Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Murvie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Supersport met 25KW op kenteken,wel of niet A2 legaal?

    De motor van mijn vriendin (zx6r 2004) (87KW) Heb ik nog tijdens de oude regelgeving begrensd d.m.v. een originele 25KW kit van Kawasaki, en vervolgens ook een aangepast kentekenbewijs gekregen, met het vermogen 25KW en de tekst: "het betreft een lichte motorfiets" Het het lokale...
  2. M

    Waterpomp BMW S1000RR

    Waterpomp BMW S1000RR ZGAN Slechts 3682km gelopen 11 51 8 545 699 120,-
  3. M

    Motorblok ZX10R 2004/2005

    Te koop: Motorblok + ALLE toebehoren (kabelboom, radiateur, ECU, spanningsregelaar, contactslot etc..) Kmstand is op dit moment nog onbekend, is afkomstig uit een schade motor. Richtprijs:1250 compleet.
  4. M

    MotoGP Brno

    Ik ben dit jaar van plan om op vakantie te gaan naar Tsjechië, en aan het eind vd vakantie de GP van BRNO mee te pakken. Zijn er hier mensen al eerder geweest, dit tips hebben kwa plek langs de baan, campings in de buurt etc?
  5. M

    Grid RS-235 Leren Combi Maat 52

    Race combi gemaakt van volnerf rundleer. Door toepassing van afsluitbare ventilatieritsen in combinatie met een Mesh binnenvoering is deze combi zeer comfortabel tijdens warme zomerdagen. Uitgevoerd met microvezel comfortkraag en kneesliders. Nette leren Grid combi. Aan elkaar te ritsen...
  6. M

    Wiellagers. Aparte maat?

    Ik ben opzoek naar 2 wiellagers. 1 met de maten 20x35x10 en 1 20x40x12 (asgat,buitendiameter, dikte) Deze maten kan ik echter nergens vinden?? :?
  7. M

    Setje Power Pure's 180/55/17 en 120/70/17

    Zoals de titel aangeeft: een setje Michelin Power Pure's, 180/55/17 en 120/70/17. Heb er precies 149 km mee gereden op een nat Spa Francoshamps. Geloof zelfs dat de haartjes op de voorband er nog opzitten... T.E.A.B.
  8. M

    Setje ZGAN Pilot Powers (2ct)

    Te koop aangeboden: Setje zo goed als nieuwe Pilot Powers, achterband is een 2ct, voor niet. Dot code 0211 Bandjes zijn gewoon super nog, profieldiepte als nieuw, en loopvlak is nog lekker rond :] Maten: 120/70/17 en 180/55/17
  9. M

    Het ZX6R (off)topic Deel 77, Waaaar blijft die zomer nou?

    *O* Welkom in alweer het 76e deel van het ZX-6R topic. *O* onze topic-promotiedames: Heb jij een ZX-6R of ben je van plan een ZX-6R te kopen, dan kun je hier terecht met je vragen, opmerkingen en foto's. Kortom, je kan hier gewoon je ei kwijt :9 Wil je iets veranderd zien in de...
  10. M

    Koelprobleem Honda CBF500

    Hoi heren, Ik zit met een redelijk probleem, mn moeder moet morgen 4 dagen naar Duitsland met haar motor, maar die heeft opeens nogal koelproblemen. Het volgende is aan de hand: Onder het rijden gaat de koel meter in het rood, en blok word super heet dan. KVS is op pijl, thermostaat is...
  11. M

    Arai helm/vizier stickers

    Heb ze bij mn Arai wel gekregen, maar ik kan dus nergens meer dat stickervel terug vinden -O- Ik ben dus opzoek naar die kleine Arai stickers, die je in de hoek van je vizier kunt plakken, als iemand er nog 2 of 4 heeft liggen, hou ik me aanbevolen :)
  12. M

    K&N Inleg filter, ZX6R

    Iemand belang bij een K&N filter? Tis voor een zx6r van 1998 tot 2002. Ik had hem gekocht omdat me verteld werd dat hij voor 2003 2004 was, bleek dus niet waar te zijn. Hij is helemaal schoon, en heeft ong 15000 km gemaakt, en is schoongemaakt voor ik hem kocht (zo ziet hij er ook uit!)...
  13. M

    Stationair toerental schommelt, bij lopen zonder DB-killer

    Ik heb een zx6r uit 2003, en heb er sinds kort een Level One Racing demper op. Hier loopt de motor verder goed mee, alleen merk ik dat als ik de DB killer verwijder, dat het stationair toerental heel snel schommelt, tussen de 1000 en 1500 toeren ongeveer. In dit filmpje kun je het een beetje...
  14. M

    Groene ketting bestellen, waar?

