Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Stray
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Stray

    BT003 Pro 120/70

    Nieuwe BT003 Pro Type 3 DOT 3508 Prijs 50,- (excl verzending) Afhalen mogelijk in de buurt van Zolder.
  2. Stray

    Battlax BT003 types

    Weet er iemand of er een verschil is tussen de Battlax BT003 ss3 en de type3?
  3. Stray

    Veranderende kettingspanning

    De spanning op mijn ketting schommelt dus de 0,5cm en 3cm wanneer ik het wiel draai. Dit is onafhankelijk van de stand van zowel het voorste tandwiel als het achterste en de ketting legt zich overal goed op het tandwiel. Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?
  4. Stray

    Plannetjes circuits

    Weet er iemand waar ik fatsoenlijke plannetjes kan vinden van oa Zolder en Mettet, zoals hieronder, zonder hiervoor zelf met photoshop aan de slag te moeten. Valentinos - pro speed Startseite
  5. Stray

    inrij wielklem

    Hebben jullie dat ook dat je wiel zich helemaal vast zet in een inrij wielklem? Ik had de motor er net een paar minuutjes in staan, met koude banden dan nog, en ik kreeg hem er amper nog uit. Hoe lossen jullie dat op, want insmeren met WD-40 lijkt me niet zo een goede oplossing. :+
  6. Stray

    Trackpedia -> de circuit wiki

    Voor diegene die interesse hebben in circuit rijden: Trackpedia : Le webzine des passionnés d'auto moto ! De site moet wel nog wat uitgebreid worden met info over europese circuits, maar vul je ervaringen en commentaar maar aan;
  7. Stray

    UK will snelheden motoren beperken

    In de UK willen enkele politiekers de snelheden van motoren beperken om zo het aantal ongevallen te verminderen en vervuiling tegen te gaan. BBC NEWS | UK | Call for motorbike speed limiters Misschien moeten ze de auto's maar verbieden, want de meetste doden onder motorrijders vallen...
  8. Stray

    Hoe bandenspanning meten

    Een zoveelste banden vraag: Hoe kan je het beste de bandenspanning meten en goed zetten? Gewoon de motor op de jiffy, het wiel los van de grond of onder rijomstandigheden (gewicht bestuurder + bagage). Of maakt dit uiteindelijk geen ruk uit? De nieuwe hype, bandenspanning zetten met warme...
  9. Stray

    Het CBR1000RR Fireblade topic -->> deel 21

    Het 21e deel [hr] Topic Members: Op volgorde van eerste post in het CBR1000RR Fireblade Topic. Mister Uber Poser Posse himself..... MaRRioBlade Met de "De Zilveren Schicht" :} In Memoriam :} :} first post donderdag 27 januari 2005 19:31 Bladerummer first post...
  10. Stray

    Het CBR1000RR Fireblade topic deel **20**

    Het 20e deel [hr] Topic Members: Op volgorde van eerste post in het CBR1000RR Fireblade Topic. Mister Uber Poser Posse himself..... MaRRioBlade Met de "De Zilveren Schicht" :} In Memoriam :} :} first post donderdag 27 januari 2005 19:31 Bladerummer first post U.C...
  11. Stray

    Test 1, 2

    Test 1, 2, 3
  12. Stray

    Het CBR1000RR Fireblade topic deel 19

    *O* Het 19e deel *O* [hr] Topic Members: Op volgorde van eerste post in het CBR1000RR Fireblade Topic. Mister Uber Poser Posse himself..... MaRRioBlade Met de "De Zilveren Schicht" :} In Memoriam :} :} first post donderdag 27 januari 2005 19:31 Bladerummer first...
  13. Stray

    Seatcover CBR600rr

    Ik ben op zoek naar een zwarte seatcover van een CBR600RR voor op mijn blade. Deze vind ik namelijk strakker uit zien dan die voor de blade. Toevallig iemand die er eentje te veel heeft. Eventueel een andere kleur mag ook.
  14. Stray

