Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Matt Black
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Matt Black

    1st Kustom Korner Anniversary Party zondag 26 augustus

    (for choppers / cruisers / caferacers. NO plastic, please)
  2. Matt Black

    radicaal XS400 choppertje

    Ik kon het niet laten, net mn XS650 bobber klaar, en meteen alweer een XS400 erbij gekocht. Wil er een choppertje in de stijl van www.bratstyle.com van maken en ben al aardig op weg. Nu zoek ik, om de draadboom wat uit te dunnen, nog het electra-schema van een '81er XS400, heeft iemand die, of...
  3. Matt Black

    radicaal XS400 choppertje

    Ik kon het niet laten, net mn XS650 bobber klaar, en meteen alweer een XS400 erbij gekocht. Wil er een choppertje in de stijl van www.bratstyle.com van maken en ben al aardig op weg. Nu zoek ik, om de draadboom wat uit te dunnen, nog het electra-schema van een '81er XS400, heeft iemand die, of...
  4. Matt Black

    radicaal XS400 choppertje

    Ik kon het niet laten, net mn XS650 klaar, en net alweer een XS400 erbij gekocht. Wil er een choppertje in de stijl van www.bratstyle van maken en ben al aardig op weg. Nu zoek ik, om de draadboom wat uit te dunnen, nog het electra-schema van een '81er XS400, heeft iemand die, of weet iemand...
  5. Matt Black

    Te Koop: Honda VT / VLX 600 zwart mooi ding

    het is winter, dus tijd voor projecten, alleen dan moet er wel weer iets verkocht worden wegens ruimte gebrek |( Dus nu te koop mijn Honda VT600 (of VLX hoe je hem maar wil noemen, hij heeft een mijlenteller), zwart, breed stuur, open uitlaten, goede banden en remmen, starten lopen. Afgelopen...
  6. Matt Black

    Metalflake: "do it yourself" or "do

    heb net op ebay wat zakken metalflake gekocht. :} ben van plan om het gewoon in een pot blanke lak te pleuren en het met de kwast op mn tank te smeren. Heeft iemand dit al eens zo gedaan??? en zo ja, hoe was het resultaat en heb je foto's?? 8-)
Terug
Bovenaan Onderaan