Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mats
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mats

    Endurance met kleine motoren

    Zou zoiets als dit in NL ook te organiseren zijn?
  2. Mats

    Tunen 750es

    Hallo Wie is er bekend met het tunen van een 750es. Ik ben vooral op zoek naar gegevens/info van snellere nokkenassen, andere zuigers, mogelijkheden voor betere versnellinsgbak. Mijn doel is om zoveel mogelijk vermogen uit het blokje te halen. Vooral omdat ik hem als circuitfiets gebruik...
  3. Mats

    FZR1000 ombouw project

    Hallo ik weet niet of ik hier helemaal goed zit met mn projectje maar ik heb er hier het beste gevoel bij zeg maar. Ik heb een '91 FZR 1000 en wil deze als circuit gerichte fiets opnieuw opbouwen. Eerst technisch in orde krijgen. En daarna optisch. In de optische zin wil ik er een OW01...
  4. Mats

    PVM wiel onderdelen gezocht

    Hallo ik ben op zoek naar de olgende PVM onderdelen voor mn wielen. de tandwielopnemer en remschijfopnemer en de lagerbussen voor 10 spaaks y wielen. Weet iemand waar ik deze parts kan kopen? Ik ben al n tijdje aan het zoeken maar de meeste (web)winkels verkopen alleen de wielen als sets en...
  5. Mats

    Non-exup bochten gez. FZR1000/YZF750

    Hallo Voor mn projectje ben ik op zoek naar een 4in1 racesysteem (uitlaat) voor n FZR1000 EXUP. Mag ook van n YZF750 zijn dat is makkelijk aan te passen namelijk. Ik wil namelijk af van dat zware exup gebeuren wat er standaard onder zit. Wie weet een goed systeem of iets wat past? Past een...
  6. Mats

    Bochtenset FZR1000/YZF750 gez

    Hallo Voor mn projectje ben ik op zoek naar een 4in1 racesysteem (uitlaat) voor n FZR1000. Mag ook van n YZF750 zijn dat is makkelijk aan te passen namelijk. Ik wil namelijk af van dat zware exup gebeuren wat er standaard onder zit. Wie weet er iets..??
  7. Mats

    Waar je spullen bestellen online?

    Ik loop met mn verbouwinkje tegen het volgende probleem aan. Als ik spullen wil bestellen die niet origineel op een motor horen is het via de webwinkels onmogelijk te krijg. Ook niet als je het met een partnummer ofzo probeert. Ofwel ben ik niet goed aan het zoeken of er zijn bijna geen...
  8. Mats

    520 kettingset voor FZR1000

    Zolas het kopje al meld ben ik op zoek naar een 520 kettingset voor mn FZR1000 uit 1990. Ik weet dat het voor een YZF750 bestaat. Maar deze gegevens ben ik kwijt geraakt. Je moest namelijk van verschillende motoren de tandwielen hebben. Wie o wie kan mij aan deze info helpen. Alvast...
  9. Mats

    Circuitdag aanbieders

    Aangezien ik er een tijdje uit geweest ben wil ik graag weten welke aanbieders er zijn voor circuitdagen etc. Ik heb sinds kort weer een brommert en wil weer gaan circuitrijden. Alvast bedankt... Grts Jelle
  10. Mats

    2 zuiger raceklauwen gezocht

    Hey allemaal. Ik ben op zoek naar 2zuiger remklauwen zoals die er zijn van oa Lockheed en Grimeca. Ze moeten op een GSX1100 komen, dus een vrij zware fiets. Wie weet ergens een setje te liggen of heeft een idee waar ze nog nieuw t ekoop zijn. En wat een redelijke prijs is. Grts Mats
  11. Mats

    GSX 1100 blok gezocht

    Hey, Ik ben op zoek naar een GSX1100 blok. Voorkeur gaat uit naar een 1135. Bij gebrek aan 1135's andere types uiteraard ook welkom. Verder zoek ik nog Flatside carb's voorkeur is 40mm. Dus heb je iets dergelijks staan of weet je iets laat het weten...... En als iemand 18inch slabby 1100...
  12. Mats

    Gevr. 1100 of 1135 blok Suzuki

    Ik zoek een luchtgekoeld 1100/1135 blok. Het moet wel in een goede staat zijn. Eventueel ruilen tegen een GSXR1100w blok uit 1993 Grtz Mats
  13. Mats

