Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MalFunction
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MalFunction

    Te koop MQP Combi Blauw-wit

    Ik biedt bij deze mijn motorpak te koop aan. Het betreft een MQP Aces pak in herenmaat 44, en damesmaat 36. Ik ben 1,75 lang en weeg 57 kilo. De jas is mij te klein geworden omdat ik door mn werk gegroeid ben in mn schouders en borst. In de broek heb ik ruimte zat, damesheupen passen...
  2. MalFunction

    Te koop XT660X van nog geen jaar oud!

    Bij deze biedt ik mijn motor te koop aan, dit omdat ik toch maar weer na ga denken over een sportfietsje, daar mijn hart daar toch nog ligt... Dacht dat na mijn ZX9R dit de oplossing was het blijkt van niet... Dus wie kan ik blij maken met mijn: - Yamaha Xt660X uit Juni 2006. - Ze heeft...
  3. MalFunction

    Wat loopt een beetje sm op top?

    Hela, ik ben de (toch wel) trotse eigenaar van een Yammy XTX, nu vroeg ik mn eigen af wat een beetje SM op top loopt.. Aan gezien ik de 180 km/h een beetje hard vond en liever wat meer trekkracht heb, heb ik er voor al een tandje kleiner opgegooid, maar nu loopt ie nog 165 ofzo, wel in de...
  4. MalFunction

    Te koop, Kawa ZX9R 2003 24500 voor maar €7250,-

    Hmm dees was een beetje dubbel.. Dees mag wel weg hoor modjes... :) Bijlage: PICT0152.JPGklein.jpg
  5. MalFunction

    Te koop zx9r 2003 24500 km

    Omdat ik nu na drie jaar zin heb in wat radicfaal anders biedt ik bij deze mijn "blauwe neger" te koop aan. Het gaat om een Kawa ZX9R uit Maart 2003. De motor heeft net zn 24000 kilometer beurt gehad, Dat wil zeggen: - Kleppen gesteld - Carburateurs gereinigd - Carburateurs afgesteld en...
  6. MalFunction

    Overstap van een SS naar een SM, saai?

    Hoi ik ben een jaartje of 6 geleden begonnen met een KLR 250, toen overgestapt naar een ER-5, Zx6r en nu rij ik een anderhalf jaar een zx9r. Maar ik merk aan mijzelf dat ik meer op mn achterwiel en mn voorwiel rij als op twee wielen, plus dat ik graag stukjes afsnij, over drempels heenstunt (ja...
  7. MalFunction

    Foto's Assen van Ad Kievits... :P

    Na een tijdje wachten heb ik de foto's van Ad kievits binnen.. Deze zijngemaakt op de Kawa dag... Ik vond ze wel mooi geworden, Ad bedankt! :} Meer mensen met foto's van hem? Post ze ff! :P
  8. MalFunction

    Mijn ZX9R na een maand, met o.a.gepolijste wielen!

    Na alle how to's doorgespit te hebben heb ik mn eigen er maar eens aan gewaagt... Zo ziet mijn ZX9R er een maand na aankoop uit.. :P Wat heb ik eraan gedaan: Andere pinkers voor, Andere pinkers achter, Bos Demper eronder, Smoke Dubble Bubble ruit, Afgrijselijke taartschep eraf (op dag één...
  9. MalFunction

    Nieuwe ZX9R eindelijk binnen!! :P

    De dag is eindelijk gekomen dat ik mn nieuwe ZX9R op mocht halen! :9~ *D Ik heb hem donderdag opgehaald en ik heb er nu 500 km mee weg en het rijdt echt in één woord fantastisch! Dit is hem bij de dealer, ik zal morgen ff een update posten want het achterspatbord is al een cm of acht korter...
  10. MalFunction

    Malfie's ZX6R is history, ZX9R on it's way..

