Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: WWWilco
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    AGV TI-tech (M-L)

    Wegens overcompleet: te koop AGV TI-tech maat: M - L Helm heb ik slecht een paar keer gedragen. Geen schade, krassen ed. Met donker- en licht vizier en draag tas. Originele doos (niet meer helemaal nieuw) en instructieboekje zit er ook bij. Verzending mogelijk of anders ophalen in amsterdam...
  2. W

    Knal gele Arai Chaser

    Te koop Arai Chaser maat: 59-60 Helm heb ik een paar keer gedragen. Geen schade, krassen ed. Met donker- en licht vizier. Incl pinlock. Originele doos en instructieboekje zit er ook bij. Bieden maar!!! (vraagprijs is €150) Verzending mogelijk of anders ophalen in amsterdam...
  3. W

    Garage sale 3 aluminium en 1 stalen achtertandwielen

    Te koop aangeboden 3 aluminium en 1 stalen achtertandwielen 1 keer 49 tands 520 (breedte 6mm) binnendiameter 129mm aluminium 1 keer 49 tands 520 (breedte 6mm) binnendiameter 126mm aluminium 1 keer 44 tands 520 (breedte 6mm) binnendiameter 111mm aluminium 1 keer 48 tands 525 (breedte 9mm)...
  4. W

    Te koop AGV ti-tech Integraalhelm

    Te Koop Aangeboden Wegens overcompleet: AGV ti-tech maat: m - l Helm slecht 3 keer gedragen. Geen schade, krassen ed. Met donker- en licht vizier en draag tas. Originele doos (niet meer helemaal nieuw) en instructieboekje zit er ook bij.
  5. W

    Te koop: Yamaha YZF R1 (2007-2008)

    Te koop: Yamaha YZF R1 (2007-2008) Circuit racer zonder kenteken. KMstand 11400 Voorzien van: - Valblokken op het frame - Valblokken op de kettingspanners - 520 race ketting - Akrapovic Carbon dempers met uitneembare Db killers (S-Y10SO8-HDTC) en cat vervanger (L-Y10SO8) - Rapid...
  6. W

    Te koop: Yamaha YZF R1 (2008) Circuit Racer

    Te koop: Yamaha YZF R1 (2008) Circuit Racer KMstand 11400 Voorzien van: - Valblokken op het frame - Valblokken op de kettingspanners - 520 race ketting - Akrapovic Carbon dempers met uitneembare Db killers (S-Y10SO8-HDTC) en cat vervanger (L-Y10SO8) - Rapid Bike module incl. Pitlane...
  7. W

    RVS Wielsteunen voor op je motor trailer

    Te koop aangeboden: RVS Wielsteunen voor op je motortrailer. De wielsteunen zijn eenvoudig te de- en monteren op je trailer. Geen regenwielen meer in de auto, maar gewoon op je trailer. Erg handig voor als de weersvoorspellingen niet zo goed zijn op je circuitdag. Ik gebruik ze...
  8. W

    Spa 13-14/08/2012 Pro Speed Very fast

    Ter overname aangeboden: Pro Speed Very fast group op 13-14/08/2012 Aanbieding blijft staan tot 17:00 vanmiddag. Alleen voor de snelle beslissers!
  9. W

    Te koop aangeboden Brembo 19X18 rempomp

    In zeer goede staat, weinig mee geremd. Incl. banjobout met drukschakelaar Prijs 175 EUR
  10. W

    Continental - Conti Race Attack - Medium **nieuw**

    Te koop aangeboden: 1 Set Continental Conti Race Attack Medium Voor: 120/70 ZR17 Achter: 190/55 ZR17 € 200 Op te halen in Amsterdam. Verzenden mogelijk, verzendkosten voor rekening koper
  11. W

    Te koop aangeboden: set Conti Race ATTACK comp. Medium

    Ik heb nog een setje banden over: 1 set nieuw Conti Race ATTACK comp. Medium Voor: 120/70 ZR 17 Achter: 190/55 ZR 17 Prod. beide banden: 1808 Setprijs EUR 250.00 Af te halen in Amsterdam. Opsturen mogelijk, kosten voor verzending voor rekening van koper.
  12. W

    Gezocht: R1 (RN12) Lucht inlaten

    Gezocht voor mijn R1 (RN12) bj 2005: Lucht inlaten (Air Ducts) Rechts + Links lichte beschadiging geen bezwaar.
  13. W

    Te koop 1 set Metzeler Rennsports

    Ik heb nog een setje hagelnieuwe Metzeler Rennsports in de aanbieding. Voor: 120/70-17 Achter: 180/55-17 Setje mag weg voor €220,- (of doe een goed bod....)
  14. W

    Setje Metzeller Rennsports

    Ik heb nog een setje hagelnieuwe Metzeler Rennsports in de aanbieding. Voor: 120/70-17 Achter: 180/55-17 Setje mag weg voor €220,- (of doe een goed bod....)
  15. W

    Te koop aangeboden Yahama R6

    Te koop aangeboden Yahama R6 2001: Specs: Stalen remleidingen voor. WP veren voor en achter. Metzeler RaceTec's voor en achter (50%) Grote race radiator Laser full race uitlaat met Hot-Cam eind demper Valtermoto Rearset supports Nieuwe ontstekings pick-up sensor + re. carter deksel Nieuwe race...
  16. W

    Voor de SAM en Duc rijders onder ons

    De inschrijving voor de Ducati Club Race is vanaf 1 februari geopend: http://www.ducaticlub.nl/evenementen/clubrace/2005/cr2005inschrijf.htm De Ducati Club Races zijn op 27-28-29/05/2005 te Assen.
  17. W

    de DUCk in Spanje

    Ik las net een bericht op het forum van de Ducati Club Nederland dat onze vriend de DUCk gisteren is gevallen. Hij heeft hierbij een dubbele beenbreuk opgelopen. Fred, ook vanaf het MF wens ik je heel veel sterkte met je herstel. Topic op DCNForum
  18. W

    Neil Hodgson in 2004 in Moto GP

    MOTOGP - DUCATI CORSE – TEAM D’ANTIN Ducati Corse and Team D’Antin wish to announce that they have reached an agreement for the Spanish team to take part in the MotoGP championship with Ducati Desmosedici bikes, from 2004 onwards. With this accord, Team D’Antin now become the only Ducati...
  19. W

    Ducati Supermoto op komst?

    Berichtje uit Motor Magazine van 21-08 Top of Flop?? Ik denk Top KTM eat your heart out....
  20. W

    Ook zo benieuwd naar je rondetijden?

    Na de race staan op de uitslagen alleen je snelste ronde tijd. Het blijft echter gissen in welke ronde je deze tijd gereden hebt. Was het nu die ene vrije ronde, of was het die ronde waarin je achter de marshall reed? Gelukkig is hiervoor een oplossing: Alle rondetijden van alle transponders...
  21. W

    AMB Transponder

    Dames en Heren Racers, Wie van jullie heeft ervaring(en) met het registreren van je AMB Transponder bij http://www.mylaps.com ? Na registreren zie ik dat er "live" gegevens staan van rondetijden gereden op Zandvoort. Er zijn (nog) geen recente gegevens over Assen. Worden deze gegevens...
Terug
Bovenaan Onderaan