Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: 100kb
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. 100kb

    83 jarige dame bestolen van 19 klassieke motoren

    Op verzoek van ons zeer gewaardeerde f800riders.org lid greyerbeard wil ik jullie aandachten en hulp graag vragen bij het volgende: Afgelopen donderdag is mevrouw Joyce Cobbing woonachtig in de UK bestolen van 19 van haar mooiste en dierbaarste klassieke motoren. Een artikel met de details...
  2. 100kb

    Liefhebber gezocht voor mooi beestje (XS1100)

    Hallo Brikkers, ik weet niet of dit wel gewaardeerd wordt en ik wil vooraf zeggen dat ik er (buiten mijn emoties) geen enkel belang bij heb maar ik wil toch graag het volgende even onder jullie aandacht brengen. Vandaag was ik op bezoek bij Woesthoff in Brummen en daar zag ik een fiets die mijn...
  3. 100kb

    Hyperpro offerte

    De voorveren en achterveren worden vervangen door de Hyperpro veren. De prijs is 350 euro inclusief montage en materiaal. Montagetijd is ongeveer 2 uur.
  4. 100kb

    Ook 100kb stelt zich voor

    Als nieuwbakken motorrijder na 25 jaar auto te hebben gereden ben ik erg dankbaar voor de informatie op dit forum en wil de admins hierbij bedanken voor hun inspanningen. 100kb is mijn nick op het net op vele fora (meestal ICT gerelateerd die andere fora) dus ook hier. Ik woon in het hart van...
Terug
Bovenaan Onderaan