Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: YamR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. YamR

    De do's and don'ts in de Harz

    Op 13 september gaan we voor een midweek naar de Harz, laat maar het kon niet anders. We hebben reeds een hotel in Braunlage, dus dat zit wel goed. Wie heeft er tips?
  2. YamR

    BMW R1100RS versus R1100RT

    Ben er voor mezelf nog niet helemaal uit. Wat moet het worden een RS of een RT. Als tourder denk je aan RT, maar een RS met koffers is wel een stuk ranker. Vaak ook goedkoper en met minder km's. Graag jullie advies.
  3. YamR

    Uitlaatbochten TDM 850 ('94)

    Ben op zoek naar uitlaatbochten voor mijn TDM. Wie helpt?
  4. YamR

    Ook nog zo’n zin in Bergen?

    Na een bijzonder mooie vakantie in Zwitserland is het toch wel weer even afzien in NL, ook al is het weer niet slecht. Een viaduct is geen berghelling. Een rotonde is geen haarspeldbocht. Bah, ik wil weer terug. Nu moest is afgelopen week voor m’n werk in Keulen zijn, eigenlijk meer aan de...
  5. YamR

    Motorvakantie Zwitserland

    Traditioneel 5 dagen (een midweek) met de motor op pad. Dit jaar was Wales gepland, het werd echter Zwitserland. Ook leuk, want bochten willen we zien, veel bochten. Zoiets dus! Ruwe planning: 1 dag heen rijden (snelweg) 3 dagen toeren (zeker geen snelweg en zo veel mogelijk...
  6. YamR

    test

    test
  7. YamR

    test

    test Picture
  8. YamR

    Stotteren tot zo'n 3000 toeren TDM 850

    Tijdens een paar dagen vakantie begon de TDM te stotteren en te bokken tot zo'n 3000 toeren, vanaf 3000 toeren en hoger werkt alles normaal. Even nog wat achtergrond info: - De motor heb ik pas en ken dus niet de onderhoudsgeschiedenis - De linker bougie is veel vetter dan de rechter -...
  9. YamR

    Gezocht: setje remschijven (voorwiel) GSX 600 F

    Setje remschijven voor een Suzuki GSX 600 F. Wie o wie?
  10. YamR

    Gezocht: Easy Clutch

    Hallo, zoek een zg. easy clutch, zoiets dus: Wie heeft zoiets te koop? Groeten :]
  11. YamR

    Te koop super betrouwbare FZ 750 (1985)

    Goed onderhouden, start altijd. Leuk als pekefiets, eigenlijk te goed voor zo iets, maar hier heb je dan ook nog vele (winter) jaren plezier van. Circa 52.000 km gelopen. Motorisch absoluut goed, optisch ook alleen wel wat kleine gebruikschade. Motor gaat weg omdat ik een andere wil...
  12. YamR

    Advies: 1-cilinder brikje om op te knappen

    Ben op zoek naar een kleine "fun brik" voor er bij, voor op en rond huis zeg maar. Zat te denken aan een Suzuki GN 250. Gewoon een simpele 1 cilinder en niet al te zwaar, daarvoor hebben we de FZ 750. Nu lijkt het me een leuk winterproject, dus mag het best een barreltje zijn die nog op te...
  13. YamR

    Virtueel motor spel???

    Wellicht kennen jullie Hattrick ( http://www.hattrick.org/Common/default.asp ) wel, een virtuele voetbal competitie. Bestaat er ook zoiets voor motor racen? Lijkt mij wel eeen aardig idee.
  14. YamR

    Aandrijfketting spanner

    Wie heeft er ervaring met een automatische kettingspanner voor z'n aandrijfketting. Lijkt mij ideaal, mogelijk zelfs met een automatische smeer inrichting. Zijn er universele spanners te koop? Wat zijn de eventuele nadelen?
  15. YamR

    Wiellagers, waar kopen?

    Hallo allemaal. Waar kopen jullie je wiellagers. Weet iemand een groothandel in de buurt van Utrecht. De dealer hanteert wel hele hoge prijzen.
  16. YamR

    Motor loopt rauw

    Sinds enige tijd loopt mijn motor (Yamaha Radian) zo rauw. Met name in het gebied tot zo'n 6000 toeren. Heeft dat met de synchronisatie van de carb's te maken, of hebben jullie andere suggesties.
  17. YamR

    Roterende kleppen

    Niet direct een technisch vraag, maar meer een algemene technische problematiek. De in- en uitlaat kleppen van de moderne verbrandingsmotor hebben zo hun beperkingen. De laatste tijd wordt wel wat verbering geboekt met nieuwe materialen, maar toch. Waarom niet het probleem fundamenteel...
  18. YamR

    Windscherm op je motor helpt dat echt?

    Hallo, Van de zomer wil ik een week op vakantie met de motor en ben van plan veel kilometers te maken, op een naked bike. Nu mijn vraag. Zou een windscherm echt helpen om met name op de snelweg een redelijk comfortabel rit te hebben?
Terug
Bovenaan Onderaan