Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rooie Rinus
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rooie Rinus

    Husqvarna TE 450 2010

    Husqvarna TE 450 uit 2010 te koop, dus met injectie en kenteken. Tegen meerprijs eventueel met SM wielen. Ik heb de motor gekocht om offroad ritten mee te rijden, maar om verschillende redenen komt daar veel te weinig van. De motor is recentelijk voorzien van nieuwe kettingset, achterband, olie...
  2. Rooie Rinus

    BMW F 650 GS - 2001 met kofferset

    Nette BMW F 650 GS uit 2001. Vorig jaar gekocht voor het comfort van een duo passagier, maar ik kan er niet lekker op zitten en heb besloten dat ik graag terug wil naar een naked of een grotere all-road. Kilometerstand: 35716 (langzaam oplopend) Vraagprijs: € 2750 (onderhandelbaar) Staat van...
  3. Rooie Rinus

    motorbeurs binnenkort?

    Ik wil binnenkort graag beginnen met mijn motorrijbewijs beginnen en moet hiervoor nog kleding hebben. Op beurzen word dit vaak tegen aantrekkelijke prijzen aangeboden, kan iemand mij vertellen wanneer de eerstvolgende motorbeurs is? gaat trouwens vooral om een goede jas, of pak, en laarzen
  4. Rooie Rinus

    James Toseland naar ten kate!!

    vandaag word bekend gemaakt dat vermeulen naar team suzuki gaat in de motogp... James zal dan uitkomen voor ten Kate! zal hij het beter gaan doen dan vermeulen??
Terug
Bovenaan Onderaan