Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Ko Kempenaarse

    Sleutelhandboeken Honda

    Voor de geinteresseerden: Op FTD staat op dit moment een flink aantal spots van handboeken voor diverse Honda modellen. Ook WPH van veel modellen Kawasaki (in 1 bestand).
  2. Ko Kempenaarse

    Eindelijk van die motorhoezen af !

    Na jaren mijn motoren onder de hoes te hebben moeten stallen (helaas kom ik met mijn motor de schuur niet in :N ) heb ik op internet de oplossing gevonden: de Bike Barn. In Nederland zijn ze niet leverbaar, maar in Engeland kan je hem bestellen. Hij werd binnen 5 dagen bezorgd, dus dat ging...
  3. Ko Kempenaarse

    Olie via spatbordbevestiging

    Van de week wilde ik een ander voorspatbord op mijn Vulcan VN 1500 A van 1990 monteren. Toen ik één van de bevestigingsboutjes uit de vorkpoot schroefde liep daar meteen een straal vorkolie uit. In het WPH kan ik daar niets over vinden. Kan iemand me zeggen of dit normaal is? Voor alle...
  4. Ko Kempenaarse

    knipperlichtjes alleen achter

    Toen ik mijn Kawasaki VN1500 kocht was hij bijna helemaal gestript, ook de knipperlichten waren eraf. Best wel strak en mooi, maar ik wil toch op zijn minst aan het verkeer achter mij laten zien waar ik naar toe ga. Ik heb mooie kleine knippertjes aan de achterkant gemonteerd (geen led). Ik wil...
  5. Ko Kempenaarse

    hitteschilden VN 1500 A

    Ik ben op zoek naar de hitteschilden op de uitlaatbochten van mijn VN 1500 A Vulcan uit 1990. Het liefst allebei, maar als iemand alleen die voor de achterste bocht heeft, houd ik mij ook aanbevolen.
  6. Ko Kempenaarse

    Marauder tankemblemen

    Wie heeft voor mij ter overname twee tankemblemen voor een Marauder, links en rechts. Bijlage: marauder-vz800-10.jpg
  7. Ko Kempenaarse

    KOOPJE !!! Hepco & Becker Solorack VZ800

    Niet van nieuw te onderscheiden Solorack van Hepco Becker voor Suzuki Vz800 Marauder Zwaar verchroomd met rugsteun. Nieuwprijs ca 250 euro. Nu Voor 100 euro.
  8. Ko Kempenaarse

    solorack voor VZ800 Marauder

    Hepco & Becker solorack met rugsteun, speciaal voor Suzuki VZ800 Marauder. Te koop voor € 150,00. Als je toch nooit met je passagier rijdt, zit dit heerlijk ontspannen en kun je je bagage mooi meenemen. Gemakkelijk te monteren. In zeer goede staat.
  9. Ko Kempenaarse

    25 KW Cruiser Te Koop

    :] Bijlage: Suzuki_VZ400_Desperado.JPG
  10. Ko Kempenaarse

    Suzuki Desperado

Terug
Bovenaan Onderaan