Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SageCloud
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    DB-Killer Bos uitlaat Yamaha R6 99-00

    Allen, Ik ben op zoek naar een DB-killer voor een Bos uitlaat voor een Yamaha R6 uit 1999 of 2000. Mocht iemand er eentje hebben liggen, houd ik me aanbevolen. :) Alvast dank!
  2. S

    Custom part; Alu schijfje

    Ik ben op zoek naar een aluminium schijf met een diameter van 140 mm, 10 mm dik met een 3 mm gaatje in het midden. Ik heb al verscheidene bedrijven gemaild om te vragen of ze dit custom willen/kunnen maken voor me, maar ik krijg alleen maar reacties dat er in aantallen besteld dient te worden...
  3. S

    Specifiek Buell Kontje

    Op zoek naar het volgende achterlicht. Onvindbaar! |( Het gaat om de achterkant van een Buell. Elke vorm van informatie wordt gewaardeerd! :9~
  4. S

    LED Lichtbolletjes

    Ik ben al een eeuw op zoek naar van deze lichtbolletjes. I.p.v. de echte gloeilampjes van die universele LED lampen. Fitting; BA15D Ik heb ze hier gevonden, maar daar staan ze al een anderhalve maand in de bestelling; http://www.leds-buy.nl/autolampen-ba15d-c-67_87.html Ik moet...
  5. S

    Aanhanger en zekeringen in de auto

    Een mooi vraagstuk voor de technisch aangelegde heren en dames; :Y Ik heb een auto waarvan de remlichten +/- 100 watt verbruiken. Mijn aanhanger met 7 polige stekker heeft 6 remlichten, ieder 21 watt, dus totaal 126 watt verbruik. Nu heb ik dit vanavond getest en met een 10A zekeringetje...
  6. S

    Markeringslicht

    Voor mijn aanhanger heb ik markeringslichten gemonteerd. Enkel, als echt hobby-bobber wil ik natuurlijk weer wat speciaals. ;) Ik wil graag die zijmarkeringslichten mee laten knipperen met het knipperlicht van de aanhanger. Ik had zelf het idee om dit zo te doen, mbv een transistor...
  7. S

    Trajectcontrole A12

    Ik rijd iedere morgen met motor of koekblik over de A12, tussen zoetermeer en Den Haag. De trajectcontrole die ik dan tegenkom kan ik gewoon met 90 doorrijden, zonder ergens last van te hebben. Maar nu...de laatste paar (donkere) dagen, zie ik op de tegengestelde rijrichting geen infrarood...
  8. S

    Balhoofdplaten

    Waar dienen ze voor en hoe monteer je ze? Ik heb iets gelezen over 6 graden en dat soort dingen, maar hoe ze nou precies werken?? :? Iemand piccies toevallig om het uit te leggen? Volgens mij is het bedoeld om de gradenhoek t.o.v. de grond te veranderen, voor als je je voorvork verlengt ofzo.
  9. S

    HONDA CBR 600 velgen

    Honda CBR 600 velgen van een 93'er te koop aangeboden. Bandjes moeten er zelf even afgehaald worden. Zijn zwarte velgen. Bieden maar! :Y
  10. S

    Tomtom en routes plannen..

    Ik heb op MF gezocht hoor, naar een bijpassend topic, en ik heb wat gevonden, namelijk deze, maar die is van 2004! B| Dus bij deze wilde ik even vragen of er ondertussen al een manier gevonden is om routes te plannen op de Tomtom. En dan bedoel ik niet van A naar B, maar echt toerroutes...
  11. S

    Verkeerd inhalen..

    De kenmerken: 1) Een 3-baans snelweg met een maximale snelheid van 120 km/h 2) Één slimmerik, in koekblik, met ongeveer 110 km/h op de middelste baan 3) De snelweg is, buiten de slimmerik en mij, uit hypothetisch oogpunt gezien, voor de rest leeg. U rijdt op de rechterbaan met een snelheid van...
  12. S

    Search??

    Sèèèèèg mensen...kan ik een update krijgen over TFS?? Is ie al geF'ed? Of blijft ie nu F? :? Kheb al wat posts doorgelezen, maar daar is de datum al zover van verstreken, dat ik een nieuwe update wilde hebben. :) Legenda: TFS: The F[CENSUUR] Search F: Fixed F: F#$%^&* :+
  13. S

    Index probleempje?

