Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: B.B.I.L.
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B.B.I.L.

    Alpinestars MX1 ééndeling racepak blauw/wit/zwart

    TE KOOP: Wegens overstap naar een nieuw pak (met airbagsysteem) komt mijn motorpak beschikbaar. Het betreft een Alpinestars MX1 ééndelig blauw/wit/zwart racepak in maat 54. Het pak is gebruikt, maar in nog een zeer nette staat. Ieder jaar gereinigd en ingevet. Er is nog nooit met het pak...
  2. B.B.I.L.

    Pirelli Diablo Supercorsa set

    TE KOOP: Nette set Pirelli Diablo Supercorsa set. Achterband: 180/60/17 DOT 4115 SC1 Voorband: 120/70/17 DOT 2716 SC1 Nog goed voor vele km's. LET OP: achterband lek vanwege een schroef, maar een prop/paraplu er in en gaan!! Plek waar de schroef gezeten heeft is gemarkeerd, dus gemakkelijk te...
  3. B.B.I.L.

    Macna StreetR Sport 2 delig leder dames (zgan!!)

    TE KOOP: Zo goed als nieuw Macna StreetR Sport 2 delig leder dames motorpak in maat 36. De jas is slechts een paar keer tijdens het lessen gedragen, de broek heeft nog nooit een rit meegemaakt. Reden verkoop: mijn vriendin is nogal klein van stuk en het was de bedoeling de broek te laten...
  4. B.B.I.L.

    TWM remote brake adjuster voor Brembo

    TE KOOP: Gloednieuwe nog nooit gebruikte of gemonteerde TWM brake adjuster voor een Brembo RCS rempomp. Ook geschikt voor de 16, 18 en 20 mm rempompen van Brembo. Hartstikke mooi ding! Vraagprijs is €80,- excl. verzendkosten. VERKOCHT!
  5. B.B.I.L.

    Garage opruiming (veel goodies + Suz GSX-r750 frame met kenteken)

    TE KOOP: Vanwege geen tijd/zin voor de projectfiets én omdat er ruimte in de garage moet komen voor de (nog aan te schaffen) motor van mijn vriendin ben ik aan het opruimen geslagen. Hierdoor gaan er veel goodies de verkoop in. Sommige zijn gebruikt (maar in goede orde en werkend) en sommige...
  6. B.B.I.L.

    haperende GSXR-1100

    Hallo allen, Ik zit met het volgende probleem: Mijn Suzuki GSXR-1100 uit 1991 vertoont problemen tijdens het rijden in lage toeren en lage snelheid (+/- onder de 100 km/u). De problemen uitten zich in stotterend haperende motor met af en toe op 3 cilinders lopen en dan weer op 4. Ook schokt hij...
  7. B.B.I.L.

    Alpinestars GP Pro (nep) handschoenen mt XL

    TE KOOP: Gloednieuwe, nog niet gebruikte Alpinestars GP Pro handschoenen in blauw/wit. Maat XL. Compleet met tasje en alle labels. Mogen weg t.e.a.b. LET OP: ik heb deze handschoenen gekocht voor een mooie prijs (lees: te mooi om waar te zijn!). En helaas is dit ook zo, want deze handschoenen...
  8. B.B.I.L.

    Custom jet/streetfighter helm

    Voor wat de gek ervoor geeft...... Tijdens een zolderopruiming kwam ik mijn oude helm tegen. Origineel was het een Lazer Modular Revolution helm (systeemhelm), maatje M. Ik heb hem verbouwd tot het type straaljagerpiloten botsmuts. Echte Top Gun revival 8-) Het kinstuk heb ik...
  9. B.B.I.L.

    Set Pirelli Diablo Supercorsa V2

    TE KOOP: Setje Supercorsa Voorband SC1 120/70/17 DOT 1313 Achterband (speciale compound, staat geen SC op de band) 180/60/17 DOT 4313 Foto volgt zsm Versturen kan voor €6,95 Prijs is €35,- voor de set
  10. B.B.I.L.

    Gloednieuw 2-delig Macna StreetR Sport dames pak

    TE KOOP: Gloednieuw 2-delig Macna StreetR Sport lederen dames pak. Slechts twee aan gehad, één keer om te passen (op de Motorbeurs) en één afgelopen week om het te passen met de laarzen en handschoenen. Nog niet mee gereden dus!! Pak is echt smetteloos. Het betreft hier maat 36. Voor de...
  11. B.B.I.L.

