Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Yzf1kr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Yzf1kr

    5,75" velgen

    Ik kom soms op websites 5,75" velgen tegen. Wat voor band moet daar op? 5,5" is voor 180 6,0" is voor 190
  2. Yzf1kr

    Velgen: Aluminium of Magnesium

    Ik zie hier op dit forum vaak mensen die lichtere velgen kopen (Dymag, PVM, Marvic etc.) Wat voor velgen worden er dan gekocht? Aluminium of Magnesium? PS: Heb hem in "sport" gezet omdat dit soor velgen juist bij sportfietsen het meest gekocht worden.
  3. Yzf1kr

    Betalen voor toeren door Ardennen

    Iedereen die vanaf 1 januari 2006 over de Waalse snelwegen en grote gewestwegen rijdt, zal een wegenvignet van 25 euro op zijn voorruit moeten kleven. Dat maakt Waals minister van Mobiliteit Michel Daerden (PS) volgens Het Laatste Nieuws dinsdag bekend. Het vignet zal te koop zijn in...
  4. Yzf1kr

    Radiale rempom kleiner als conventioneel?

    Ik ben er over aan het denken om deze te kopen: Nu lees ik dat radiale rempompen minder plaats in nemen dan de conventionele. Klopt dit? Want dan zou dit een extra reden zijn om er een te bestellen, want ik heb door verhoogde clipons wat weinig plaats tussen kuip en stuur.
  5. Yzf1kr

    Haarspeldbochten op een sportmotor

    Afgelopen weekend in de Alpen heb ik gemerkt dat haarspeldbochten op een sportfiets toch niet zo makkelijk zijn. Ik heb voornamelijk moeite met het doorkijken van de bocht bergop. Je moet dan je hoofd vrij ver draaien en gelijktijdig omhoog kijken. En dat is bij een voorover gebogen houding...
  6. Yzf1kr

    Heb ik weer: Alpenpassen dicht

    Ben ik net mijn motorweekendje (2500km in 3,5 dag) aan het plannen, hoor ik zojuist dat de Großglockner alleen toegankelijk is met wintebanden en kettingen. Sneeuw boven 1200 meter. Allen andere hooggelegen passen ook dicht voor motoren. krijgen we zeker ook weer pekel daaro..... :r Gaat...
  7. Yzf1kr

    Welke symtomen bij een versleten balhoofdlager?

    Ik heb een vreemd stuurpobleem. De motor is heel erg instabiel, zowel in een bocht als bij het rechtuit rijden. Als ik rechtuit rij heb ik continu het gevoel dat ik hem aan het corrigeren ben, en heb dan na een uurtje rijden ook enorm vermoeide handen. Als ik hem op een rechte weg in zijn...
  8. Yzf1kr

    Rijles/VRO en Filerijden

    Nu het tussen de file doorrijden onder bepaalde omstandigeheden gedoogd word, word het niet eens tijd dat ze er tijdens de rijles of VRO1 aandacht aan gaan besteden? De MAG heeft wel een mooie richtlijn opgesteld voor het file rijden, maar over hoe het in de praktijk werkt en de fouten die veel...
  9. Yzf1kr

    Verbied Gent Burkas en Integaal helmen???

    Mag je straks dus niet meer met een integraal helm op door Gent rijden. :?
  10. Yzf1kr

    WP zoekt inkoper

    Ik weet niet waar ik het moet plaatsen, maar er zullen zeker wel een aantal mensen zijn die hier interesse in hebben. www.nationalevacaturebank.nl/vac/214590/?skey=mmwn
  11. Yzf1kr

    Vooroordelen over sommige motoren zijn waar.....

    Gister gespot op de A2 richting Maastricht in de buurt van vliegveld Beek: Toen viel mij even niets meer in.... Nog net even mijn telefoon kunnen pakken en een foto gemaakt.
  12. Yzf1kr

    Hypothetische vraag: Radardetector in borstzak

    Ik las net het verhaal over die vent die zijn detector in een uitgehold boek had zitten. Wat nou als ik mijn radardetector in de borstzak van mij motorjas doe, en hem van daaruit laat werken (op battrijen natuurlijk). Een detector mag niet aan of in het motorvoeruig bevestigd zijn, maar men...
  13. Yzf1kr

