Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Piegom
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Piegom

    Drenthe (Hunebeddenland)

    Halllo, Sinds gisteren weer trotse eigenaar van een motor Yamaha FZ6. Nu dus weer gelijk na lange tijd (jaartje of 10) weer actief op het Forum. Woon nu 3 jaar in het mooie dorpje Dalen, zo'n beetje tussen Coevorden en Emmen in naast de Huttenheugte 8-) Heb wat zoekwerk gedaan op het forum...
  2. Piegom

    Niet helemaal nieuw, maar tijd weg geweest

    Na lange tijd afwezig nu toch weer motor aangeschaft. Een Yamaha FZ6 Woonde voorheen in het midden van t land, nu in het mooie Drenthe. Nu weer een hoop toerritjes maken vanuit Drenthe
  3. Piegom

    circuit rijden ???

    Hallo, Zit er aan te denken om een keer het circuit op te gaan, maar lees overal dat je orginele uitlaat moet hebben. Ik heb zelf een carbon uitlaat van sil motor erop zitten (zie foto) Weet iemand of je daar problemen mee krijgt qua geluid op 't circuit? Of dat je ergens de...
  4. Piegom

    Gezocht combi

    Hallo, Ik ben op zoek naar een gebruikte combi. Liefst kleur rood/zwart Ik ben zelf 1.93 lang en ong, 80 kg zwaar (of licht) M'n budget ligt zo rond de 150 euro
  5. Piegom

    Meld hier demo dagen

    Kijken of 't werkt, vind 't zelf leuk om 's af en toe andere motor uit te proberen en wanneer ken je dat nou beter doen dan op een demo dagje. :) Zal zelf aftrappen: Cagiva roadshow 03 en 04 juni Motoport Echt Echt 10 en 11 juni Van Zweeden Motoren Middelburg 17 en 18 juni Spronck Motoren...
  6. Piegom

    Diversion meeting

    DIVERSION MEETING april 2006! datum : zondag 9 april locatie : mcdonald den dolder tijdstip : 11.00 uur Suggesties zijn tuurlijk altijd welkom. *D De aanwezigen waren: [b1.]Foggie 2. Stengels 3. Roytje1985 4. DirkieB 5. Nmgn 6. Piegom 7. Motomas 8. Marcnij 9. sas-andrea 10.figuur...
  7. Piegom

    vraagje over xj600

    Na koude start gaat vaak 't olielampje branden, gaat dan ook na paar sec. weer uit. Ben terug naar dealer gegaan en heb ook zelf gekeken maar oliepeil is gewoon oke. Vraag is eigenlijk of iemand anders dit ook wel 's heeft of weet wat 't is ?
  8. Piegom

    gezocht meer eigenaars van xj600n

    Hallo, ben op zoek naar andere eigenaren van de xj600n, zie en hoor d'r weinig van dus hoop ook op veel foto's en ervaringen met deze motor. Heb zelf eentje uit '99 met 42.000 op de teller. Na enig zoekwerk op de site blijkt er dus al zo'n vraag te staan :? Bijlage: yamaha2.jpg
  9. Piegom

    motorcluppie

    HALLO Ik ben op zoek naar een motorclub in de omgeving van utrecht Heb zelf al wat rond gezocht op internet, maar ben nieuwsgierig naar ervaringen van anderen met motorclub's!
  10. Piegom

    yamaha xj600Nnnnnnnnnnnn

    Effe voorstellen trostse eigenaar van een xj600n bwj. '99 Was eigenlijk continu voor een cbr'tje 600 aan 't kijke, maar gezien wat kleine budget en jaar/prijs verhouding voor deze gekozen. En bent er ruim tevreden mee. is alleen raar dat op mijn kentekenbewijs xj600s staat ?! :]
Terug
Bovenaan Onderaan