Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Eeltje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    Te koop Raceoverall van het merk Spyke

    Te koop Kawa groene raceoverall maat 54. Het pak is van een vriend van mij die geen MF profiel heeft. Lengte 1.85/1.90 en rond de 80 kilo. Passen kan in Arnhem en ik moet zeggen dat de koffie/thee klaar staat. Stuur me ff een berichtje voor zijn telefoonnummer. :)
  2. E

    koopzondag ergens???

    Wie weet er of er vandaag een motorzaak open is in de buurt van Utrecht? :]
  3. E

    Hellup! Waar kan ik een R6 huren?

    Ha mensen, Het mooie weer komt er weer aan, en aangezien ik sinds januari zwaar rijbewijs heb wil ik het 1 en ander uitproberen. Ik ben helemaal gek van de nieuwe R6 maar aangezien ik nogal klein ben 1.65 zal ik daar waarschijnlijk niet op passen. B| Denk dat ik in het begin wil huren...
  4. E

    tuning zaak!

    Hey mensen, Ik ben op zoek naar een motorzaak waar ze veel tuningspullen verkopen. Nu weet ik dat het via internet goedkoper is, maar wil gewoon ff rondneuzen :9 Als het kan een beetje in de buurt van Utrecht. Hebben jullie mannen ideeen???
  5. E

    ook nieuw hier!

    Hey hey, Ik ben nieuw hier. Na een tijdje het forum gevolgt te hebben, dacht ik laat ik me maar eens aanmelden (orgineel ;) ) Nou Ik ben Elin, 21, woonachtig in Culemborg en ik geef autorijles. Ik heb zelf nog geen motor, maar rij vaak rond op de motor van de rijschool. (Kawasaki ER5) 8-)...
Terug
Bovenaan Onderaan