Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Velox
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Velox

    Toerenteller defect na olie verversen

    Vandaag weer wat vreemds aan de hand gehad... Ik ben momenteel bezig met mijn broertje aan zijn motor, een Yamaha Diversion S uit 1994. Er is een aantal jaar niet mee gereden en derhalve moet er wat onderhoud aan verricht worden voordat er weer gereden en genoten kan worden! Vandaag bezig...
  2. Velox

    Snelheidsopnemer defect

    Een goede morgen! De snelheidsopnemer van mijn Yamaha Fzs 600 uit 2003 is defect. Hij valt regematig naar nul en 'stottert' dan naar de juiste snelheid of minder en zakt dan weer naar 0! Het is geen foutmelding maar een defect, dat is zeker! Ook is de opnemer bij mijn voorwiel nog...
  3. Velox

    Ervaringen superbike stuur evt icm risers

    Gegroet!! Voordat er gesmeten wordt met utfs: ik heb dat gedaan maar krijg daar niet het antwoord uit wat ik zoek! :P Ik heb een Fazer uit 2003 en ik gebruik 'r dagelijks voor woon- werkverkeer. Ik krijg alleen na een paar honderd meter al last van mijn onderrug... B| Ik heb er inmiddels...
  4. Velox

    Gezocht: remklauw achter Fazer

    Ha! Vooooooor de critici (en de mods): ja, ik weet dat deze oproep hier niet hoort..! :P Ik heb enige tijd terug al een oproep gedaan bij het onderdelen gezocht topic maar zonder resultaat. Daarom hier nog een poging! En met de oproep heb ik ook een vraag! Ik ben dus op zoek naar een...
  5. Velox

    HELP!! Ik krijg mijn remmen niet ontlucht!?

    Mede sleutelaars, Ik zit met een probleem... Heb een setje Hel staalomvlochten remleiding op mijn motor gezet maar nu krijg ik mijn beide voorremmen niet ontlucht... -O- Ik heb het geprobeerd volgens de pompen - opendraaien - dichtdraaien - loslaten - pompen enz. enz. Er komt alleen nog...
  6. Velox

    Remklauw achter Yamaha FZS 600 2003

    Ik ben op zoek naar een in goede staat verkerende remklauw voor achter! Pakkingen niet vereist, mag wel uiteraard!! Mail me aub als je iets hebt liggen!
  7. Velox

    Ontluchtingsnippel dolgedraaid

    Ha, Vandaag mijn achterremklauw na revisie weer op de motor gezet, draai ik een ontluchtingsnippel dol... ;( Wat kan ik doen?!?!? Het gaat om een remklauw van een fazer. De klauw heeft bij beide cilinders een ontluchtingsnippel. Ik zat zo te denken: aangezien de linker- en rechterzijde...
  8. Velox

    Probleem met reinigen remklauwen

    Ik heb een probleem... ;( Ik was laatst van plan om mijn remblokken te vervangen maar toen ik de klauwen (bluespot 4 zuiger voorzijde / dubbele zuiger achterzijde) er af had gehaald zag ik dat die ook wel een schoonmaakbeurtje konden gebruiken. Vervolgens aan de slag gegaan. De zuigers er...
  9. Velox

    Evolution leren combi maat 50

    Te koop: Evolution lederen combi! Reden van verkoop is dat ik door de koop van een ander soort motor in een textiel pak ben gaan rijden. De combi is +/- 3 jaar oud en ik heb er zo'n twee jaar met veel plezier in gereden. De maat van het pak is 50. Voor mensen met een normaal postuur t/m +/-...
  10. Velox

    Difi textiel jack

    Te koop: Difi textiel jack. Reden van verkoop is dat het een impulsaankoop is geweest op de motorbeurs van 2009 en ik de jas niet gebruik. De jas is zgan, een aantal keer gedragen. Betreft een maat L. Ben zelf 1.85 lang en 75 kilo. Nieuwprijs (beursprijs) was 120,- Inclusief protectie...
  11. Velox

    Evolution lederen combi maat 50

    Te koop: Evolution lederen combi! Reden van verkoop is dat ik door de koop van een ander soort motor in een textiel pak ben gaan rijden. De combi is +/- 3 jaar oud en ik heb er zo'n twee jaar met veel plezier in gereden. De maat van het pak is 50. Voor mensen met een normaal postuur t/m +/-...
  12. Velox

    Difi textiel jack

    Te koop: Difi textiel jack. Reden van verkoop is dat het een impulsaankoop is geweest op de motorbeurs van 2009 en ik de jas niet gebruik. |( De jas is zgan, een aantal keer gedragen. Betreft een maat L. Ben zelf 1.85 lang en 75 kilo. Nieuwprijs (beursprijs) was 120,- :o Inclusief...
  13. Velox

