Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Systemeng.
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Systemeng.

    Airbrushset

    Compressor en Airbrushspuit. De spuit is nieuw en de compressor is gebruikt. Setprijs 50 euro.
  2. Systemeng.

    Paddockstand

    Paddockstand voor de knutselaar. Deze paddockstand is in de breedte verstelbaar. Je mag mij bellen en voor weinig is hij voor jou. Richtprijs 25 euro of laat maar horen (06-46133384)
  3. Systemeng.

    Hyosung dat is het deel 2 van 9

    Gewoon simpel houden. Hyosung dat is het deel 2 van 9 Dit onderwerp weet iedereen nu te vinden, als je het een andere naam geeft kun je het kwijt raken.
  4. Systemeng.

    Diverse onderdelen

    Af te halen voor weinig. Na de schuuropruiming heb ik nog diverse onderelen voor de motor. Graag zo snel mogelijk weg. De prijs: doe maar wat
  5. Systemeng.

    Aanhanger voor de motor

    Voor de liefhebber heb ik nog een hele mooie aanhanger staan. Deze aanhanger is net helemaal klaar gemaakt en nagekeken. Er zitten diverse extra's bij: verloopstekker van 13 naar 7 polig nieuw reservewiel bagagenet Vraagprijs 250 euro. Eventueel te ruilen tegen een motor.
  6. Systemeng.

    Schuurvondst Honda Magna 700

    In opdracht te koop. Een schuurvondst van een Hollander in Frankrijk. Deze motor stond bij hem in een droge schuur en hij wilde ervan af. Inmiddels is de motor in Nederland met een compleet Nederlands kenteken. Het gaat om een Magna 700, hij is 2 jaar geleden neergezet en nadien niet meer...
  7. Systemeng.

    Yamaha FZR1000 exup

    Voor een familielid zet ik deze mooie motor te koop. Yamaha FZR1000 exup. De motor heeft net 63000 km gelopen De banden zijn 80% Net een beurt gehad (de motor dan) Zit heel strak in de lak Vraagprijs € 1650 Vraagprijs aangepast € 1500
  8. Systemeng.

    Yamaha XJ750 seca

    Hierbij bied ik mijn Yamaha XJ750 seca aan. De motor is van 1982, dus voor nog geen 50 euro per jaar rijden. Het is een fijne cardan fiets met maar 78.000 km. De motor heeft recent een beurt gehad en een nieuwe achterband. Het voorspatbord heeft een paar kleine plekjes. Eventueel ruilen...
  9. Systemeng.

    Yamaha XJ750 seca

    Hierbij bied ik mijn Yamaha XJ750 seca aan. Het is een fijne cardan fiets met maar 78.000 km. De motor heeft recent een beurt gehad en een nieuwe achterband. Het voorspatbordje heeft een paar kleine plekjes. Eventueel ruilen voor een auto of LCD televisie vanaf 32" mogelijk. De vraagprijs...
  10. Systemeng.

    Voor in de schuur tijdens het sleutelen

    Voor de sleutelaar heb ik nog een nieuwe Window Airco staan. Hij is nog helemaal nieuw, dus nooit gebruikt. Hij koste 895 euro in 2008, wegens verhuizing is hij overcompleet. Ruilen voor een motor, type en leeftijd maakt niets uit. Hij moet wel rijdend zijn.
  11. Systemeng.

    Yamaha XJ900 Naked

    Bij deze een hele mooie en speelse XJ900 naked. Ik zoek een nieuwe eigenaar voor deze motor. Specs: XJ900 Cardan aandrijving Nieuwe koplamp Alles is nagekeken en wat kapot was is vervangen LED knipperlichten Net gespoten Olie van de motor en cardan vervangen. Veder een leuke naked...
  12. Systemeng.

    XJ900 Naked

    Bij deze laat ik je de ombouw van een XJ900F mee maken naar een Naked.
  13. Systemeng.

    Toerrit Hyosung rijders 5 oktober

    Op 5 oktober is er weer een toerrit voor Hyosung rijders meld je aan het wordt een hele gezelligen en leuke dag.
  14. Systemeng.

