Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jedi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jedi

    Suzuki GSX-R750 K3

    VERKOCHT
  2. Jedi

    TK gevraagd: Akra systeem voor gsx-r750 K3

    Voor mijn K1 heb ik ooit een heerlijk systeempje van ebay.de geplukt maar ze worden nu wat schaarser lijkt het. Weet iemand nog een volledig systeem liggen in goede staat? Pcmmulders 'apestaartje' me.com
  3. Jedi

    De baars toen & ny

    Whoops, drukte verkeerd knopje op mijn gsm. :') ny=nu ;) Anyway, vroeger veel gereden op de Baars en er veel mensen leren kennen. Intussen ben ik voor mijn werk een paar jaar in het buitenland geweest en zie ik weinig actiefs meer gepost worden over de Baars. Na pas weer een motor te...
  4. Jedi

    Powercommander IIIr

    Voor gsx-r750 k3
  5. Jedi

    Manual gsx-r750 k3

    Ik ben op zoek naar een onderhoudsboekje / manual van mijn suzuki. Ik heb deze tweede hands gekocht maar mis net een naslagwerk over het simpele onderhoud. Wellicht dat iemand dat nog heeft liggen en er niets mee doet. Ik ben bereid er wat voor te betalen natuurlijk :) Mailen naar...
  6. Jedi

    Prijslijst Suzuki België

    Heeft iemand toevallig een link of een scan van de suzuki GSX-R prijzen in Belgie? Van Nederland kan ik het gewoon online vinden maar van België niet.
  7. Jedi

    Te Koop: Yamaha XC125 Beluga

    Dit is nog eens lang geleden dat ik gepost heb op MF. Ben jaren erg aktief geweest en misschien dat er wel oude bekenden dit gaan zien. :P Van Familie en moet in de verkoop en deze is nu op mijn schouders berust. Ik wil eerst eens weten wat er geboden kan worden maar ik denk in de orde van...
  8. Jedi

    Croix-Ternois 25-08

    Voor degene die gaan, ga ik reserveren nacht van 24-08 / 25-08. Hotel maak ik nog bekend, ligt er al wie zoveel mensen kan bergen incl motors. ZXRene Mr Wheelies EB Wheelyfool Voske + maat Nijntje + Broer Tuupke Jedi Hagasan (Nog niet bevestigd) 11 personen, 5 kamers Wie slapen er bij elkaar...
  9. Jedi

    Rondetijden en record Croix Ternois

    Wie weet het ronde record op deze baan en wat zijn de rondetijden van de verschillende mensen die hier hebben gereden? Dit in verband met een discussie over de rondetijden daar met een kennis van me. Alvast bedankt!
  10. Jedi

    Full akra

    lekkerr. *D *D Jedi heeft eindelijk een full akra gekocht..zie hieronder de advertentietekst: === Akrapovic Rennanlage ( ohne ABE , da Rennanlage )Leistungssteigernd ca.10 PS für Suzuki GSX 600 R ab Bj.2000 ( K1 und K2 ) Titan Endtopf V2A Edelstahl Krümmer V2A Edelstahl Höherlegungsrohr Echt...
  11. Jedi

    Dynorun

    Mijn gixxer is ook afgesteld nu bij Ruud Fredriks. Op de skies naar Goes maar we zijn er geraakt. Die PC2 kregen ze daar wel aan de gang in tegenstelling tot wat Dynojet USA beweerde. De PC2 kan evenveel als de PCIIIr dus met onsteking. Bij deze de curves. De fiets gaf standaard al buitengewoon...
  12. Jedi

    Jeeehaaa, OZ velgen zijn binnen!

