Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: PeeJay
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. PeeJay

    Remontluchters

    Allen, Daar ik enige problemen heb met het ontluchten van de remmen van mijn Suzuki, ben ik op zoek naar een remontluchter. Heb de manieren geprobeerd die ik altijd gebruikte en die in het verleden ook altijd succesvol waren, van het 'er van onderen inspuiten met een spuit', tot het 'de...
  2. PeeJay

    KTM 620 Supermoto

    Bij deze te koop aangeboden, een KTM 620 Supermoto uit 1995. Zijn leven begonnen als Enduro en omgebouwd naar SM. In zijn leven als Enduro zat er geen kilometerteller op, dus ik weet niet hoeveel kilometer er exact mee gereden is. Meer dan 10.000km is het niet geweest. - WP vering...
  3. PeeJay

    Drachten Dragrace 27-28 augustus

    27 en 28 augustus Dutch Finals dragracen in Drachten. Wie gaat er? En weet iemand hoe het programma eruit ziet? Aanvangtijden bijvoorbeeld. Helaas weet ik nog niet of ik nog een dagje tijd heb in dat weekend, maar ik als ik vrij heb van kantoor dan ben ik zeker aanwezig. Explosion voor meer...
  4. PeeJay

    Verkrijgbaarheid N2O?

    Aangezien ik het idee van lachgas op mijn motorfiets niet meer uit mijn hoofd krijg, heb ik nog wel een kleine vraag. Weet iemand waar N2O te verkrijgen is in het noorden van het land? Anders zou ik namelijk elke keer als de fles gevuld moet worden richting het zuiden/westen van het land...
  5. PeeJay

    Oldskool Gixxer gekocht!

    In plaats van mijn KTM in ruilen op een sneller exemplaar, heb ik na lang denken besloten om er een motor bij te kopen waarmee ik fatsoenlijk mee op de snelweg kan meekomen. En dus naast mijn KTM SM te hebben. Veel rondgekeken en maar op zoek naar een schademotor om een fighter van te maken...
  6. PeeJay

    Welke gearing op een sm?

    Met welke gearing rijden de sm'ers hier? Ik rij zelf met 16-42, maar dat is me te lang. Met name op de baan kom ik problemen tegen. De 1e versnelling is te kort voor bocht en de 2e is weer te lang waardoor ik bij het uitaccelereren laag in de toeren zit. Mijn voortandwiel gaat zeker weten...
  7. PeeJay

    Van Den Bosch terug naar KTM

    KTM wil de wereldtitel wel ontzettend graag. Ze hebben Thierry Van den Bosch teruggehaald uit de supersports om de wereldtitel weer bij KTM te krijgen. KTM heeft blijkbaar geen vertrouwen in Chambon en Kunzel :?
  8. PeeJay

    Kampioenen supermotard

    Eddy Seel heeft dit jaar het wereldkampioenschap supermotard op zijn naam geschreven. Hij had een voorsprong van 23 punten. Husqvarna pakte de titel voor de constructeurs. Seel rijdt ook op een Husky. In het Nederlands kampioenschap pakte Rudy Versteeg wederom de titel. Dit was de 2 seizoenen...
  9. PeeJay

    Eindelijk pics van mijn sm

    Het heeft even geduurd, maar hier zijn dan eindelijk de foto's van mijn speelgoed dat ik sinds de zomer heb. Het is een KTM 620. Geboren als een enduro en nu door het leven als sm. Ik heb er inmiddels al 2x bij gelegen, maar daar geeft het apparaat nix om. De pics zijn niet zo scherp omdat ik...
  10. PeeJay

    Fiets neergelegd :(

    Zaterdag ff wezen racen op hoogeveen. Ging super goed. Ook voor geen glimrand meer :) Terug naar huis en nog ff de motor wegbrengen naar de garagebox. Kom bij de garagebox aan en wil de fiets ff draaien, zodat ik er achteruit in kan. Tijdens het draaien komt de muur redelijk dichtbij. Ik rem...
  11. PeeJay

    Hoeveel olie in de vorkpoten?

    Hoeveel olie gaat er in een vorkpoot van een FZR-R (600)? In het wph dat ik heb staat de exacte hoeveelheid in cc en het niveau in mm, maar dat is voor een T-cat. Aangezien er voor mijn fiets geen wph is, weet ik niet precies hoeveel olie er in een vorkpoot moet. Iemand ideeën of richtlijnen? :)
  12. PeeJay

    Probleem met uitgaande demping

    De rechterkant kan ik wel helemaal indraaien en de linkerkant niet (ook verschillend aantal klikjes). Iemand een idee hoe dit kan en hoe dit is op te lossen? De vork gaat binnenkort toch uit elkaar, want er is een keerring lek (rechts). Het draaiprobleem deed zich al voor voordat de keerring...
  13. PeeJay

    Tail-riser

    Iemand hier ervaring mee? (pics?) Kan er namelijk weinig over vinden op het net. De fiets komt meer op de neus te staan, maar wordt de fiets hier niet erg onstabiel van? Als de achterkant maar 1 cm hoger komt te staan, voel je vaak al veel verschil. Het gaat me ook om het uiterlijk...
  14. PeeJay

    Hoe een klaverblad over?

    Hoe rij je een klaverblad rond? Je begint buiten en dan? Op het laatst pas naar binnen of eerder? En hoe hard rijden jullie op een klaverblad? Ikzelf ongeveer 90 kph (soms iets sneller, soms langzamer).
  15. PeeJay

    Luchtweerstand

    Scheelt het veel als je een leren jas aan hebt of een textielen jas? Op topsnelheid bedoel ik dan. Of scheelt dit maar heel erg weinig?
Terug
Bovenaan Onderaan