Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Joost#59
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Joost#59

    Circuitdag Anderstorp

    Välkommen åter, Heeft iemand ervaring met circuitdagen boeken op Anderstorp, Zweden? Een maat van me emigreert daar naartoe, wat een roadtrip incl. circuitdag binnen handbereik brengt :) Google ten spijt, niet echt data/info/prijzen kunnen vinden, dus: weten jullie ingangen om iets te...
  2. Joost#59

    Motorsport kalenders 2018

    Ik vind dit zelf verrekte handig om in mijn Google agenda te hebben: .ics kalenders kun je toevoegen als agenda in Google, Outlook enz. MotoGP kalender 2018 (alle sessies): https://calendar.google.com/calendar/ical/ej9esn2uqj6j6qalrmtbvuivm0%40group.calendar.google.com/public/basic.ics...
  3. Joost#59

    GAMMA Racing Day - 7 augustus TT Circuit

    Voorheen Rizla Racing Day, een dagje gratis racerij op de Drentse hei. 's Ochtends ONK's, 's middags autosport. Kon er niets over vinden hier en vroeg me af of jullie ook gaan. Programma zondag: TTXGP - The eGrandPrix Qualifying 9:20 Opening ceremony 9:55 CIK-FIA European Superkart...
  4. Joost#59

    Twitterende coureurs

    Ben niet zo van dat getwitter, maar een aantal coureurs is fanatiek Twitteraar. Hayden snapt z'n iPhone en twittert ook fotootjes. Leuk om te volgen :) Jorge Lorenzo (@lorenzo99) | Twitter Ben Spies (@BenSpies11) | Twitter Twitter / Account opgeschort Twitter / Account opgeschort Bradley...
  5. Joost#59

    Racesport.tv online

    Ik dacht ik meld 't ff :)
  6. Joost#59

    TT Assen stunts

    Aangezien ik m'n rijbewijs al eventjes kwijt ben (70 @ 30, stukje na werklooszaamheden), ben ik tot ander transport veroordeeld de laatste week van juni. En als we het doen, doen we het goed: :] Voorgaande jaren hadden we ook wat gefixt: 2007 - De Fiat Yamaha Panda voor 100 eu...
  7. Joost#59

    ONK en int. wegraces Eemshaven

    *O* Eemsheaven zei ik eens. Vind het altijd een prachtige beleving daar, mits het een beetje weer is natuurlijk. Wie gaat heen, of rijdt mee? Ik zit met examens deze weken, maar vind toch dat ik tussendoor wel een dagje mag genieten. Weet iemand misschien een wat specifieker programma van de...
  8. Joost#59

    Motorgekken gegroet!

    Hoi! Even voorstellen. Joost v/d Woude #59 Woonachtig in Tolbert. 16 jaartjes oud. Racet sinds maart 2004 op een minibike in de Zelfbouwklasse van de Nederlandse Minibike Cup. Samen met zijn broer. En gaat dat dit seizoen zeker weer doen! Verder volg ik uiteraard de nationale en...
Terug
Bovenaan Onderaan