    Yoooooooooooooo! Hij is dus nu total loss verklaard! :} Maandag bellen waneer ze van plan zijn uit te gaan betalen en dan dinsdag een ZX9R bestellen!! :9~ :} *D Ik ben zo blij, zo blij als een kind die op het strand een schelpje vind!
  11. MalFunction

    Malfie's riding banana total loss... :'(

    Nou de piccies zeggen al genoeg... ;( Ik reed dus op een voorangs weg op de linkerbaan omdat ik 100 meter veder bij het stoplicht linksaf wilde, de rechtterbaan stond vast omdat het licht voor rechtsaf op rood stond. Met dat ik langs de rij auto's oprij komt er een auto van rechts het terein...
  12. MalFunction

    Invloed km stand op inruilwaarde???

    Ik vroeg mijn eigen ineens af in hoeverre de kilometerstand invloed heeft op de inruil/verkoopwaarde van een jonge motor. Het gaat om mijn ZX6R uit 2002 omdat de kilometers best hard gaan. Hij is nu namelijk 11 maanden oud en er staat nu al bijna 18000 km op. En sls ik hem nog een jaar hou...
  13. MalFunction

    Seatcover spuiten, tips?

    Ik wil dus zoals de topictitel al beschrijfd mn seat cover gaan spuiten. Ik had zoiets in gedachte: (Op of aanmerkingen en ideeen zijn altijd welkom! ;) ) Ik wil hem dus in twee kleuren hebben maar hoe kan ik dat het beste doen? Ik bedoel dus met de twee verschillen de kleuren, moet ik dat...
  14. MalFunction

    Eigen gewicht effect op afstelling vering???

    Ik ben mbv de zoekfunctie eens op zoek geweest naar vering afstellingen voor mn zx6r, dit omdat ik m eigenlijk te stug vind. :? Nou vroeg ik mn eigen af of de veringafstelling ook niet met je eigen gewicht te maken heeft, ik zag dat froggy de afstelling fijn vond zo, maar ik ben wat kleiner en...
  15. MalFunction

    Nu ook (bijna) de dupe van een agressieve automobi

    Ik las hier een aantal verhalen over idiote automobilisten die agressief reageren op motorrijders, sinds vandaag heb ik ook zoiets meegemaakt... ;( :( Ik reed hier in Nijmegen op de buitenste baan van een voorrangsrotonde om vervolgens de volgende eraf te gaan, komt er van rechts met een...
  16. MalFunction

    Hoe maak ik mn kontje mooier?

    Nadat ik een soloseat gekocht heb kreeg ik zondag op de meeting (Het laatste uurtje dat ik er ook was... ;( ;) ) de tip om de handvaten achter op het kontje eraf te halen. Maar dan komen er van die enorme gaten tevoorschijn dat ik het met handvaten mooier vind! ;( Heeft iemand dit toevallig...
  17. MalFunction

    VRO- Cursus, waar beginnen?

    Ik wil een VRO-Curus gaan doen maar nu is mijn vraag hoe belangrijk het is om eerst één en twee te doen voordat je met drie begint. Ik rij nu drie jaar motor (+/- 25000 km) dus heeft het nu nog nut of is het nog nodig om één en twee te doen? :? :? Alvast bedankt... :} :}
  18. MalFunction

    Verschil in demper zx6r 1995/2001

    Weet iemand of er verschil zit tussen de dempers van een zx6r uit 1995 en eentje uit 2001? Past een sportdemper van een 95ger op eentje uit 2001?
  19. MalFunction

    Hoe kom je een circuit op?

    Ik zou mijn beestje graag eens op het circuit aan de tand willen voelen. :9~ Maar mij vraag is nu hoe kom je een crcuit op? Ga je je er gewoon heen? Zijn er speciale dagen voor? en zo ja waar vind ik die data?
  20. MalFunction

    Ervaring met bestellen over internet?

    Ik heb op een site mooie undertails en huggers gezien maar ze moeten uit america komen... Iemand hier ervaring mee over hoe dat gaat met verschepen, en douane e.d.?
  21. MalFunction

    Hoe krijg k in godsnaam mn motootje naast mn naam?

    Kan iemand een nieuwe MF er vertellen hoe hij zijn motootje naast zijn naam krijgt?
Terug
Bovenaan Onderaan