    Dit moet ik even kwijt. Na drie maanden te hebben gewacht zijn mijn velgen binnen! Geleverd via Klaus Goerz in Dld. Ze zijn echt geweldig, het is model HL02 geworden :9~ (zie topic: wie van de 2?) Er zit een mooie hoes om elke velg van OZ racing. Ik kreeg er een G-Pack bij en twee setjes...
  13. Jedi

    Crosser modellen 2003

    Zeg ik ben een oud topic aan het zoeken maar kan het niet vinden. Het ging over dat de modellen (dacht 125cc) van Kawa en soes hetzelfde waren. maar dan ook exact hetzelfde. Ik heb een discussie hierover met een maat en ik wil hem dat topic laten zien. Het was een topic met foto`s van beide...
  14. Jedi

    Supercross Gelredome

    Supercross in het Gelredome was een een waar spektakel met een groot deel van de wereldtop aanwezig. Het was op zijn amerikaans dus met indrukwekkend vuurwerk en spotlights. Inclusief de amerikaanse copresentatie. In het publiek had men zelfs net als bij de supercross in Parijs een kettingzaag...
  15. Jedi

    Nog enkele plaatsen vrij Brabantse nacht!!!

    Na wat activiteiten van de regio zuidwest groep is er een ideetje ontstaan voor een feestje op een avondje.. Is er interesse en in welke vorm zullen we dit doen..gewoon naar de kroeg of wat actiever..?? EDIT 12-11-02: Gereserveerd voor 30 november: -voor 20 personen gereserveerd -2 heats per...
  16. Jedi

    Veerpoten onzichtbaar beschadigd?

    Voor de mensen die het zich nog kunnen herinneren..Ik had dus een valpartij op weg naar de ring op 29-09-02. Nu heeft de expert de schade geschat op 5000 euro. Veerpoten zijn recht volgens hem. Ze zijn losgehaald en gemeten.. Maar nu: voorwiel heeft de onder kuip geraakt en we hebben bij het...
  17. Jedi

    G-pack helpt?

    Zit te denken over een G-pack van Nikko voor op mijn gsxr600 2001. (nu hij toch bij de dealer staat ivm met valschade, niet total loss btw.) Ik vind alleen op de duitse en franse sites wat info over deze module maar het is steeds hetzelfde commerciele verhaaltje..heb ik dus niks aan. Zijn er...
  18. Jedi

    GSXR600, goede prijs?

    gasten, Een maat van me is wisten kijken naar een gsxr600 uit 1999 Ze vragen er 6600 euro voor. km stand 16000 Kleur: suzuki wit/blauw Bodywork OK Is op het eerste gezicht deze prijs OKAY?
  19. Jedi

    TL1000

    Misschien een stomme vraag maar de TL1000, wordt deze nog gemaakt? Ik vermoed van niet.Tot welk jaar is hij gemaakt? Vind hem namelijk toch wel heel stoer.. grtz
  20. Jedi

    K&N

    Ha technische breinen en alwetenden!! Moet ik iets aan mijn afstelling veranderen na het monteren van een K&N luchtfiltersetje die ik juist heb besteld per internet? GSXR600 `01 Is dat moeilijk monteren? gr. Jedi
  21. Jedi

    Nordschleife

    Hallo allemaal, Ben nogal leek op circuit gebied maar heb plannen om dat te gaan veranderen.. Ik rij nu enkele jaren motor, maar sinds een jaar pas echt en dus op een gsxr600. :] Is het wat om naar Nordschleife te gaan waar ik veel van jullie over hoor? Hoe kom ik daar en moet ik dat ergens...
  22. Jedi

    Digi van datatool

    Toch maar die gave digitale gearindicator (digi) gekocht van datatool. Gaaf ding, handig en ziet er wel gaaf uit. Maar het programmeren werkt niet zo op mijn gsxr600. Heb schuifstekkertjes al vervangen door soldeer verbindingen op advies van hocoparts en het werkt nog niet. Hij schakelt volgens...
  23. Jedi

    GSXR 600 2001 met injectie error

    Er schijnt een probleem te zijn bij bepaalde 2001 modellen van de gsxR600 Het foutmeldingslampje gaat knipperen en de `FI`melding in de display knippert. Je moet stoppen en resetten en je kan weer verder rijden. Dit komt soms meerdere keren per rit voor.. Weet hier iemand meer van? Bij Safe...
Terug
Bovenaan Onderaan