Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dreuzel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dreuzel

    Werkplaatshandboek "Peters" Yamaha XS750

    Igs zijnde handboek voor Yamaha XS750. (D/D2) 10,- € Ad.
  2. Dreuzel

    K&N filter 52 mm aansluitdiameter "nieuw"

    Nieuwe K&N filter . Nieuwprijs 55,- € Nu voor deze ene, 22,50 - € Filternr RC 2330. 52 MM Ad.
  3. Dreuzel

    Kilometerchip ??

    Wat te zeggen van de, "kilometerchip" ?? Kilometerheffing, met eventuele uitbreiding tot snelheidsdatacontrole etc.............. ************FoCK************* Dan ga ik wel met het blik............. Wat vinden jullie ? Ad.
  4. Dreuzel

    XS 650

    Hallo, Is een xs650 , 1979er, een beetje goed te rijden op de snelweg ?? Wil er zo een kopen voor de fun, en wil er ook wel eens wat verder mee weg. Wie heeft hier wat over te vertellen ?? bvd Ad
  5. Dreuzel

    3 K&N open filters voor o.a, XS750.---54mm

    3 k&n filters 20 km mee gereden... Nwpr : 165,- euro Nu voor, 90,- euro
  6. Dreuzel

    Hallo, weet iemand of er in Belgie ook aankoopkeur

    Hallo, weet iemand of er in Belgie ook aankoopkeuringsinstantiesdingesen bestaan ???????voor motoren. Ad
  7. Dreuzel

    Zephyr 1100

    Hallo allemaal, Wie heeft ervaring ,of kan er meer vertellen over de Kawasaki Zephyr1100 ? Eventueel een intervalschema van het onderhoud ? bvd Ad
  8. Dreuzel

    Losse K&N filters

    TE KOOP, 3 losse K&N filters, aansluitdiameter 54 mm. 20 km mee gereden, mijn motor komt niet echt meer vooruit hiermee. Afstellen op de testbank kost mij teveel. Op 1 achterkant(chroom dekseltje), zit een klein krasje. Nwpr 55,-€ p/s. Doe een bod. Gr Ad.
  9. Dreuzel

    Minder motoren op de weg ??

    hallo, Het lijkt mij dat er de laatste jaren steeds minder motoren op de weg rijden. Komt dit nou door de recessie, of is de motorhobby langzaam aan het uitsterven ? Zijn hier ook cijfers van ofzo ? Er gaan bij mij avonden voorbij, dat ik thuis met de achterdeur open, misschien 3 motors...
  10. Dreuzel

    FZR1000 (1992) versus RF900(1996)

    Hallo, Wie van jullie kan mij de plus, en minpunten noemen van deze 2 motoren ? gr Ad.
  11. Dreuzel

    makkelijke link

    http://members.lycos.nl/motorlinks/photoalbum.html
  12. Dreuzel

    Concept Suzuki !!

    Hallo, is dit concept van Suzuki al voorbijgekomen ?? Ad
  13. Dreuzel

    nokkenaskettingspanner Honda PC25 blok

    Hallo een vraagje, ik heb een CB600 2002, met het PC25 blok eronder. De nokkenaskettingspanner tikt, en deze wil ik laten vervangen door een gemodificeerde. :? Wie heeft hier ervaring mee, wat het kost, en een bestelnr ? Gr Ad
  14. Dreuzel

    failiet

    Of gewoon gestopt ??? http://www.troostwijkauctions.com/detail.asp?tbl=1&id=4015
  15. Dreuzel

    MegaPrijs van Meel

    wie heeft ook een bonnetje van van Meel Oosterhout , waar je een nieuwe Yamaha XT660R mee kan winnen ????/ Ad
  16. Dreuzel

    "Henk", op rtl5

    Een beetje minder mag ook wel Henk......... Ad
  17. Dreuzel

    Mening van EGA !!!!!!

    Ik vraag mij wel eens af wat vinden de ega's van de gemiddelde motorrijden van DE hobby ? Die van mij vind het oke, maar wel duur, en ivm de veiligheid mag ik mijn zoontje niet mee achterop nemen. :( Gr Ad
  18. Dreuzel

    motorsV

    Om 12.00 uur, de samenvatting van SBK seizoen 2004, op de tv zender MOTORSV. Ad
  19. Dreuzel

    Zaterdag 2 Oktober Motormarkt

    Hardenberg. sportpark de Boshoek. 08.00 - 16.00 tel: 0348-445375 (weet er verder niets van, heb het uit de krant) Ad
  20. Dreuzel

    Carbon repareren ??

    Hallo, weet iemand hoe je carbon kunt repareren? het gaat om een klein gaatje (speldekopje) Ik wil graag weten welke lijm of dergelijke ik moet gebruiken. Ten tweede wil ik graag weten hoe ik hem vetvrij krijg, om er een nieuwe sticker op te plakken. Gr Ad
  21. Dreuzel

    Leenmotor cbf600s-ABS

    Ik heb een Honda cbf600s-ABS-2004 te leen gekregen van mijn dealer. (MCR Roosendaal) Ik heb zelf een cb600s-2002, en ik kan nu eens een goed oordeel geven over de verschillen tussen deze twee motoren. Als eerste vindt ik het heel jammer dat het vermogen zover terug is gebracht.(ze gebruiken...
  22. Dreuzel

    gestolen ?

    ben ik aan het surfen, kom ik dit tegen ?????? http://motor.2dehands.nl/markt/motor_access/gereedschapapparatuur/5963257.html bij motor accessoires/onderdelen ?? Ad
  23. Dreuzel

    Hornet-logo

    Hallo, wie zou er voor mij een digitale foto willen maken van de Hornet-sticker op zijn motor? Het liefst met ongeveer 1600 pixels breed. (bij de importeur kan ik hem niet meer krijgen) Bvd Ad
  24. Dreuzel

    gestolen titanium

    Waar is het topic van het gestolen titanium gebleven??
  25. Dreuzel

    Honda helm

    Hoi, wie heeft er de orginele Shoei-Honda helm ? (RF-1000) En wat vindt je ervan, en op welke motor rijdt je ? Ad
Terug
Bovenaan Onderaan