Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Fulcrum
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Fulcrum

    TK: 120/90x18 band, helm, handschoenen en laarzen

    Heb nog wat spulletjes staan hier voor belangstellenden. Het is op te halen in Leeuwarden. Mocht je een andere prijs in gedachten hebben, laat het even weten :) Continental 120/90 x 18" 65H achterband. Zo goed als nieuw. Heeft altijd in het donker gelegen dus is nog een prima band...
  2. Fulcrum

    Kerst breekt aan....

    Lijkt me wel zo gezellig, nog een kersttopic :) Dus bij deze, wat doen jullie met kerst? :o :+
  3. Fulcrum

    Kneedown en gecrashed!

    Ik ben eerder vanavond aan het rijden geweest.. met het oogpunt om even mijn eerste kneedown te maken. Het lukte wel! Maar daarna ben ik met een high-sider onderuit gegaan ;( ;( Iemand heeft het wel vast kunnen leggen op camera, hier kun je hem downloaden: FILMPJE
  4. Fulcrum

    Dimlicht aan overdag?

    Naar aanleiding van enkele ongeval-topics hier de laatste tijd, vraag ik me af hoeveel mensen er nou met of zonder dimlicht rondrijden overdag. Het voeren van dimlicht vergroot de kans om gezien te worden door andere weggebruikers. Toch zie ik met grote regelmaat motorrijders die geen dimlicht...
  5. Fulcrum

    Hallo mede motorfanaten

    Bij deze heb ik me ook maar even laten registreren, ik ontdekte dit forum zonet (pas) via google. Ziet er gezellig uit in ieder geval ;)
Terug
Bovenaan Onderaan