015 tot begin 2019...
  4. Superturismo

    Circuits linksom of in ieder geval meer bandenslijtage links

    De meesten kennen het probleem wel. Draai een (paar) lekkere sessie(s) op Assen en de rechterkant van je band is weg, terwijl de linkerkant nog als nieuw is. Sommige mensen draaien hun band dan op, maar ik heb zelf toch het gevoel dat die pijl op de band voor de draairichting er niet voor niets...
  5. Superturismo

    Pirelli Diablo Superbike 120/70/17 REAR ( Moto 3 ) - 6 achterbanden te koop

    Naar ik begrijp rijden ook sommige classics en andere motoren met kleinere cilinderinhoud (o.a. Moto3) met deze banden. Ze zijn in ieder geval niet als voorband te gebruiken ondanks het feit dat ze exact dezelfde afmetingen hebben. Ken je iemand die met deze bandenmaat aan de achterkant rijdt...
  6. Superturismo

    Gezocht: originele remschakelset voor BMW S1000RR 2015-2017

    Gaat in principe alleen om het schakelpedaal (het voetje is krom), maar ook voor de hele unit wil ik op zich wel betalen. Iemand overgestapt op aftermarket en nog een origineel setje liggen op de plank? :]
  7. Superturismo

    Te Koop: AIM Solo DL

    Onderstaande tekst is even geknipt en geplakt uit reclamefolders, dit apparaat kost ongeveer EUR 600 (twee bekende shops, 605 en 629) en werkt wat mij betreft fantastisch. Je plaatst hem op je motor, gaat naar een willekeurig circuit toe, zet het apparaat aan met 1 druk op de knop en gaat...
  8. Superturismo

    S1000RR wielen - meerdere sets

    1. BMW S1000RR vorig jaar nieuw gekocht. Wielen zijn eronderuit gehaald en slechts een paar duizend kilometer op straat gebruikt, eerste banden zitten er nog op. Zwart met rode bies (2017) - inclusief schijven, ABS-ring, bussen, etc. - achterwiel ook inclusief (originele) schijf, ABS-ring...
  9. Superturismo

    World SBK Paddockkaarten gevraagd

    Het is een beetje dubbel aangezien ik de vraag ook al in het Pirelli-dag topic heb gesteld, maar wellicht dat mensen dat niet lezen en dit wel. Heeft iemand toevallig nog 1 of 2 paddockkaarten over voor het WK Superbike dit weekend op Assen? Ik neem ze graag over (tegen betaling...
  10. Superturismo

    GEZOCHT: regenband 190 breed

    Iemand toevallig nog een regenband liggen waar hij/zij niks meer mee doet? Ik hou me van harte aanbevolen als hij nog in goede staat is (en niet te oud). Heb eventueel zelf ook een nieuwe regenband liggen, maar die is 180 breed. Is misschien voor de S1000RR iets te smal?
  11. Superturismo

    Te koop: Spa Francorchamps maandag 1 mei Groep Snel

    Organisatie (BD) stunt zelf met een aanbiedingsprijs van EUR 229 voor 1 mei, maar in Nederland is 1 mei geen (officiele) feestdag en ik heb die dag dan ook verplichtingen op mijn werk waar ik niet mee kan schuiven. Vandaar dat mijn dag te koop is en aangezien EUR 229 voor een dag Spa...
  12. Superturismo

    Yamaha R1 2004-2006 reservewielen

    Ik weet dat dit het ZAC/OW-Cup deel van het forum is en dat het in dit geval om een straatfiets Yamaha R1 gaat, maar voor de racerij weet ik uit ervaring dat een set reservewielen wel prettig is, vandaar mijn 'dubbel'post hier ook nog even :t Mocht in het geval van schade aan de...
  13. Superturismo

    Onderdelen R1 2004 - lava red

    Mis je nog wat voor je Yamaha R1 voor de jaren 2004-2006? Na een vastgelopen motorblok heb ik hem nog een jaar in de garage laten staan (op zoek naar een nieuw blok) om hem van zijn oude dag te laten genieten, maar nu heb ik toch maar gekozen voor demontage. De motor is door mij zelf nieuw...
  14. Superturismo

    Öhlins TTX36 - BMW S1000RR

    Aangeboden: schokbreker ter vervanging van het origineel De bekende Öhlins TTX36 voor een BMW S1000RR. Hij komt onder mijn 2010-model uit dus is volgens mij sowieso geschikt voor 2010-2011, en doordat hij in lengte verstelbaar is, zou hij ook geschikt moeten zijn voor de S1000RR t/m 2014 (met...
  15. Superturismo

    Gezocht: originele schokbreker S1000RR (2010-2011)

    Mocht iemand nog de originele schokbreker hebben liggen voor een BMW S1000RR uit 2010 en hier niets meer mee doen dan hou ik me van harte aanbevolen. Uiteraard tegen een vergoeding en een bijdrage in de verzendkosten, neem ik hem graag van je over (ze kosten bij Boonstra 125 euro, maar heb ze op...
  16. Superturismo

    3 dagen vrij rijden op Assen, komend weekend (+vrijdag) 2x

    Het weekend van 9, 10 en 11 mei, 3 dagen vrij rijden op Assen. Dit aanbod is voor 2 personen dus je hoeft niet alleen te gaan en je kunt tegelijk rijden. Hier wordt dus echter 2x het pakket aangeboden van 3 dagen vrij rijden. Ik ga me niet meer wagen aan een prijsopgaaf dit keer, maar we...
  17. Superturismo

    CRT 18 april (morgen dus) Pirelli dag - normale prijs

    Helaas heb ik wat problemen met de elektronica van mijn BMW, ik twijfel of ik daardoor morgen met de R1 zal komen, dat ik met de BMW zonder elektronica ga rijden (is toch stijlloos :+ ) of dat ik deze dag maar wegdoe. Mocht iemand nog heel graag willen dan hoor ik het graag. De R1 is...
  18. Superturismo

    Te Koop: Assen 2 juni 5 sessies

    Mensen, mensen ivm omstandigheden voor 1 of 2 personen een dag vrij rijden op Assen te koop. Prijs notk, betaald is 185 euro voor 5 sessies vrij rijden, maar daar kan wel wat af voor vrienden/bekenden/gelijkgestemden. Laten we even van 160 euro uitgaan, geen geld voor een dag vrij rijden...
  19. Superturismo

    Arai Titanium Chikara-helm - nieuw -

    Mmm, lastig te verkopen denk ik, de meeste mensen verklaarden mij namelijk voor gek, behalve de mensen van ARAI zelf op de beurs, tsja :9~ Zelf vond ik hem gewoon te mooi om te laten liggen |( Nu zijn we 2 jaar verder, helm nooit opgehad _O- Volgens de mensen van ARAI was dat niet erg...
  20. Superturismo

    TE KOOP: R1 2004 (lava red)

    Te koop: 2 jaar oude Yamaha R1 2004 (lava red) van 1e eigenaar inclusief alle boekjes Kilometerstand 37.500 dus circa 18.000 km per jaar :] (eind april 2004 gekocht) - Nieuwe koppelingsplaten, allemaal dus niet alleen de frictieplaten, bon ter inzage - Nieuwe Exupkabels - Goede Michelin...
Terug
Bovenaan Onderaan