    Race-Tech Performance bandenwarmers

    TE KOOP: Nette set Race-Tech Performance (Holroyd) bandenwarmers voor 120 en 180-190. Werken prima met rood-groen LED indicator, verwarmen tot 80 gr. Inclusief draagtas en Engelse handleiding. Warmer voor heeft klein plekje waar de binnenbekleding weg is, zie foto. Geen problemen mee...
  12. B.B.I.L.

    carbon uitlaat bolt-on

    TE KOOP: Carbon uitlaatdemper, bolt-on met driepuntsbevestiging. Niet de mooiste, wel de goedkoopste. t.e.a.b. Versturen kan voor €6,95
  13. B.B.I.L.

    zwart stuur + risers

    TE KOOP: Z.g.a.n. 22mm (streetfighter)stuur van 74cm breed met risers (5,5cm verhoging). Gewoon nog supernetjes. t.e.a.b. Versturen kan voor €6,95
  14. B.B.I.L.

    alu remvloeistofpotje Nissin achterrempomp

    TE KOOP: Zoals de titel zegt, een aluminium remvloeistofpotje voor een Nissin achterrempomp. Voor vaste bevestiging op de pomp. Verkeerd in nette goede staat. t.e.a.b. , verzenden à €6,95 voor de koper
  15. B.B.I.L.

    Nissin 4-zuiger klauwen 90 mm o.a. Suzuki

    TE KOOP: Nette 4-zuiger remklauwen van Nissin met z.g.a.n. remblokken. De klauwen zijn wat vuil, maar na een reinigingsbeurtje helemaal tiptop. Bevestiging h.o.h. is 90 mm. Sowieso geschikt voor de oudere GSX-R'en en SRAD's. Mogelijk ook op andere merken passend. Prijs is €75,- excl...
  16. B.B.I.L.

    InvertX druppellader

    TE KOOP: Z.g.a.n. InvertX druppellader. t.e.a.b. Verzenden kan, kosten voor koper à €6,75
  17. B.B.I.L.

    Rizoma kentekenplaathouder

    TE KOOP: Zéér nette Rizoma kentekenplaathouder (type B710) voorzien LED verlichting en bolkop RVS bevestigingsboutjes. Gewoon goed spul. Vraagprijs: €50,- (kenners weten wat dit spul kost!) Verzenden kan, kosten voor koper à €6,75
  18. B.B.I.L.

    Originele Suzuki uitlaatdemper

    TE KOOP: Originele Suzuki uitlaatdemper met drie-punts bevestiging. Volgens mij passend op een Bandit en SRAD. t.e.a.b. Verzenden kan, kosten koper.
  19. B.B.I.L.

    Nissin voorrempomp

    TE KOOP: Goed werkende Nissin voorrempomp met los reservoir en remlichtschakelaar. t.e.a.b. Verzenden kan, kosten koper à €6,75
  20. B.B.I.L.

    bar end spiegels

    TE KOOP: Bar end spiegels in satijn zwart, voorzien van helder glas. Wel wat beschadigingen. t.e.a.b. Verzenden kan, kosten voor koper à €6,75
  21. B.B.I.L.

    bar end spiegels

    TE KOOP: Nette bar end spiegels in satijn zwart, voorzien van blauw getint glas. Met pasringen voor 22mm stuur. t.e.a.b. (wel realistisch graag) Verzenden kan, kosten koper à €6,75
  22. B.B.I.L.

    voorspatbord GSX-R750 1990

    TE KOOP: Voorspatbord in zwart metallic voor een Suzuki GSX-R750 uit 1990. Compleet, niets afgebroken. t.e.a.b. Verzenden kan, kosten koper à €6,75
  23. B.B.I.L.

    universeel LED achterlichtje

    TE KOOP: Universeel LED achterlichtje met remlicht. t.e.a.b. (wel realistisch graag) Verzenden kan, kosten koper à €6,75
  24. B.B.I.L.

    universeel streetfighter kontje

    TE KOOP: Universeel streetfighter kontje "German style" in zwart metallic. Voorzien van stalen afdekplaat (in kleur) aan de onderkant en een racezitje. Eventueel een passend LED achterlichtje erbij. Klein scheurtje aan de onderkant, goed te repareren. t.e.a.b. (wel realistisch graag)...
  25. B.B.I.L.

    universeel streetfighter koplamp

    TE KOOP: Universeel streetfighter koplamp(je) in zwart metallic. T.e.a.b. (wel realistisch graag). Verzenden kan, kosten voor voor de koper à €6,75
Terug
Bovenaan Onderaan