Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tonnie64
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tonnie64

    Nagenoeg nieuw Lookwel pak te koop

    Te koop mijn te groot aangeschafte Lookwell textiel motorpak. Ik heb deze te groot gekocht waardoor het mij niet lekker zit. Heb het pak 3 keer gedragen en is dus nagenoeg nieuw. Het is maat XXXL dus voor de grote man of vrouw. Mijn vraagprijs is €225...
  2. Tonnie64

    geen rem druk

    Haal ik de Z 1000 SX uit de schuur en merk dat mn voor rem geen druk meer heeft en voelt aan als een spons. Deze week word hij opgehaald om gerepareerd te worden. Heb 2e helft oktober voor het laatst gereden dus staat even stil. Gecontroleerd op lekkage maar ik kan geen lek vinden ook staat het...
  3. Tonnie64

    TT Assen 2022

    Naar 2 jaar niet naar de TT te zijn geweest gaan we binnenkort weer. Maar wat ik me af vraag kunnen er net als in het verleden nog gewoon kaartjes gekocht worden aan de baan zelf?
  4. Tonnie64

    Leren MQP combi

    Leren MQP combi . Nagenoeg nieuwe leren combi. Heb hem een keer of 10 gedragen. Doe het weg omdat ik veel ben afgevallen en het me veel te ruim ging zitten vandaag de verkoop. De jas is maat 60 en de broek maat 58. Pak verkeert een een zeer goed staat en zonder ook maar iets van schade...
  5. Tonnie64

    USB aansluiting op de motor

    Vanavond een USB aansluiting op mn motor gemonteerd. Nu rest me alleen de volgende vraag. In de aan USB aansluiting blijf constant een lampje branden. zie de foto. Mijn vraag is nu hoe snel zo een klein lampje mn accu leeg trekt als ik de motor wegzet. Het is een aansluiting van het merk Booster.
  6. Tonnie64

    BS accu druppelaar

    Ik ga nu voor het eerst een accu druppelaar gebruiken ondanks ik al weer 35 jaar motor rij heb ik nog nooit een accu druppelaar apparaat gebruikt. Nu heb ik vandaag een BS BA10 druppelaar gekregen en heb de volgende vraagjes. 1- Kan ik de accu gewoon in de motor aangesloten laten zitten...
  7. Tonnie64

    blanke plak folie ter bescherming

    Ik heb voor de komende vakantie een stel zadeltassen aangeschaft. Dit omdat ik met mn partner samen op de motor op vakantie gaan. Je moet zo samen toch wel wat bagage meenemen. Nu ben ik bang dat de zadeltassen de lak toch wel wat beschadigen en dat wil ik natuurlijk niet. Er zullen vast meer...
  8. Tonnie64

    Geweldig mooie winter tot dusver

    Misschien is niet iedereen het met me eens maar tot dusver vind ik het een hele mooie winter. Vandaag of morgen ga ik wel weer een leuk ritje maken. Ik neem aan dat er nog meer motorvrienden hun speeltje vandaag of misschien morgen wel uitlaat. Of zijn er soms mensen die wachten op een strenge...
  9. Tonnie64

    Elektrische knipper probleem

    Ik heb het volgende probleem met mijn suzuki sv 1000 s. Mijn rechter knipperlicht doet het niet. Maar daarentegen doet de alarm verlichting het wel. Allerlei stekkers nagezien schoon gemaakt en weer in elkaar gezet. De linker knipper doet het wel gewoon. Ondertussen weet ik zelf niet meer waar...
  10. Tonnie64

    Gebruikersnaam veranderen kan dat????

    Ik heb een vraagje over het veranderen van je gebruikersnaam kan dat????? Ik ben een paar jaar actief op MF en heb mijn naam bij het begin dat ik hier kwam aangepast naar de motor die ik destijds had een bandit 600 dus. Maar ik rij tegenwoordig op een Suzuki SV 1000 S. Nu wil ik niet...
  11. Tonnie64

    hydraulische koppeling

    Is het mogelijk om een koppeling wat op te stelen die hydraulische bediend word??? zo ja waar en hoe??? Het betreft een Suzuki SV 1000 S. Zou graag willen dat de koppeling later zou loskomen bij het weg rijden.
  12. Tonnie64

    Nimag suzuki

    Is het normaal dat nimag zo laks is met de aanvoer van onderdelen? Ik heb mijn suzuki bij een plaatselijke daeler staan ter reparatie. Heb de startkoppeling stuk en de levering van onderdelen gaat wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg vreemd van nimag uit. Motor ter reparatie aangeboden en bij dealer...
  13. Tonnie64

