Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mordante
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    TKA Tweedelig leren MJK motorpak

    Te koop een tweedelig MJK (top kwaliteit) motorpak. Ooit aangeschaft toen 15 kilo zwaarder geworden. Ik denk dat het een maat 48 is, er zit geen maat label in. Vraagprijs 200,-
  2. M

    naar de sloop brengen of?

    komende zaterdag ga ik een andere motor ophalen. Echter eerst had ik het idee om mijn oude GSX1100R 1990/91 op te knappen of een streetfighter van te maken. Nu heb ik hier de laatste dagen over zitten nadenken en besloten dat dit geen optie is. Maar wat te doen met mijn oude naked 1100? Mijn...
  3. M

    Triumph Speed Triple 2010 test rit

    Vandaag een test rit gemaakt op een Triumph Speed Triple 2010. Ik had nog nooit op een Triumph gereden. Het beviel best goed. Ik ben min of meer opzoek naar wat anders Het rijtje motoren wat mijn interesse heeft zijn ongeveer in willekeurige volgorde. KTM 990 Super Duke R (2009-2011) de echte...
  4. M

    Ja ja weer een kleding topic

    Wat ik mij afvroeg is het volgende. Hoe lang doen jullie met de motorkleding. Wil je de nieuwste en hipste kleding hebben, of als opoe het droeg is het goed genoeg voor mij. Zelf heb ik er over nagedacht (heel even). Als ik zou moeten gokken hoe lang ik met motorkleding doe dan het volgende...
  5. M

    Zit te denken aan een andere naked

    Mijn huidige motor; een GSX-R 1100 uit 1990 welke is verbouwd tot naked begint wel erg oud te worden. Ook heeft deze wat mankementen. Zo explodeert af en toe mijn de lamp van mijn koplamp. Gebruik ik bij rustig rijden een liter olie op de 500 kilometer. bij hard rijden een liter op 100...
  6. M

    damp/rook uit luchtfilter

    Vandaag viel mij ineens op dat mijn motor, een Suzuki GSX-R 1100 uit 1990 een wat vreemd tikkend geluid maakt. Het geluid is moeilijk te omschrijven. Echter wat ik ook zag toen ik thuis was en de motor even stationair liet lopen is dat het lijkt alsof er rook/damp het luchtfilter komt. Dit was...
  7. M

    Schokbreker GSX 1100R '90

    Volgens mij is de mijn schokbreker van mijn 1100 kapot. Op deze schokbreker kan ik normaal de ingaande en uitgaande demping instellen. Echter ik heb het idee dat welke kant ik ook de de demping draai dat het geen invloed heeft op de demping. Nu vroeg ik mij af is zoiets te reviseren, is het...
  8. M

    waar?

    Waar?
  9. M

    wheelie

    Blijft één van de leukste motoren ooit gemaakt een Suzuki met 1127cc oliegekoeld.
  10. M

    GSXR1100 andere remschijven, welke?

    Ik denk dat ik voorlopig niet het geld om een andere motor te kopen. Daarom zat ik te denken deze motor toch een klein beetje op te knappen. Binnenkort moeten er een aantal dingen gebeuren; nieuw balhoofdlager en ketting tandwielen vervangen. Daarna volgen eventueel een set schijfremmen en als...
  11. M

    Lenggries Zuid Duitsland

    Zijn er hier mensen die in de omgeving van Lenggries zijn geweest? Is het daar leuk motor rijden. Lenggries ligt tussen Munchen en Innsbruck. We willen daar in September naar toe. Of hebben mensen een beter sugestie.
  12. M

    motoraanhanger huren omgeving Leiden

    Mijn vriendin en ik willen in September twee weken naar zuid Duitsland en willen de motoren op een aanhanger mee nemen. Weet iemand een goed adres in de omgeving Leiden.
  13. M

    VRO-1 in België

    Hallo mensen, Ik heb er wel eens over gedacht om VRO-1 te doen maar in Nederland zijn ze vrij streng wat de motor betreft. Nu hoop ik dat ze in België iets minder streng zijn mbt uitlaat geluid en knipperlichten (werken niet of slecht bij mij) etc. Dus wie kan mij vertellen over er een VRO...
  14. M

    olie verbruik GSX1100R

    Mijn GSXR1100R uit 90 of 91 verbruikt sinds een jaar misschien wat langer behoorlijk wat olie. Als ik moet gokken 1 liter op 1000km. Nu heb ik daar weinig last van, het blok loopt verder nog goed. Alleen het is wel vervelend om iedere keer olie bij te moeten vullen. Volgens mij komt er olie in...
  15. M

    Hoe en waar vermogen van de motor meten?

