Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ik en ik
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. I

    zzpérs stoppen,minderen of gaan anders motor-rijden

    Sja vraag me wat af. Hoe hebben de zzpérs hier het motor rijden ingedeeld naast het zzpér zijn? Het (sportief) rijden brengt toch een verhoogd risico met zich mee op ongevallen. Daardoor bestaat er een grote kans dat je er effe uit ligt, wat dan.....oops. Motor-rijden is een belangrijk...
  2. I

    rempotje gezocht

    Heeft iemand een rem/koppeling potje liggen waarvan de het schroefgaatje voor de beugel aan de ONDERZIJDE zit? Zijn er web shops die ze anders aanbieden, de dealer hierzo kan alleen bestellen als ik precies weet welke ik wil. Potje van een R1 R6 (type's met bauwe spot remmen) zou helemaal...
  3. I

    Ervaringen goedkoop bandjes kopen bijMOTSO

    In de jaarlijkse zoektocht naar banden kom ik elke keer toch weer op het zelfde bedrijfje uit. Redelijk scherp geprijst en goede service. Maar nu kwam ik dus een internet shop tegen die heel scherp aan de prijs is en ik toch twijfel hier te kopen. Nu koop ik liever bij bedrijven via het net...
  4. I

    wiz knee-sliders

    Hierbij bied ik mijn wiz sliders aan. Het zijn erg fijne sliders van mooi materiaal in een leuk disign. Er zitten wel gebruikers sporen op maar dat wordt vaak voor stoer aangezien, zeker door de vrouwtjes :roll: De sliders zijn gemakkelijk op je pak te monteren door middel van klittenband...
  5. I

    welke olieën in de osco

    Nu is mijn osco bijna leeg en wil een nieuw flesje olie hebben. Blijkt dat vrijwel geen enkele zaak dit te koop heeft. Wel hebben ze allemaal olie voor de scott-oiler, heb van 1 zaak het advies gekregen deze NIET te gebruiken omdat de olie van een andere dikte is. Voor m'n ketting gaat dit...
  6. I

    Geel Arai vizier met pin lock pennetjes

    Vizier is heerlijk rijden, haalt net effe het scherpe van de zon weg en geeft enrom veel contrast. Lekker rustig voor de ogen ook. Vizier heeft pennetjes om je pin-lock aan te hangen. Vizier is 2jaar oud en heeft dus minimaal wat steenslag en echt een paar mini krasjes die je echt niet ziet...
  7. I

    Onderdelen kopen---> waar??

    Nu wil ik voor m'n aerox 100 wat spul hebben. Trekveertjes,rolletjes, v-snaar en een andere drukveer. Heb er ondertussen wel al alles van Malossi inzitten maar heb dus geen idee waar ik het overige spul zou kunnen kopen. De yamaha dealer hierzo kan het niet aan komen en easyparts heeft dit...
  8. I

    scooter speel foto's

    Ik neem aan dat ik niet de enigste ben die zo nu en dan een wheelie maak op de motor scooter en er ok pics van maak natuurlijk!! Ook zijn knee downs mogenlijk op de scooter dus we hebben vast mensen die dat ook doen, ik wil het wel gaan proberen want heb niet voor niks knee pads. Ik heb de...
  9. I

    Motorrijden met open vizier slecht voor de ogen?

    Kan me goed voorstellen dat met open vizier rijden niet goed is voor je ogen. Er klappen nogal wat vliegjes,zand en weet ik veel wat tegen je ogen aan tijdens een open vizier ritje. Zelf rij ik zoveel als het kan met open vizier, klep gaat alleen dicht als ik op een weg ben waar ik vliegen...
  10. I

    Nieuwe zomer sport handschoenen €20,-(zip)

    Splinternieuwe (25km oud) mooie handschoenen voor op de ss of sm. Lekker luchtig maar wel optimale protectie. Kosten €39,- in de winkel en gaan voor €20,- de verkoop in. Ze gaan weg omdat ik m'n oude handschoenen toch weer fijner vind zitten, gaten zitten er ondertussen in maar ik kan er...
  11. I

    pick-up coil (met of zonder dinamo) XJ600 GEEN diversion

    M'n collega heeft de pick-up coil van z'n xj600 kapot. Dingen kosten nieuw €450,- dus dat is een beetje te gek of niet! Wie heeft er 1tje over?
  12. I