    Difi textiel jack

    Te koop: Difi textiel jack. Reden van verkoop is dat het een impulsaankoop is geweest op de motorbeurs van 2009 en ik de jas niet gebruik. :N De jas is zgan, een aantal keer gedragen. Betreft een maat L. Ben zelf 1.85 lang en 75 kilo. Nieuwprijs (beursprijs) was 120,- :o Inclusief...
  14. Velox

    Evolution lederen combi

    Te koop: Evolution lederen combi! Reden van verkoop is dat ik door de koop van een ander soort motor in een textiel pak ben gaan rijden. De combi is +/- 3 jaar oud en ik heb er zo'n twee jaar met veel plezier in gereden. De maat van het pak is 50. Voor mensen met een normaal postuur t/m +/-...
  15. Velox

    2 x crossbril

    1 maal witte SRG crossbril met gespiegelde lens en heldere lens. 1 maal zwarte Arnette crossbril met smoked lens en heldere lens. Beide brillen zijn in goede staat. 15 euro per stuk!! *O* Mailadres staat vermeld in mijn profiel! P.s. de foto's van de brillen krijg ik er hier...
  16. Velox

    Axo Boxer crosslaarzen

    Wegens verkoop supermotard te koop: Axo Boxer crosslaarzen maat 44. Laarzen zijn een jaar oud en maar 1 zomerseizoen gebruikt voor funritjes. Laarzen zijn niet offroad geweest. Zien er nog zeer goed uit, normale gebruikerssporen voor één seizoen. Nieuwprijs van de laarzen was 160,-...
  17. Velox

    Shark SX1 Dagger crosshelm

    Wegens verkoop supermotard te koop: Shark Dagger SX1 blauw. Zeer opvallende, mooie helm! :Y Helm is zo goed als nieuw, enkel gebruikt voor funritjes in de zomer. Helm is 1 seizoen oud, maar een aantal keer gedragen, nooit mee gevallen of laten vallen. Op de helm geen krasje te vinden...
  18. Velox

    Te koop: unieke KTM 640 LC4 Supermoto

    Vraagprijs aangepast!!: 4850,- ---> 4600,- KTM 640 LC4 Supermoto Bouwjaar:2003 Cilinderinhoud: 625cc Vermogen: 55 pk Kilometerstand: 18200 Overige: - hydraulische koppeling - vloeistofgekoeld - elektrische start + kickstart - onderhoudsvriendelijk + oersterk LC4 blok -...
  19. Velox

    Handguards passen niet...

    Ik heb Acerbis handguards besteld, de onderstaande! Nou passen ze niet! M'n hendels, zowel koppeling als rem steken te ver naar buiten! Iemand bekend met die probleem? En zo ja, wat is de oplossing?!
  20. Velox

    Before... and after!!!

    Before.... And after!!! Ben benieuwd wat jullie er van vinden!! Er gaan nog een aantal dingen veranderen maar dit is de opzet. Er komen nog een zwarte koplampkap en Acerbis handguards op maar die zijn nog onderweg! Heb ook nog een stickervel liggen met brandstickers en nog...
  21. Velox

    Ik ben verliefd...!

    Woorden zullen niets kunnen toevoegen aan wat hier afgebeeld wordt... :9
  22. Velox

    Vullen en ontluchten koppeling

    Ik heb een nieuwe koppelingskabel besteld omdat de oude kapoetski is! Maar nu moet ik dat ding uiteraard gaan vullen en ontluchten maar hier wil ik even advies over! Wat is de beste manier om te vullen en te ontluchten? Vanaf onder of vanaf boven? En op welke manier dan? (spuit oid..?)...
  23. Velox

    Verschil tussen Polisport, Ufo en Cycra spatbord

    Ik ben op zoek naar een vervangend VOORspatbord voor mijn KTM. Heb nu een grijs spatbord op mijn 640 zitten maar wil een zwarte! Bij fmxshop.nl zijn ze te bestellen alleen staan er geen plaatjes bij. Is er iemand die plaatjes heeft van motoren met de 3 verschillende merken spatborden erop...
  24. Velox

    Gezocht: dealer in ZH e.o. die Shark crosshelmen verkoopt!!

    De titel spreekt al boekdelen denk ik zo! :+ Ik ben dus op zoek naar een dealer in NL (liefst ZH) die Shark crosshelmen verkoopt. Alle dealers hier (Zoetermeer) in de buurt (Hans van Wijk, Safe, Goedhart) verkopen ze niet!! Ik wil namelijke onderstaande helm aanschaffen en ik moet ergens...
  25. Velox

    3 vragen voor KTM-kenners!!

    Ten eerste hoop ik dat ik met de titel van dit topic een hoop mensen hierheen lok haha! Mensen die zichzelf KTM-kenner vinden en dat willen bewijzen ook! :P Nou, ga uw gang! ;) Maar goed, daar heb ik 'm niet voor geopend... Ik heb 3 vragen! 1. Ik wil het spatbord en de lamp-unit...
Terug
Bovenaan Onderaan