Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: HD4ever
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. HD4ever

    Ervaringen met de 2010 Harley Davidson Electra-Glide

    Niet vaak besproken in het topic toermotoren, dus hier enkele ervaringen met de 2010 Electra-Glide van Harley davidson. Gezien mijn goede ervaring met het 2004 voorganger model van de E-glide, waar ik 52000 km probleemloos mee door Europa heb getoerd, heb ik 2010 toch weer dezelfde motor...
  2. HD4ever

    MotorTreffen 12-14 September in Limburg

    Hallo bikers, Van 12-14 September 2008 organisereert 'Harley Davidson Club Nederland' - Regio Limburg een leuk treffen op camping 'De Boskant' in Geulle bij Maastricht. Dus gooi je tentje even op je bike en kom naar Geulle !! Kosten €17.50,- voor het HELE weekend met gratis ontbijt, gratis...
  3. HD4ever

    Harley & Blues 2008

    Hoi, Ik ben net terug van 10 dagen op m'n Harley karren door de Dolomieten en Oostenrijk. Het laatste weekend van de trip bezochten we in Tirol het 'Harley & Blues' 2008 event. Het was allemaal schitterend en we hebben erg veel fun gehad. Hier de links naar enkele YouTube filmpjes die ik...
  4. HD4ever

    Choppers te zien op sateliet TV

    Zondag 31.12. 15:45 - 17:25 uur op de Duitstalige sateliet zender DMAX ( free to air !! ) herhaling van de prachtige dokumentaire "Jesse James - Choppers of '69". Het programma was enkele dagen geleden al te zien op deze zender. In meer dan anderhalf uur de complete historie van de echte old...
  5. HD4ever

    test plaatsen plaatje

    Dit is een test. Ik probeer een plaatje te plaatsen. volgens mij moet dat zo:
  6. HD4ever

    Motor programma's kijken via sateliet TV !

    Ik open even een nieuw topic aangezien er regelmatig mooie motorprogramma's te bekijken zijn via sateliet TV. Deze zijn meestal uitsluitend in Duitse of Engelse taal maar verder gratis te ontvangen. :) Zender Men & Motors (Engels )op Astra2/Eurobird 28,2°. Iedere donderdagavond van 21:00 tot...
Terug
Bovenaan Onderaan