    Geen idee waar ik dit anders moet posten, maar ik ben opzoek naar zon mooie groene poser ketting:+ Ik weet dat RK en AFAM ze maken, maar ik kan ze nergens vinden op internet:? Weet iemand toevallig waar ik zon set kan bestellen voor een Kawa zx6r uit 2003? Owja, en zou het mooist zijn...
  15. M

    Sebring sportdemper + linkpipe

    Sebring sport demper. Is origineel bedoeld voor een Kawa zzr600 als ik me niet vergis, maar is ook makkelijk pas te maken op anderen motoren. De maten post ik dit weekend even, ben ik vergeten op te meten toen ik de demper in mn handen had. Hier en daar mischien een paar gebruiks...
  16. M

    ZGAN crosshelm maat S

    Te koop: Cross helm in zeer goede staat. Nooit mee gevallen, of uit mn handen laten vallen. Dit is ook te zien, op de buitenschaal zitten enkele zeer lichte gebruikers krasjes, maar geen zware beschadigingen. Het merk is MDS, dit is een dochter merk van AGV. Het type is RC-4 De...
  17. M

    Ketting kapot, Hoe kan dit?

    Ik had al een tijdje het gevoel dat ik een vaste schakel in mn ketting had. Ik heb toen de ketting gesmeerd, en gespannen, maar het gevoel bleef, namelijk een tikkend gevoel in de linker voetsteun, wat met de snelheid omhoog ging, en ook niet wegging bij het intrekken van de koppeling. Van...
  18. M

    ZX6R binnenpoot uit buitenpoot halen

    Ik ben bezig om de voorvork keeringen van mijn zx6r uit 2003 te vervangen. ik heb de upside down al uit de motor, en de bovenste dop los, alleen krijg ik de binnepoot nu niet uit de buitenpoot.. Die bovenste dop blijft op de een of andere manier in verbinding met de binnenpoot, ook de...
  19. M

    Xenon H7

    Ik ben opzoek naar een Xenon H7 lamp+ballast. Het liefst bi-xenon, maar alleen dimlicht xenon mag ook.
  20. M

    Kawasaki ER-5

    Ik verkoop mijn Kawasaki ER-5 vanwege de aanschaf van een andere motor. Iets meer als 2 jaar heb ik er heerlijk mee gereden, en leren rijden. Hij is momenteel begrenst, wat ook op het kenteken staat. Hierdoor is hij ook ideaal voor beginners, maar ook als u al wat ervaring heeft, zult u...
  21. M

    H4 Xenon 6000K

    Ik heb een halve xenon set (dus 1 lamp+ballast) te koop. Het is geen bi-xenon, dus het dimlicht is xenon, en groot licht gewoon hallogeen. Zelf heb ik hier geen hinder van ondervonden, na het monteren van de xenon had ik zoveel meer zicht dat ik nooit grootlicht meer nodig gehad heb. Ook...
  22. M

    ER-5 "fluit" uit uitlaat?

    Sinds ongeveer een jaar geleden komt er uit de uitlaat van mij Kawasaki ER-5 een soort fluitend geluid uit de uitlaat demper. Ik dacht altijd dat er misschien een schotje los zat in de demper, want zo klinkt het ongeveer. Ik heb me er lang aan geergerd, maar niks aan gedaan, totdat ik dit...
  23. M

    Links draaiende bout/tap gezocht

    Ik moest laatst de pakking van mijn waterpomp vervangen, en bij het losdraaien van de bout van het schoepenwiel, brak hij af. Ik heb nu de bout zover mogelijk uitgeboord, het metaal zit alleen nog in het schroefdraad. Ik wil dit het liefste schoontappen, maar ik heb geen idee waar ik een...
  24. M

    Motor schud bij hoge bochtensnelheid

    Ik heb een Kawasaki ER-5 uit 2002, en bij hoge bochtensnelheid begon de hele motor een beetje te slingeren/schudden. Toen heb ik achter de veervoorspanning verhoogd, en kwam het slingeren pas bij nog hogere snelheid voor, en dan vooral in het stuur. Het lijkt me dat ik voor de...
  25. M

    Watergekoelde Minibike _speciaal!_

    Ik heb een 39cc watergekoelde bike tekoop staan. wat er aan gebeurd is: kroonplaten aangepast 17mm carb tomaselli snelgas mountainbike alu korte remhendels killswitch aan frame frame geparelstraalt en metallic blauw gespoten (professioneel!!) nieuwe waterpomp lagers en keeringen (t.w.v...
Terug
Bovenaan Onderaan