    Slotje!!
  14. S

    GPS

    Woaw! Ik krijg direct m'n quickreply in beeld! :) Ben ik de eerste die dit ziet?? :? Edit: Ja dus... B| Slotje! :z
  15. S

    Steunbeugel / stuntbeugel

    Ik zou graag ook zo'n stuntbeugeltje willen maken. :Y Niet dat ik verwacht dit te gaan kunnen, :N maar toch... Iemand tips/how-to's/any other useful information? :)
  16. S

    Suzuki DR600

    Suzuki DR600 kmstand 46.000 Heeft in augustus vorig jaar (+/- 2000 km terug) een beurt gehad. Koppelingsplaten en voorrem moeten nagekeken worden, maar de onderdelen zijn al aangeschafd (koppelingsplaten en stalen remleidingen, moeten er alleen nog opgezet worden). Laser demper! Vraagprijs...
  17. S

    Gevraagd: Stalen U profiel

    Ten behoeve van een motorgoot een stalen U profiel gezocht, van ong. 1 meter lang met een breedte van +/- 180 mm breed. Hoogte is niet zo van belang. Thanks! :}
  18. S

    aanhanger bouw

    Beste hulpverleners. :) Ik ben druk bezig met een aanhanger, maar nu ontstaan er een paar probleempuntjes waar ik jullie hulp erg bij zou waarderen. :Y Ik ben op zoek naar een zaak/persoon/iemand/iets die voor mij een goot zou kunnen leveren waar je een motor in zou kunnen plaatsen, zoals...
  19. S

    Vlaamse motor rijden ipv importeren

    Er zijn al heeeeel wat topics geweest over het importeren van motoren uit Belgie, Duitsland en zelfs Amerika. Nu wil ik wel eens weten of importeren echt nodig is. 1) Kan een buitenlands voertuig, met dus een buitenlands kenteken ter naam worden gesteld van een Nederlander in NL? 2) Kan een...
  20. S

    Rotzooi op de weg, wie gaan we bellen!?

    Tja...ik kijk nu heel vrolijk vanuit m'n raam naar buiten, op de Radarweg in Amsterdam. Prachtig uitzicht, mooi weer, heldere hemel, zonnetje schijnt en auto's, heel veel auto's op een mooi strak asfalt. Hmmm...kon ik maar motorrijden. :9~ Na 2 minuten werken, waar het waarschijnlijk bij gaat...
  21. S

    Been/arm tassen

    Ik ben op zoek naar van die zakjes/tassen die je met van die snelsluitingen om je been of arm kan vastmaken. Soort van die heupbuidels maar dan voor om je arm/been. Ik heb al op internet gezocht maar kan echt niks vinden. Heb al bij outdoor/survival spullen gekeken maar niks... :N Iemand een...
  22. S

    Aanhanger en kogeldruk..

    Zoals al meerdere mensen op dit forum heb ook ik een vouwwagen op de kop kunnen tikken en wil hier een vrolijk aanhangwagentje voor de motor gaan bouwen. Niet zo'n probleem, zou je denken, maar nu de hoofdvraag, Hoe bepaal ik de kogeldruk van dat ding?! :? Ik bedoel, als die motor een paar...
  23. S

    Electronische demper (uitlaat)

    Hey mensjes! Ik heb ergens ooit iets gelezen over een manier om electronische het geluid van je uitlaatdemper te regelen. Is natuurlijk wel praktisch als je een keer om 12 uur 's avonds naar huis rijdt en de buurmeisjes van 5 en 6 niet wakker wil maken. Buiten dat ik het gewoon leuk speelgoed...
  24. S

    [TK] Spanningsregelaar Honda CBR 600 F2 PC25

    Tevens ook andere onderdelen beschikbaar zoals kuipdelen, clipons, etc. Van een Honda CBR600 F2 PC25 '93. Te bereiken op 0640215251 BTW, 't komt uit omgeving Papendrecht/Rotterdam.
  25. S

    transistor vraagje

    Hey mensjes! Ik heb een vrij electrotechnisch vraagje. :P Ik heb LEDjes die ik langzaam aan en uit wil laten knipperen. Daarvoor heb ik een oscilator ICtje gebouwd en dat werkt allemaal prima. Mooie sinus erin en klaar. ALLEEN...die sinus varieert van 0 tot 12 volt. Dat ICtje doet dat prima...
Terug
Bovenaan Onderaan