Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Markie mark
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Rechterdeel top kuip Honda CBR 600F (1992)

    Goedenmiddag, de Honda CBR 600 F uit 1992 van een vriend van mij is een tijdje geleden, toen het zo stormde, omgewaait |( en heeft nu aan de rechter kant van zijn top kuip een scheur zitten ;( . Weet iemand hier een (goedkoop) adresje voor een nieuwe top kuip? Het liefst in kleur (rood)...
  2. M

    Hoe zie je of je nog een db killer hebt?

    Hallo, ik heb sinds 9 maanden een Honda CBR 600F uit 1991 :] ! En nu zat k een beetje op t internet te zoeken, en k zag voorbij komen dat er in je uitlaat een db killer (kan) zitten. Nou is dat niet nieuws voor me, maar wat ik mij dus afvraag is hoe kan je zien of de db killer nog...
  3. M

    Help: sleutel kwijt, wat nu?

    Ik heb het volgende probleempje: Ik zou een maand geleden mijn motor (Aprilia 125 cc Extrema) ruilen tegen een zwaardere motor, maar toen ik dus weg wou gaan kwam ik er dus achter dat mijn sleutel kwijt ben ;( (en ik had er maar 1)! Nu ben ik dus al opzoek geweest naar mijn sleutel (maar...
  4. M

    geen ontkoppeling meer

    ik heb een aprilia rs 125 cc. toen ik afgelopen maandag van school naar huis reed toen wou ik terugschakelen, maar mn bak ontkoppelde niet meer ;( . Ik dacht eerst zelf dat mn koppelingskabel was gebroken, aangezien de hendel er heel losjes bij hing, maar nadat ik mijn bak wat uit elkaar had...
Terug
Bovenaan Onderaan