    Rare jongens daar bij die Europeesche

    Tot nog toe heb ik geen problemen gehad met de Europeesche, maar wat ze toch nu weer doen...... |( De voorwaarden zijn weer eens gewijzigd: Winterstop word vervangen door "zomertijdregeling". Dus ja mag alleen rijden tijdens zomertijd. :? Als motor word niet gerepareerd volgens experise...
  14. Yzf1kr

    Nu op BBC1: Flitspalen en 200mile club (motoren)

    Zie titel
  15. Yzf1kr

    Kroonplaat met Variabele Offset

    Ik kwam deze toevallig tegen: :9~ www.bkg-motorradzubehoer.de/shop/dept_22.html :9~ Ik had er wel van gehoord, maar had ze zelf nog nooit gezien. Misschien dat iemand anders er iets aan heeft. Maar ik vind ze absoluut :9~
  16. Yzf1kr

    Je hebt ook eikels op motoren!!!

    [Edit] Laat ook maar.
  17. Yzf1kr

    Andere beleving van de route in koekblik

    Ik moest gister voor mn werk naar Saarlouis. Ik ben met de auto via de nieuwe autoweg Luik-St Vith-Trier daar naar toe gereden. Halverwege ben ik er even af gegaan om te tanken in Luxemburg. Ik rijd dat laastste stukje StVith-Luxembrug (15km) ongeveer 20x per jaar met de motor, maar dit is de...
  18. Yzf1kr

    Wat een rot-motorweer is het weer

    Het is vandaag weer eens rotweer. Vanochtend om 9:00 op m'n motor geklommen. Lekker vrolijk op weg naar de Eifel/Ardennen. Na een half uur rijden kwam ik al in zo'n kl@@te file van "Midlife-crisisen-op-2-wielen" terecht. Lekker allemaal op hun chroombak in korte broek en T-shirt met 65-70...
  19. Yzf1kr

    Morgenavond 27/05 rondje Ruhrsee

    Heeft er iemand in Zuid-Limburg zin om morgenavond even de grens over te wippen en een rondje Ruhrsee (eifel) te rijden? 17:30 weg .... 21:00 thuis?
  20. Yzf1kr

    Gekleurde Motorbanden

    Er schijnen mensen te zijn die ze kopen..... :? http://cycletires.com/ [
  21. Yzf1kr

    Vraag: progressieve veren + demping

    Ik heb er even naar gezocht maar kan nergens het antwoord vinden. Het voordeel van progressieve vering is dat ze "stijver" worden naarmate ze verder worden ingedrukt. Daar snap ik de voordelen van. Maar hoe zit dat dan met je in-/uitgaande dempings instellingen? Je stelt je ingaande en...
  22. Yzf1kr

    Beurs Langraaf 2003.... geen ruk aan

    Ondank dat hij vorig jaar tegen viel, heb ik hem toch nog een 2e kans gegeven. Zeker omdat hij profesioneler zou zijn opgezet. Nou 2 x €6 Euro naar de kloote. Er stond nog minder als vorig jaar. Profesioneler? Ja, nog prefesioneler geldkloppen. Waarvoor die €6 entree??? en €1,50 voor een cola...
  23. Yzf1kr

    Ik word soms gek van m'n eigen uitlaat

    Hebben jullie dat ook wel eens? Dat jullie gek worden van het geluid dat uit je eigen uitlaat komt? Als ik stadsverkeer rijd, zo rond de 3000rpm, dan dreunt die uitlaat zo erg, dat m'n trommelvliezen er van gaan trillen. Na 2 kilomter m,et 55 achter koekblikken aansukkelen begin ik me dan te...
  24. Yzf1kr

    Verplicht licht aan wordt gevaar voor motorrijder?

    Theorie over een goedbedoelde wet die voor ons motorrijders averechts zal werken: In de toekomst word het verplicht voor automobilisten om ook overdag het dimlicht aan te hebben. Naar mijn mening word het nu een stuk gevaarlijker voor motorrijders. Motorrijders hebben altijd het licht aan, om...
  25. Yzf1kr

    Belgische chauffeurs zijn hypocriet

    Wat zijn die Belgen in de auto/motor toch een hypocriet volk. De overal lappen ze de regels aan de laars, maar op het moment dat ze iets zien wat op een politie auto lijkt doen ze alsof ze de braafste bestuurders op de weg zijn. Nou Belgische chauffeurs ik :r van jullie. Vandaag ook weer...
Terug
Bovenaan Onderaan