Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. broodbakkertje

    orgn. uitlaat/kuipruit cbr 600 rr

    heb hier nog orginele uitlaat en kuipruit van een honda cbr 600 rr liggen van 2004. motor is gecrashed en dat zat er toen niet op, is dus onbeschadigt. iemand er belang bij?? dan doe maar een bod of mail me maar. mailadres staat in profiel. gr. martin
  2. broodbakkertje

    tk:gele xj 600 s

    bj. '95 kmst. 29.708 ongv. achterband 1500 km op gereden, accu zo goed als nieuw. 1500 geleden ook nog grote beurt gehad. vr.pr.: € 2000-,
  3. broodbakkertje

    tk: bagsterhoes cbr 600 rr

    gaat weg omdat m'n cbr is gecrashed.....de bagster is nog helemaal in tact dit betreft alleen de hoes is trouwens voor het 2004 model prijs: doe maar eens een bod, hou het wel een btje leuk
  4. broodbakkertje

    tk: achterbok- bikelift

    deze gaat weg omdat ik straks een enkelzijdige achterbok moet hebben voor m'n speedtriple 8-) prijs: € 45-, kan me ook mailen--->>> zie profiel
  5. broodbakkertje

    leuke dag vol aanbiedingen....

    hallo collega motorrijders... zaterdag a.s.(10 september) is er een leuke feestdag bij motorshop elferink in oldenzaal!! volop aanbiedingen, proefrijden met diverse helmen, korting op kleding, en uiteraard staat de koffie ook klaar zoals gewoonlijk.. Dus ik zou zeggen, heb je nix te doen, kan...
  6. broodbakkertje

    groter tandwiel achter????

    hallo motorfreaks.. ben M. Lansink uit oldenzaal, trotse bezitter van een zwarte cbr 600 rr 2004. vind het echt een super superfijne motor, maar wil er graag iets meer trekkracht uithalen, zat er dus aan te denken om er achter een groter tandwiel op te zetten. de motor loopt nu 250 op de...
  7. broodbakkertje

    groter tandwiel achter????

    hallo motorfreaks.. ben M. Lansink uit oldenzaal, trotse bezitter van een zwarte cbr 600 rr 2004. vind het echt een super superfijne motor, maar wil er graag iets meer trekkracht uithalen, zat er dus aan te denken om er achter een groter tandwiel op te zetten. de motor loopt nu 250 op de...
  8. broodbakkertje

    micron sportuitlaat op 600 rr

    hoi collega motorrijders ik heb deze week een honda cbr 600 rr 2004 gekocht en wil daarop een micron sportuitlaat zetten. heeft iemand hier ervaring mee en weet welk geluid zoiets creeerd? gr. martin
Terug
Bovenaan Onderaan