Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tokiko
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    Ducati 748 `95

    Na lang wikken en wegen zet ik `m toch ook hier maar te koop......... Mn Duc gaat er uit, daarom te koop aangeboden , uit `95 (officiele Nlder, ook in `95 in Nl op kenteken gezet) Alle extra`s (en van een hoop nog de orginele erbij, aangegeven met n *) : carbon : voorspatbord*...
  2. T

    stapel leespapier (moto 73 en div)

    Alles is weg................... :W
  3. T

    Ducati Topic Deel 3 !!!

    - - Ducati Topic deel 3 !!! - - Zo het heeft even geduurd maar het oude topic is versleten tijd voor een nieuw. Het lijkt me wel wat als iedereen zijn of haar duc hier post(idee van de ductator) en deze in een overzichtelijke lijst zetten zoals in het monster topic, achter ieders naam kun je...
  4. T

    Achterhoek United "deeltje 9" !!

    - - ACHTERHOEK UNITED DEEL 9 - - FILMPJES STAAN ONDERAAN DEZE POST ------------------------------------------ * Time To Ride! * * Wil je graag met een paar mensen rijden, maar heb je geen vrienden? Kom dan 's avonds om 19.30/20.00 uur bij de MacDonalds in Doetinchem! Daar staat (mits...
  5. T

    TK. gsxr srad `98

    aangezien een vriend van me zijn motor gaat verkopen, post ik voor hem hier ook nog een advertentie, je weet immer maar nooit ... dus niet bij mij komen voor alle info graag, bvd Type: GSX-R 600 SRAD Kleur: Zwart/grijs Bouwjaar: 1998 Kilometerstand: 26606 Km Cilinder inhoud: 600 CC Vermogen: 81...
  6. T

    Lidl acties beginnen weer

    kreeg deze vandaag via collega toegestuurd ... http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20060309.index dat word weer rennen en zoeken door heel nederland voor de gewenste producten die ze bij de lidl in de buurt weer eens niet hebben ....
  7. T

    Suz gsxr srad `99 600cc

    Ook mijn gixxer gaat de verkoop in, misschien al wel d zoveelste hier in t forum :+ * `99er 600cc srad ... * km.st. +- 28.000 * zwart/zilver kleuren * carbon voorspatbord * ovale LeoVinci (met EU goedkeuring) * donkere bubble ruitje * achterband +- 1500 km oud (BT-014) * voorband is voor dit...
  8. T

    Bij 230/240 km/h stotterende motor ..

    Betrefd een gsxr uit `99 ... Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat bij een snelheid van ong. 230 a 240 km/h (na ong. 1 minuut) mijn motor begint te stotteren .. B| (een beetje het gevoel dattie te weinig benzine krijgt, zo stotterend bedoel ik) Ik denk dat een keer bezoek aan garage...
  9. T

    Bij 230/240 stotterende motor ..

    Betrefd een gsxr uit `99 ... Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat bij een snelheid van ong. 230 a 240 km/h (na ong. 1 minuut) mijn motor begint te stotteren .. B| (een beetje het gevoel dattie te weinig benzine krijgt, zo stotterend bedoel ik) Ik denk dat een keer bezoek aan garage...
Terug
Bovenaan Onderaan