    Zelf vind ik krukas PK's een beetje onzin. Het klinky wel fijn want het is altijd meer dan je werkelijk op de weg zet maar verder zegt het mij weinig. Ik vind dat het vermogen altijd het pk's of KW's zou moeten zijn wat je werkelijk op de weg zet. Een dyno uitdraai met krukas pk's zegt veel...
  16. M

    Motorvakantie Noord Italie / Toscane

    Hallo mensen, Ik zat te denken om van de zomer 2 tot 3 weken naar Noord Italië of Toscane te gaan. Mijn idee wat om daar een huisje te huren en dan in de omgeving te gaan toeren. Waarschijnlijk komt mijn moeder ook een week. Dus het komt denk ik neer op 1 of 2 weken samen met mijn vriendin...
  17. M

    Barracuda uitlaat voor GSX-R1100

    Ik zit te denken om een Barracuda uitlaatsysteem voor mijn GSX-R 1100 uit 1990 te kopen. Mijn huidige RVS systeem is wat gescheurd. Dit is nu gelast maar ik weet niet hoe lang dit nog goed blijft. Het gaat dan om dit systeem. Met misschien deze demper. Maar dat weet ik nog niet. Zijn er...
  18. M

    Goclever rider GC350 navigatie systeem

    Na wat googlen kwam ik de GoClever rider GC350 navigatie systeem tegen. Deze kost €350,- Dat scheelt best een hoop geld in vergelijking met de Garmin modellen. Ik vind Garmin Zumo namelijk best duur, meer dan €500 voor een simple navigatie systeem. Zijn er hier mensen bekend met de GoClever...
  19. M

    meer gewicht op het voorwiel

    Ik heb eeb oude GSX-R 1100. Deze komt uit ongeveer 1990-1991. Ik heb hier al het kuipwerk vanaf gehaald. Klein stuurkuipje erop gezet en klaar. Ook heb ik er een superbike suurt op laten zetten. Echte nu heb ik wel een klein probleem. Omdat er nu een superbike stuur opzit kan ik mijn...
  20. M

    Andere tellers op mijn 1127

    Mijn huidige tellers, kilometer en toerenteller cind ik niet zo fraai en te groot. Nu zat ik te denken aan wat anders. Het mooiste vind ik een grootte analoge toerenteller met daarnaast een digitale snelheidsmeter. Andere lampjes hoeven er voor mij niet op te zitten. Dus geen lampje voor...
  21. M

    Hoe een remlicht aan te sluiten

    Begin vorig jaar war mijn remhandel + pomp stuk gegaan. Ik heb toen de boel vervangen. Andere rempomp, en een setje van deze: erop gezet. Ook meteen maar RVS remleiding genomen met RVS banjos. Deze hele set kwam van iemand die dit om zijn bandit had maar niet meer gebruikte. De RVS...
  22. M

    Uiterlijk van jou en je motor, ja het is weer vrijdag

    Hoe belangrijk is het voor jou om er goed uit te zien met en op de motor. Een paar jaar geleden had ik de drang om mooie duren leren pakken met stoere laarzen en dito helm aan te schaffen. Mijn motor zou ik ook wel even helemaal gaaf maken, een stoere streetfighter zou het worden. Nu een aantal...
  23. M

    Wat opmerkingen

    Graag zou ik de naam zien vandiegen die als laatste in een thread heeft gepost. Ook zou er een knop moeten kopen "mark all posts in the topic as read" Verder zou ik graag willen zien dat ik een thread al gelezen heb.
  24. M

    circuit rijden/traing rijvaardigheid

    Een dagje/uurtje op een circuit rijden onder leiding van mensen met wat theorie etc lijkt mij best wel een keer leuk om te doen. Zijn er hier mensen die daar ervaing mee hebben? Ik hehb op internet gezocht en er zijn diverse aanbieders van dit soort dingen voor circuits in binnen en buitenland...
  25. M

    1 op 13

    Mijn GSX1100R uit 1991 heeft een paar jaar stil gestaan en ik kan mij niet helemaal herinneren wat het verbruik toen was. Nu tankte ik laatst ongeveer 16liter en op mijn teller stond 130mile. Is dit een beetje normaal verbruik? Ik heb ongeveer 50/50 snelweg/binnenwegen gereden. Ik heb nu echt...
Terug
Bovenaan Onderaan