Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Wolve
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Wolve

    Zadel verwijderen XJ900S Diversion

    Mijn motor heeft een probleempje: het zadel wil er niet meer af. Als ik de sleutel in het slot steek, wil deze niet draaien, waardoor het zadel dus niet los kan. Na wat verder speuren lijkt het alsof een van de haken die 'm vast moet houden, aan de verkeerde kant zit of iets dergelijks. Want...
  2. Wolve

    Te koop: Kawasaki GTR 1000 - opknapper

    Na 3 jaar dienst gaat mijn GTR in de verkoop, want hij is vervangen door een all-road motor. De motor is duidelijk gebruikt en heeft wat aandachtspunten (zie hieronder). Goed te gebruiken als opknapper of als donormotor. Feiten: Bouwjaar: 1989 Kilometerstand: +- 100.000km (teller is...
  3. Wolve

    Gestolen BMW R1100GS weer terug

    Zonet stond de politie aan de deur. De BMW van Faithy was gevonden (we wisten nog niet eens dat die gestolen was). Maar die van mij stond er dus ook niet meer... BMW R1100GS Zwart Valbeugels Topkoffer van Hepco & Becker Handkappen Vervangende toerruit van MRA (nog niet op de foto)
  4. Wolve

    Te koop: Uvex crossbril

    Gekocht voor bij de offroad-motor, maar wegens tijdgebrek niet aan toe gekomen. In 2010 bij Polo gekocht, maar slechts één rit (op straat, niet offroad) gebruikt. Type: F501 standard Met tasje Richtprijs: 35 euro of doe een goed bod
  5. Wolve

    Te koop: B-Square crosshelm

    Gekocht voor bij de offroad-motor, maar wegens tijdgebrek niet aan toe gekomen. In 2010 bij de Lidl gekocht, maar slechts één rit (op straat, niet offroad) gebruikt. Maat: 61 (XL) Met helmtas Richtprijs: 20 euro of doe een goed bod!
  6. Wolve

    Je accu als stroomvoorziening

    Als het goed is heb ik de komende vakantie beschikking over een sigarettenaanstekeraansluiting (3x woordwaarde) op mijn motor. En nou vroeg ik mij af hoeveel sommige acties van mijn accu zullen vergen. Ik heb namelijk geen zin om de motor aan te moeten (laten) duwen. En ik wil de levensduur van...
  7. Wolve

    Nieuwe speelfietsen van Faithy en Wolve

    We hebben gisteren beide een nieuwe speelfiets gehaald en dat wilden we graag even delen. *O* Ik heb zelf een Honda XL600R gekocht. Hardstikke leuke speelfiets, rijdt heerlijk! Alleen moet ik nog wennen aan de kickstarter, maar na een paar trappen krijg ik 'm wel aan nu. :) Wat nog gedaan...
  8. Wolve

    Crossbril voor brildragers

    Ik heb een goedkope crosshelm op de kop getikt (jullie raden vast al waar) om zo af en toe eens mee te gaan baggeren, maar nu moet ik daar nog een bril bij hebben. Het lastige is alleen dat ik een bril draag. Ik ben even langs Polo gegaan (in Kleve) en heb daar wat brillen uitgeprobeerd. En...
  9. Wolve

    3-delige Krauser K2 kofferset

    Te koop aangeboden een 3-delige Krauser K2 kofferset. Wegens aanschaf van een motor met koffers zijn deze overbodig geworden. Details: 2 zijkoffers, 20 liter per stuk 1 topkoffer, 40 liter Kofferrek met geïntegreerde knipperlichten Verscheidene bevestigingsbeugels om het passend te...
  10. Wolve

    Te koop aangeboden: Kawasaki ZZR 600 - opknapper, rijdt wel!