    Te koop : Blok GSXR1100w 1993

    Blok incl. kabelboom,raditeur,oliekoeler,uitlaatbochten,slangen tbv koelsyst. Let op : Geen carburateurs!!!!! €650,- Eventueel ook ruilen tegen een goed GSX1100,1135 luchtgekoeld blok
  14. Mats

    Gez. Stereo schokd. XJR1200/1300

    Hallo, Ik zoek 2 schokdempers van een XJR 1200/1300 liefst de gele (öhlins replica) uitvoering met het reservoir eraan. Maar mag ook het normale model zijn. Grtz Mats
  15. Mats

    Gevr. bedradingsschema GSXR1100w

    Hallo, ik zoek een schema van een '93er GSXR1100w. Wie heeft er wat om te copiëren?? Grtz Mats
  16. Mats

    T.k. GSX1100 spullen

    Te koop div spullen van een GSX1100 bj 1981. Zoals: -wielen GSX1100 zwart met slechte banden compl met remschijven en tandw houder.€45 -wielen wit redelijke banden met remsch en tandw houder €65 -voorvork compl met remklauwen en rempomp €80 -losse remklauwen voor en achter €45...
  17. Mats

    Project GSX1100

    Dit is mijn nieuwe projectje ik heb al een andere voorvork geplaatst uit een ander project. De foto's hoe hij was ben ik kwijt dus dit worden de beginfoto's Zoals te zien is er nog werk zat Ik ga proberen zo veel mogelijk foto's te plaatsen en zo iedereen op de hoogte te houden...
  18. Mats

    Fighterama 2, 3, 4 november

    Wie gaat er naar toe en wanneer??? Ik (Mats) ga zondag met een paar vrienden met de @#to....... Grtz Mats
  19. Mats

    Gez: Classic enduranceracers

    Hallo ik zoek foto's van Endurance racers en superbikes uit 1980 tot 1983. Het liefst van suzuki 1100's, maar andere types en merken zijn uiteraard ook welkom. Alvast bedankt Grtz Mats
  20. Mats

    Tunen GSX1100e

    Hallo ik heb een GSX1100e van 1981 en wil hem stukje bij beetje tunen eerst goede carburateurs en uitlaat later big-bore kit erin en nog later serieuze nokkenassen. Wie heeft er tips voor mij welke volgorde het beste is en tips over te gebruiken onderdelen etc. Het is een 100pk uitvoering en...
  21. Mats

    Gez. div. onderedelen oa: ZX9, GSXR750

    Hallo , Ik ben op zoek naar risers met 1 gatsbevestiging, een voorspatbord voor een ZX9 van 1998-2000, een moer om de kroonplaat mee vast te zetten(ZX9). Voor een GSXR750 bj 1990 zoek ik een uitlaatsysteem (liefst rvs) mag evt ook 4in2 zijn,tellerset, contactslot. En ook zoek ik een...
  22. Mats

    Achterbrug verbreden wie heeft ervaringen???

    Ik wil de achterbrug van mijn GSX750es verbreden maar ik weet niet welke firma of persoon dit kan en het ook tegen een redelijk bedrag doet. Of zijn er mensen die andere ideeën hebben voor deze fiets. Volgens de gegevens die ik nu heb verzameld past een andere suzuki achterbrug niet deze zijn...
  23. Mats

    Smallere tandwielhouder?????

    Hallo voor mijn project zoek ik een smallere tandwielhouder voor mijn GSXR 750 achterwiel bj 1989/90 het is een wiel met een 160/60/17. De achterbrug is van een GSX750ES/EF en is eigenlijk aan de smalle kant dus ik moet wat schipperen met name aan de linkerkant want het wiel zit uit het midden...
  24. Mats

    Foto's (zelf)verbeterde achterbruggen

    Wie heeft zijn achterbrug zelf verbeterd of laten verbeteren bijv. door een brace erop of eronder? En zijn daar foto's van? Grtz Mats
  25. Mats

    Foto's onk & enduranceracers 1982-1986

    Ik zoek foto's en ander beeldmateriaal van onk & endurance motoren van 1982-1986 Vooral van de superbike/standaard klasse 750cc. Ben namelijk zelf een soort replica aan het maken van een GSX750 uit 1984. Als iemand zulke foto's heeft zet ze dan maar hier kunnen er meer mensen meegenieten...
Terug
Bovenaan Onderaan