    XJ600 cdi unit (geen diversion)

    Heeft iemand er nog eentje liggen. Maat van mij heeft waarschijnlijk de cdi van z'n 90of91 xj600 kapot. gr Hans
  13. I

    Erg nette fzr600 naked €750,-

    Mijn trouwe meisje gaat eruit. Fzr600 naked in erg nette staat uit 1990 LsL kroonplaat voor een veilige montage van het sbk stuur. Voor stalen remleidingen. Technoflex binnen veren aan de voorzijde. Goed tandwiel/ketting setje. Wordt afgeleverd met een goed bandensetje. Alarm Tailrasers...
  14. I

    Carbon MICRON bolt on (zx6R)

    €50,- ex beugel op wat totaal niet opvallende gebruikers sporen na helemaal oke. Geen E-keur.
  15. I

    olie mengen

    Mag je bij half syntheet bijv mineraal gooien? Mag je vol syntheet bij ha;f syntheet mikken? Bij vol syntheet kun je zo i zo geen mineraal gooien lijkt mij iig. Deze vraag dwaalt al een poosje in m'n kop, dus effe posten maar. gr Hans
  16. I

    FJ11 or 1200 shifter knuckle

    Wie heeft dit liggen, heb het nodig om het schakelen van m'n fzr600 om te draaien. Dus ipv omhoog op schakelen de pook omlaag drukken.
  17. I

    fout monteren tussenplaten koppeling

    Nadat ik voor een ander model gericht forum een how to had gemaakt waren er leden die het nu ook zelf durfde te gaan vervangen. Maar nu heeft iemand ook z'n platen vervangen maar heeft niet opgelet met het terug monteren van de tussenplaten. Er zit een scherpe en ronde kant aan en de scherpe...
  18. I

    smiley knee-pads

    Ik heb ze pas ergens gezien maar waar? Wie kan me effe aan wat verkoop sites helpen die smiley knee-pads verkopen. thanks :)
  19. I

    naked/fighter kuip(je) met lampen en beugels

    Doe een goed bod..................................
  20. I

    fzr400 uitlaatbochten

    Heb een bochtensetje van een 400 over. Mag voor €30 de deur uit! Niks rot en geen dunne plekken, dus gaat nog heel lang mee. Helaas is wel de klep verwijderd en is er een plaatje opgelast :? Dus is de nood hoog is dit wat en wie weet voor de handige staal Harrie is de klep wel weer op te...
  21. I

    lidl laarzen, 15km oud

    Degenlijke laarzen die 15km oud zijn. Echt niks voor mij om zoveel schoen aan te hebben normaal draag ik gympen. €30,- nieuw, dus bied maar een leuk bedragje. Ik hoef iig de nieuwprijs er echt niet uit te halen, roep maar.
  22. I

    originele FZR600 3he voorvork-binnenveren

    Kan ik er iemand blij mee maken,inc bussen.
  23. I

    flexibel-stof in kruis leren broek

    Must of geen Must. Waarom wel doen of waarom juist niet doen, dus de voor en nadelen. Graag argumenten, dank u :}
  24. I

    demper voor tjopper zelfbouw/fighter

    demper is gewoon nieuw, aansluitdiameter is 45 en met vulring 41mm lengte demper is 50 cm diameter demper is 70 mm Klink erg bruut op een 4 cilinder ss, heb het wel effe geprobeerd maar vind mijn micron demper nog te mooi om eraf te gooien. prijs 15 euro ex verzenden. :Y
  25. I

    daar gaan we weer

    maar ik moet het toch effe kwijt, STELLETJE EIKELS, sta ik daar net met pech op de A-50 bij oprit Veghel-noord en wat doen jullie doorrijden, 4x langskomen maar gewoon doorrijden. :r Zo dat moest ik effe kwijt.
Terug
Bovenaan Onderaan