Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BrikardoR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Achterkap Honda cbr600f3 1997

    Vrienden. Ik ben op zoek naar een linker achterkap voor een honda cbr600f3 uit 1997 Het is de kap met de benzinekraan. Ik heb een foto toegevoegd. Het is deze kleurstelling. Het liefst heb ik 'm weer in deze kleur, maar mocht je een andere kleur hebben liggen dan is het ook goed.
  2. B

    bayard gravity

    Te koop bayard gravity. ongeveer 4 jaar geleden gekocht. Weinig gebruikt. Altijd droog en donker opgebrogen gelegen. Het is maat S56. Glanzend zwart. Mag voor weinig weg.
  3. B

    TE koop gevraagd: Motorheftafel

    Hoi, ik ben op zoek naar een motor heftafel. Minmimale afmetingen van platform 2.00m x 70cm. Graag pneumatisch of hydraulisch bediend. Hefgewicht ongeveer 350-400kg Wil er maximaal 200 euro aan uit geven. ALs u nog wat heeft, laat het me dan weten. Groet Ricardo
  4. B

    Inhouden yamaha thunderace

    Beste collega motorrijders. Ik zit met volgende probleem. gegevens: Thunderace uit 1996 Nieuw motorblok uit 2000 Na het in elkaar lopen van het vorige blok van mijn broertjes motor heb ik een nieuw blok onder een yamaha thunderace gezet. Nu doet het volgende probleem zich voor...
  5. B

    Motorblok yamaha Thunderace 96

    Hoi, nadat gisteren het blok van m'n broertje in elkaar gedraaid is ben ik op zoek naar een ander blok voor een yamaha thunderace. Heeft u er 1 liggen of weet u iemand die er 1 heeft liggen, laat het me dan weten. mvg Ricardo
  6. B

    Benzineprobleem k100 84

    Hoi, ik heb het volgende probleem. Ik had een probleem met m'n contactslot, waardoor m'n motor niet meer wilde starten. Nu is dit probleem opgelost, maar nu wil de motor niet meer starten. Ik heb alles nagelopen, hij vonkt wel, maar hij krijgt geen bezine meer. De brandstofpomp werkt wel...
  7. B

    Te Koop: Remklauwen rsv mille 99

    Ik heb te koop een set remklauwen voor een aprilia rsv mille uit 99. Het betreft de rode brembo versie. Het zijn in totaal 3 klauwen. Ze zijn zonder remblokken. Bied een goed prijs en ze zijn voor u.
  8. B

    dainese evolution ts mt 56

    Hierbij bied ik mijn motorpak te koop aan na aanschaf van een nieuw pak. Het is een dainese evolution ts mt56. Hij is voor mensen tussen de 1.80-1.90 misschien 1.95 en zo rond de 85-100 kg.
  9. B

    naamsticker

    Hoi, ik wil op m'n motor een naam sticker plakken, maar ik heb geen idee waar ik dat zou kunnen laten maken. Weten jullie misschien adresjes waar je mooie stickers kunt laten maken.
  10. B

    gezocht: schakelaar zijstandaard aprilia rsv mille

    Ik ben op zoek naar en schakelaar voor het zijstandaard van mijn aprilia rsv mille. Wie o wie heft er nog 1 in de aanbieding.
  11. B

    Aprilia Kleding

    Iemand enig idee waar aprilia kleding verkrijgbaar is. Ik ben gisteren bij leo teunissen geweest, maar die had ook bijna niks in mijm maat.
  12. B

    pasvorm helm arai rx-7 corsair

    Hoi, ik ben op zoek naar een nieuwe helm, maar nu heb ik een arai condor op m'n hoofd gehad en die zat als gegoten. Nu ben ik een arai rx-7 corsair tegen gekomen, maar de gene die 'm te koop heeft, woont best wel ver weg. Nu weet ik dat ik van de condor een l had, maar nu wilde ik graag weten of...
  13. B

    set zijkoffer bmw k100/k75

    Wegens het niet nakomen van gemaakte afspraken, nogmaals te koop. Een set zijkoffers voor een bmw k100/k75
  14. B

    schuberth c2

    Te koop: schuberth c2 zwart. Anderhalf jaar oud. Maat M In prima staat. Geen idee wat ie op kan brengen, dus bied maar.
  15. B

    kofferset bmw k100

    Hoi, ik heb nog een setje zijkoffers en een topkoffer te koop voor een bmw k100 te koop. Foto's heb ik nog niet aangezien de koffers nog bij een collega liggen. Het zijn touringkoffers(zwart) en ook de topkoffer is zwart. Hier en daar wel een krasje, maar ze zijn alledrie nog heel. de...
  16. B

    suomy dealer

    weet iemand welke winkel suomy helmen verkoopt in de buurt van tiel?
  17. B

    Mijn nieuwste aanwinst

    Na een honda rebel uit 1986, een honda cb350f uit 73, een cb400f uit 77 en een bmw k100 uit 83, heb ik besloten om als 22jarige motorrijder ook maar eens de kick van het snelle rijden te ondergaan. Vandaar de aanschaf van een Aprilia rsv mille uit 1999. Ze heeft 24500 km gelopen en is op de...
  18. B

    bmw k100

    Te koop: Bmw K100 Basic uit 1983 De volgende dingen zijn door mij vervangen sinds de aanschaf in november 2004: Bij 106935km vervangen cardan olie, versnellingsbakolie, bougies, koelvloeistof, tellerunit. Bij 106953 vervangen motorolie en olifilter. Bij 109451 voorband Bij 111403 is de...
  19. B

    ventilator motor bmw k100

    Hoi, ik ben op zoek naar een motor voor de ventilator van een k100. heeft u er nog 1 liggen laat het me dan aub weten. mvg Ricardo ricardo.ronkes@planet.nl
  20. B

    acculampje k100

    Hoi, na het wassen van mijn bmw k100 blijft het acculampje branden. nu ben ik aan het meten geweest en nu blijkt er 2,4A te lopen als ik de motor uit heb staan. dit houd in dat mijn accu in mum van tijd leeg is. ik heb de dynamo eraf gehaald, maar wanneer ik de accu aan sluit dan begint het...
  21. B

    vering bmw k100

    Iemand een suggestie welke veren me beter zullen bevallen op mijn k100. aan de achterkant zit nu nog een originele veer, maar die veert voor mijn gevoel erg hard, ondanks dat ie op z'n zachts staat. voor vindt ik 'm er ver duiken als ik bij een bocht afrem.
  22. B

    schokdemper

    Hoe kan ik zien of mijn schokdemper versleten is van mijn k100. ik vind hem noagl hard ondanks dat ie op de zachtste stand staat.
  23. B

    binnentrekker

    Wie weet waar er ergnes binnentrekkers te koop zijn voor een fatsoenlijke prijs, ik heb er 1 nodig om lagers van mijn bmw los te krijgen.
  24. B

    naaldlagers verwijderen

    Iemand enig idee hoe ik de naaldlagers achterop de versnellingsbak van een k100 kan verwijderen.
  25. B

    nokkenasketting

    Heeft iemand enig idee hoe ik de nokkenasketting van een zzr250 los krijg, want ik zie geen visje oid.
Terug
Bovenaan Onderaan