    Te Koop: Hyosung GT650 in verband met gezondheid

    Om gezondheids redenen stop ik met motorrijden en daarom verkoop ik mijn geliefde en mooie Hyosung GT650 uit 2004. Kilometers: 25493 Cilinderinhoud: 647cc Kleur: Black Gewicht :185 Voorband: 120/60 ZR 17 (80%) Achterband: 160/60 ZR 17 (80%) Vermogen: 88 Pk (met Bos Demper)...
  15. Systemeng.

    Hyosung dat is het

    Een hee blijde Hyosung rijder. Zelfs na vele jaren.
  16. Systemeng.

    Honda Transalp

    Te koop een mooie en fijne Honda Transalp uit 1992 De motor heeft een kenteken uit 2006 met een kilometerstand van ongeveer 63000. Hij moet helaas het veld ruimen in verband met aankoop nieuwe motor. Vraagprijs voor dit moois 2750,-
  17. Systemeng.

    Aprilia SR50 (by TJ-Tuning)

    Zeer mooie Aprilia SR50. Deze scooter is onderhanden genomen door TJ-Tuning. Er zit een kenteken op en is gekeurd door het RDW. De kleur is Kawasaki groen van (2006) Alles aan deze scooter is in perfecte staat. De banden zijn 2 maanden geleden vernieuwd. (350km ermee gereden) TNT...
  18. Systemeng.

    Compressor

    Bij deze bied ik mijn compressor aan, het is een 200 ltr. tank 220V. wegens aanschaf van een grotere compressor komt deze overbodig te staan. Hij wordt nu gebruikt voor de zandstraalcabine. Ik wil ook mijn hefbrug aan sluiten op de compressor en daarvoor heb ik een zwaardere nodig. Zie...
  19. Systemeng.

    Honda Hornet 600

    Hierbij bied ik mijn Honda Hornet aan. Hij is van het bouwjaar 2001. Er liggen nieuwe banden ketting en tandwielen op. Hiju heeft goed 100PK op het achterwiel. Hij is echter een duivel bij de stoplichten. De motor loopt als een snelheids duivel. Doe hem weg wegens het regelmatig krijgen...
  20. Systemeng.

    Te Koop Honda Hornet

    Bij deze bied ik mijn Honda te koop aan. De motor is een Hornet (Cb600)van het bouwjaar 2001 met 26000km. Kleur is donkerblauw met speciale belettering en striping. Heeft netjes op tijd zijn beurten gehad, zitten net nieuwe banden ketting en tandwielen op. Inruilen van een cruiser of chopper is...
  21. Systemeng.

    Honda Hornet (CB600)

    Wegens aanschaf van een chopper bied ik mijn Honda Hornet te koop aan. De motor is van het bj. 2001 en heeft 28752km gelopen. De kleur is donkerblauw met een speciale striping op de wielen. Er zitten net nieuwe banden op 370 km mee gereden en een nieuwe ketting met tandwielen. De motor is in...
  22. Systemeng.

    Hyosung rijders meld je

    Beste Hyosung motorrijders meld je, ik ben benieuwd hoeveel mensen er op een Hyosung rijden. Dit als belangstelling om te kijken of er een club samengesteld kan worden. Ga naar onderstaande site en klik op ons adres en stuur een mailtje met jouw gegevens naar mij dan kan ik jullie op de hoogte...
  23. Systemeng.

    slopertje gevraagd voor een jubileum

    Wie o wie kan ons helpen aan een slopertje. De staat is onbelangrijk. Wij hebben een jubileum van een 25 jarige en willen er een kunst voorwerp van maken. Bij voorbaat dank, aan wie ons kan helpen. :} :}
  24. Systemeng.

    Dringende oproep voor een jubileum

    Heeft er iemand nog een sloopmotor staan. Wij zoeken met spoed een slopertje in verband met een jubileum. Het hoeft geen kenteken te hebben. :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
  25. Systemeng.

    Dringende oproep voor een jubileum

    Heeft er iemand nog een sloopmotor staan. Wij zoeken met spoed een slopertje in verband met een jubileum. Het hoeft geen kenteken te hebben. :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
Terug
Bovenaan Onderaan