Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. VeryMeanMachine

    Werkgever gaat woon-werkverkeer met de motor verbieden.

    Ik hoorde vanmiddag van mijn leidinggevende dat de werkgever het woon-werkverkeer met de motor wil gaan verbieden. Het idee hierachter is veiligheid,blijkbaar zijn er collega's die in het verleden een ongeval hebben gehad van of naar het werk met de motor en grijpt de werkgever dit aan om w-w...
  2. VeryMeanMachine

    Saai

    .
  3. VeryMeanMachine

    VMM's zijspanperikelen

    Even voorstellen,VMM aka André,ben op zoek naar een zijspan om het eens te proberen,denk wel dat het bevalt,maar wil het zeker weten en wil graag jullie advies. Kwam deze advertentie tegen: Motor met Zijspan kopen? Tweedehands zijspannen te koop Lijkt mij een mooi span om mee te...
  4. VeryMeanMachine

    Yamaha FJ1200

    Te koop aangeboden,een Yamaha FJ1200 van 1990 Amerikaanse uitvoering. Zwart/blauw. 71.000 mijl gelopen. Voorband 70%,achterband 40%. Kettingset in goede staat. Voorpoten voorzien van Wilbers veren. Hydraulische koppeling gereviseerd. Laser uitlaat met db-killer. 3-delige Krauser...
  5. VeryMeanMachine

    M-F ers in Ede,part 2

    Nadat we het eerste deel volgekletst hebben gaan we hier vrolijk verder.En waar gaat het zoal over,in eerste plaatst over wat wij M-F ers allemaal uitspoken in en rond Ede,plaatsjes zoals Otterlo,Harskamp,Bennekom,Ederveen,Wageningen en zelfs Veenendaal horen ook in dit topic thuis,dus leef je...
  6. VeryMeanMachine

    Auto inruilen op motor,kan dat??

    Ik heb dus 2 auto's en wil er best wel eentje wegdoen,m'n dagelijkse auto gaat er dan uit en daar wil ik een toermotor voor terug hebben,iets in de geest van een kawa 1000gtr zodat ik zowel woon-werk verkeer als langere afstanden confortabel kan afleggen.M'n hobby-auto hou ik,maar dat is een...
  7. VeryMeanMachine

    VeryMeanMachine

    Hallo mede motorliefhebbers,ik ben Andre,36jr.Ik heb m'n rijbewijs sinds 1989 en de eerste paar jaar ook wel veel gereden,daarna een jaar of 8 niet meer en nu een oude motor van een collega overgenomen om weer wat routine op te bouwen.Niet de meest makkelijke motor heb ik wel gemerkt,een Yamaha...
Terug
Bovenaan Onderaan