    E13 keurmerk op leo vince SBK uitlaat

    Er zal wel eerder een topic aan dit onderwerp gewaagd zijn maar kon het zo niet vinden. Ik heb afgelopen week een Leo Vince uitlaat gemonteerd op mijn suzuki SV 1000 S. Nu mijn vraag van ik ongestraft door Duitsland rijden met een uitlaat met E13 keurmerk??? Natuurlijk wel met de DB killers...
  14. Tonnie64

    start motor sv 1000

    Het is me nu een keer of 6 gebeurd dat ik mn sv wilde starten en niet lukte. Tijdens het starten klinkt het alsof de startmotor rond giert zonder dat het blok rond gaat. Als ik dan een 2e of 3e keer start start het blok wel gewoon. Wat kan dit zijn
  15. Tonnie64

    roest in de tank

    Wat te doen aan roest in de tank? Een kennis van me heeft een oude motor gekocht en komt tot ontdekking dat er roest in de tank zit. Is hier iets simpele oplossing voor????
  16. Tonnie64

    Ramond Schouten

    Gehoord dat ramond schouten tijdens de TT een wild card heeft voor de moto 2 heeft iemand anders er iets van gehoord?
  17. Tonnie64

    Portefeulle verloren op de motorbeurs

    Ik heb mn portefeuille verloren op de beurs. Er zaten 2 kentekenbewijzen in. 1 van een suzuki bandit 600 S uit 2001 en van een Yamaha RD 200 DX uit 1976. Bij deze hoop ik dat er iemand is die dit heeft gevonden.
  18. Tonnie64

    bobine gsxf 600 naar een bandit?

    Is een bobine van een suzuki gsxf 600 zo maar over te zetten op een suzuki bandit 600?? Ik denk zelf van wel gezien het dezelfde blokken zijn maar heb toch enige twijfel vandaar mijn vraag.
  19. Tonnie64

    Yamaha sticker

    Ik ben al een tijdje zoekende naar de stickers op de tank van deze yamaha racer op de foto. Weet iemand waar ik ze kan krijgen (koopen)? Ik zal wel weer iets over het hoofd zien maar kan het niet vinden. Wel van alle andere yamaha sticker maar deze dus niet. Als iemand iets weet of een link...
  20. Tonnie64

    mijn brik

    Ja ook ik heb nu een brik erbij als 2e motorTJE. Zojuist een yamaha RD200DX gekocht om aan te knutselen en mee rond te gaan rijden. Moet er eerst nog veel aan doen maar het blokje loopt mooi rond. Ja een tweetakt uit 1976 en ik vind tweetakt gewoonweg geweldig moor heb er 2 eerder gehad een...
  21. Tonnie64

    geen richting aanwijzer meer

    Ik kwam er gister halverwege een ritje achter dat de richtingaanwijzer het niet meer deed. Bij thuiskomst de zekeringen gecontroleerd en deze waren goed. Mijn inziens is het de kliklatuer die kapot is gegaan. Kan dit het geval zijn???
  22. Tonnie64

    Respect voor alle GP rijders

    Ik zit al een tijdje de topics over bepaalde heren coureurs te volgen. Nu blijkt maar weer dat er over en weer behoorlijk negatief word gepraat en zelfs gescholden. Ik ben zelf ook niet een heilig boontje hoor. Ik steek ook niet onder stoelen of banken dat ik niet voor Rossi ben. Maar respect...
  23. Tonnie64

    Geen remlicht

    Mijn remlichten doen het niet meer. Ik heb zekeringen nagekeken en zijn goed ook de lampjes zijn goed. Waar kan het nog meer aan liggen. Ik ben niet echt thuis in de elektronica dus vraag ik het hier. Zowel mn voorrem als achterrem doen het niet.
  24. Tonnie64

    ingebouwde knipperlichten

    Ik ben op zoek naar knipperlichten voor in de kuip van mijn bandit. Nu wil ik ze hebben op de plaats waar de originele geplaatst zijn. Ik zoek dus een soort van lichten die de originele lelijke plek opvult in de kuip. Weet niet hoe ze genoemd worden. Of weet iemand een site waar ze staan. Ik...
  25. Tonnie64

    Welke olie

    Ik ga nu zo veel mogelijk het onderhoud van mijn bandit zelf doen. En wil volgende week de olie verversen en een nieuw oliefilter monteren. Nu weet ik wel dat ik de 10W40 olie moet hebben dit gaat over de viscositeit van de olie. Nu zijn er ook verschillende oliën met de code 10W40. Je hebt een...
Terug
Bovenaan Onderaan