Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: w0utje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    Soes drz400e/s onderdelen

    Allen voor een drz400e/s 2 achtertandwielen 48tands licht gebruikt vraagprijs: TEAB Nieuwe voorvorkkeerring vraagprijs: TEAB Nieuwe lagers van all-balls voor de achterbrug/ linkssysteem. Mist 1 lager onder schokbreker. Nieuwprijs rond de 80€ vraagprijs: 40€ Alle gevoerde koppelingsplaten...
  2. W

    FRK optimizer R1200 GS/RT/RS/R/S F800 /ST G650

    Heb hier nog een "officiële" Power FRK module type FRK003 liggen. http://www.powerfrk.com/en/default.htm Is ongeveer 1,5 jaar gebruikt in mijn r1200gs, loopt inderdaad een stuk soepeler zonder het verbruik merkbaar te verhogen. Nu na overstap op een rapidbike ligt deze te verstoffen in...
  3. W

    Honda xr600 rood/wit '89

    Aangeboden mijn Honda xr600 uit 1989. Recent zijn vervangen de achterremblokken, olie + filters + filter des doods schoongemaakt. Verlichting werkt volledig, tevens is de carburateur voorzien van een rvs-chokeklep. Dus die zal nooit meer breken met alle gevolgen van dien. Zitten acerbis...
  4. W

    Standaard ronde spiegels links & rechts, m10

    Zelfde als op het plaatje, 2x buitengespeeld. 10 euro, mail voor een plaatje.
  5. W

    2x Carbon look kuip knipperlichten

    2 knipperlichtjes, samen voor 10 euro. Mail even voor een plaatje.
  6. W

    Knipperlichtjes Rizoma 4 stuks

    Knipperlichtjes als onderstaande, alleen dan alle 4 zwart 15 euro per stuk? Mail voor een plaatje.
  7. W

    Bobbin m10 + Bijpassende achterbok

    Nog over een setje bobbin's maat m10, komen van m'n zrx1200r af. Evt. met achterbok. Plaatjes volgen nog. Teab.
  8. W

    Harpoon carbon demper - geen e-keur - komt van zrx1200r

    Nog over van vorige motor: Harpoon carbon demper + ophangbeugel. Carbon is onbeschadigd Zit met 3 bouten vast, afstand tussen de bouten is ongeveer 84-85mm. Mail even voor plaatjes. Deze volgen nog wel. Teab!
  9. W

    ZRX stuurvasthoudplaatje met "ZRX" erop

    Nog over van m'n vorige zrx1200r, kosten nieuw rond de 70 euro. Nu dus voor iets minder ;) Heeft er ongeveer 3mnd opgezeten, evt. met boutjes erbij. Gaat dus om de zwarte versie. Mocht je interesse hebben, doe een goed bod.
  10. W

    kleppen gestelt op ZRX1200

    Grrrr van de week even de klepjes nagekeken en gesteld van me zrx-je, helaas stonden alle klepjes dus op de minimale waarde Dat was aardig wat werk dus om alle goeie plaatjes er weer tussen te werken/prutsen. Kawaatje loopt weer als een zonnetje, voelt in de hogere toeren(boven de 4000) weer...
  11. W

    nieuwe zrx1200 rijder....

    heej, Hierbij meldt zich weer een zrx rijder aan op het forum. ik ben dus Wouter, 27 jaar oud en rijd sinds mijn 19e jaar motor. Na tijden op van alles en nog wat snels rond gereden te hebben ben ik nu blijven hangen op mijn licht opgevoerde zrx1200r. Die langzamerhand nog wat verfraaid en...
Terug
Bovenaan Onderaan