    Kanji

    Ik ben op zoek naar het woord "Inazuma" (bliksem) in kanji schrift, in een degelijke kwaliteit zodat ik er een sticker van +/- 12cm van kan laten snijden. Ik heb het wel al gevonden, maar de tekening is te klein om er iets nuttigs mee te doen.
  15. Stray

    Email notificatie & Gmail

    Bij de vorige forum software kreeg ik werden in Gmail alle notificaties van 1 topic gegroepeerd. Zo had ik een mooi lijstje van mijn actieve topic en kon ik makkelijk wien in welke topic gereageerd was. Sinds de nieuwe software worden alle mails van MF in 1 groep gezet, met als gevolg dat ik...
  16. Stray

    Motor cartoons

    Weet er iemand nog of er nog andere motor cartoons zijn zoals die van Koolart?
  17. Stray

    Onderdelen fireblade 2003 + thunderace

    Volgende spullen heb ik thuis nog liggen voor een fireblade 2002-2003. Misschien dat ze ook op een 2000-2001 passen, maar dat weet ik niet zeker. - Orginele uitlaat -> 75,- - Sportuitlaat Devil (gekrast wegens schuiver, vervang merkplaatje is te verkrijgen bij Devil) -> 35,- -...
  18. Stray

    motortrailer gezocht (weeral)

    Ik ben op zoek naar een motortrailer, zodat ik af en toe eens relaxed naar Croix of Folembray kan gaan. Heeft er iemand er nog eentje staan die hij verkoopt of wegschenkt 8-)
  19. Stray

    Banden <-> vering vraagje

    Sinds kort heb ik een Fireblade en daar zit achter een BT-014 onder. Nu heb ik gemerkt dat wanneer ik snel bochten neem, de achterband niet begint te rullen, maar dat er eerder druppelvormige klonten rubbers gevormd worden. Ik ben er bijna zeker van dat dit iets met de achtervering te maken...
  20. Stray

    Geen off-topic rechten meer

    Ik kan niet meer in het Off-topic gedeelt van het forum. Ik krijg steeds de boodschap dat ik geen rechten heb on die pagina te zien.
  21. Stray

    Overnachten in Lelystad

    Weet er toevallig iemand een goede plek om te overnachten in (de buurt van) Lelystad voor het weekend van 14/7-15/7? Ik wil nl. opnieuw een VRO gaan volgen maar moet anders te vroeg aanrijden dezelfde dag. :Z
  22. Stray

    Bredere voorband

    Weet er iemand wat het effect is van een bredere voorband te steken op de motor? Een 130 ipv een 120. Een kameraad van mij zegt dat je dan sneller door de bochten kan omdat er dan meer contact oppervlakte is aan de zijkant. Ik geloof dit helemaal niet want door een bredere band op een smalle...
  23. Stray

    Welke kleur hendels??

    Ik zit met een luxeprobleem. Ik ben van plan een set Pazzo rem- en koppelingshendels te kopen voor op mijn blade, maar geraakt niet uit de kleur. Wat denken jullie dat het mooiste is: zwart-goud: blauw-zwart: blauw-goud: Jammer genoeg geen specifieke foto '( of toch iets anders:
  24. Stray

    Ladies and gentlemen, I present to you..

    my new bike *O* : Dit is dus de opvolger van mijn Thunderace geworden. Hij is van 2003 en heeft slechts 9500km op de teller.
  25. Stray

    Thunderace spullen

    Wegens verkoop van mijn Ace heb ik nog wat spulletjes over: Orginele demper Set orginele spiegels Set orginele voetsteunen bestuurder Set knipperlichten voor Set knipperlichten achter Harris YZF handvaten, blauw zwart, nog in verpakking Seatcover beugels (gemaaht door Natas : }) Set orinele...
Terug
Bovenaan Onderaan