    Te koop aangeboden: Kawasaki ZZR 600. Het is m'n eerste motor, maar hij heeft na drie jaar trouwe dienst moeten wijken voor een nieuwe. Hoewel de motor op de moment wel gewoon rijdt, heeft hij wel wat werk nodig. Omdat ik zelf niet handig genoeg ben, en alles laten doen te duur is, heb ik een...
  11. Wolve

    Wat is 'ie nog waard: ZZR 600 in matige staat

    Er zijn steeds meer probleempjes met m'n motor, waardoor ik ondertussen al aan het rondneuzen ben naar een nieuwe. Nu ga ik 'm natuurlijk niet als "zo goed als nieuw" proberen te verkopen, want dat is 'ie niet. Huidige staat: Motorisch: in orde, loopt netjes, verbruikt weinig benzine...
  12. Wolve

    Wat zijn mijn motor-opties?

    M'n motor begint langzaam af te takelen, dus ik ben aan het rondneuzen wat er zoal te vinden is. Nu heb ik al een beetje rond zitten kijken, maar er zijn vast nog opties die ik niet heb bekeken. Voorkeuren: Prijs: niet te duur (tot zo'n beetje 2000 euro) Type: toer of sport-toer Motorblok...
  13. Wolve

    Snelheidscontrole Lekdijk Amerongen!!

    Voor de mensen die zo/straks vanwege het mooie weer nog even lekker een stukje gaan rijden, pas op bij de Lekdijk ongeveer en kilometer voor Amerongen. Het grapje kostte mij 70 euro, hopelijk kan ik anderen dit lot (of erger) hiermee besparen. |( Maar we laten ons natuurlijk niet uit het...
  14. Wolve

    Snelheidscontrole Lekdijk Amerongen!!

    Voor de mensen die zo/straks vanwege het mooie weer nog even lekker een stukje gaan rijden, pas op bij de Lekdijk ongeveer en kilometer voor Amerongen. Het grapje kostte mij 70 euro, hopelijk kan ik anderen dit lot (of erger) hiermee besparen. |( Maar we laten ons natuurlijk niet uit het...
  15. Wolve

    Electrisch probleem, spanningsregelaar?

    Ik heb een electrisch probleempje. Als ik met licht aan rijd, loopt heel gestaag m'n accu leeg. Maar met licht uit laadt 'ie wel gewoon op. Dus dacht ik dat er óf een kortsluiting zat bij de verlichting, óf dat er nét te weinig spanning opgebouwd werd. Na wat zoekwerk kwam ik uit bij de...
  16. Wolve

    Newbie Tour 2007: Verre Oosten - zondag 22 april

    Newbie Tour 2007: Verre Oosten - zondag 22 april Het is weer de hoogste tijd voor een newbie tour, dus bij deze werp ik mijzelf voor een tweede keer op om de eerste (en hopelijk niet enige ;)) van dit jaar te organiseren! Het is dit keer de Verre Oosten toer geworden, aangezien we dit...
  17. Wolve

    Paneel linksachter Kawa ZZR 600

    Gezocht: een paneel dat links onder het zadel zit van een ZZR 600 D-model. Liefst blauw-zwart. Tevens kan ik hierbij gebruiken: linker achterknipperlicht en twee bagagehaken. Liefst voor zo weinig mogelijk geld, dus hopelijk heeft iemand nog wat ongebruikt liggen. De reden:
  18. Wolve

    Newbie Tour 2006 18 juni - FastFood Edition

    Newbie Tour 2006: FastFood Edition - zondag 18 juni Het is weer de hoogste tijd voor een newbie tour, dus bij deze werp ik mijzelf op om de eerste van dit jaar te organiseren! Het is dit keer de FastFood Edition geworden, aangezien de start-, rust- en eind-punten bij McDonalds filialen zullen...
  19. Wolve

    Argh, eikels!

    Maanden geen last van gehad, maar gisteren ineens twee keer op 1 dag! :( Eerst gistermiddag, ik was even lekker aan het rijden, hoor ik ineens een enorme klap tegen m'n helm aan. Was er een eikel uit een boom komen zetten net daar waar mijn helm langskwam. Lijkt me niet heel best voor een...
Terug
Bovenaan Onderaan