Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ApC_IcE
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    Suzuki GSXR 600 Corona Edition toch te koop :(

    NU in prijs verlaagd Met pijn in mijn hart doe ik mijn motor weg. Dit in verband met het feit dat ik een auto nodig heb voor vervoer, boodschappen etc. en aangezien ik niet al te veel geld heb is dit de enige optie helaas. De motor heeft me nooit in de steek gelaten en rijdt super goed. het...
  2. A

    Gezocht ARROW demper voor een GSXR600 K3

    Ik zoek een Demper of evt full sys voor mijn gixxertje gaarne geen aanbiedingen betreffende andere merken aangezien ik al een yoshi heb. Ik wil graag in de stijl van Corona blijven en dus een Arrow demper, als iemand een goedkoop adres heeft is ook goed. Max te besteden : demper los : 300 (of...
  3. A

    Nederland uitgeschakeld!

    Boeit het de mensen hier wel of denken jullie van : "arggg voetbal" geef mij maar de TT dus vandaar een poll 8-) ik heb zelf zoiets van: heel erg jammer, ik vond die oranje gezelligheid en drukte wel leuk in de kroeg en thuis.. maar morgen weer een nieuwe dag en over een week heeft niemand...
  4. A

    Gezocht : Geel met Zwart textiel motorjack

    Ik loop me gek te zoeken op internet.. mag best nieuw zijn.. ik ben al langs motoport geweest maar kon niet echt slagen.. ik zoek een motorjack van textiel , geel met zwart, het liefst waterdicht en niet al te duur... Misschien dat julle me hier kunnen helpen met een bepaald model of merk jas...
  5. A

    niet willen starten , zomaar opeens wel en meer

    Ik had laatst iets vaags ... Ik was teruggekomen van de gixxermeeting en zet me motor neer, een uur of 2,5 later wil ik em weer starten en me benzinepomp hoor ik niet. (hij stond in ze vrij en het lampje brandde ook, op me dashboard gaf hij aan 'chec' en me olielampje brandde en het olie...
  6. A

    Te Leen gevraagd in Heerhugowaard

    Ik ga zondag even aan mijn motor sleutelen en moet een nieuwe undertail monteren, Ik heb hiervoor een slijptol nodig, heb er vaak genoeg mee gewerkt maar mijnes is kaduuk, Ik werk doordeweeks en heb zaterdag geen tijd om er eventjes een bij borent te lenen, misschien dat iemand hier in hhw of...
  7. A

    Meningen Motoport Amsterdam Duivendrecht

    Dit topic heb ik in de vroege ochtend geopend omdat ik toch van mijn hart wil dat Motoport Amsterdam (MPA) 1 van de meest klantonvriendelijke winkels is. Het volgende: Ik wilde vorig jaar rond dezelfde tijd heel graag een gixxer kopen, Ik was nog bezig met mijn motorrijbewijs maar had mijn...
  8. A

    Iedereen een fijne en veilige koninginne(n)dag

    Omdat we in Nederland alles moeten vieren om nog een beetje positief te blijven over al het gezeik met de overheid, de boetes :r (ja ik heb er ook een paar), de ruzies thuis :r , vervelende proefwerken :r of examens :r , Kortom al het vervelende. Daarom dus dit topic. *O* *O* *O* Ik wens...
  9. A

    Undertail voor GSXR 600 uit 2003

    zoals de titel al zegt zoek ik een undertail voor me gixxer.. Het liefste met 2 ronde led lampen. Kleur maakt niet uit. graag reageren met foto..
  10. A

    Forum traag?

    ik heb regelmatig (op meerdere locaties) last van een traag forum, Nu heb ik geen idee of jullie de oude topics archiveren en zo ook de threads updaten etc. Misschien is dit een tip, en anders kan je dat laatste stuk als niet geschreven beschouwen.. maar is de server overloaded door het grote...
  11. A

    Gezamelijk banden bestellen Noord-Holland

    ================================================================================================== Update Let op.. Ik neem GEEN bestellingen meer aan.. Ik heb de bestelling al gedaan ================================================================================================== Mijn...
  12. A

    Demper (Bolt-on 4bouts) voor GSXR 600 '03

    De titel verklaard eigenlijk bijna alles.. Ik ben op zoek naar een demper met e.v.t. lichte beschadigingen. Zonder mag ook. Het liefst van de volgende merken: - Arrow - Yoshimura - Two Brothers - Bos - Laser Als de demper beschadigd is polijst ik hem indien mogelijk. Dus aub niet met teveel...
  13. A

    Ok demper gekocht en wat nu ?

    Ok ik ben een newbie wat dit betreft.. Ik heb dus een gixxer 600 '03 En ik heb een bolt on Laser hotcam gekocht.. Is het mogelijk mijn bike nog meer af te stellen of moet je dat standaard doen met een andere demper? Ik heb echt geen idee... en ik weet dat et voor de meesten overkomt als een...
  14. A

    Weer een achterband naar ze grootje!!!!

    :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( na het verhaal in : Een nieuwe band op een GSXR 600 (het verhaal) Is WEER me achterband lek.. |( Deze keer geen spijker of kram maar een schroef.. ik ben gister in lelystad geweest bij de dreefbuurt.. allemaal zooi op de weg en ik vermoed dat het...
  15. A

    Aangeboden Suzuki GSXR 600 Alstare '03

    Wegens nog steeds te koop en niet meer te vinden in Gezocht en gevonden.. Mijn bike: Suzuki GSXR600 Alstare bouwjaar 2003 Km stand is 8000 Nieuwe achterband (BT014) Geel kuipruitje inclusief duozit Geen krasjes niets.. rijdt prima geen problemen.. motorisch 100% De motor is bijna nieuw.. ik...
  16. A

    snerpend geluid ketting

    Ik heb mijn gixxertje nu een tijdje gereden. Ik smeer netjes met chainwax van castrol.. Het spulletje heeft een wat groene aanslag achter gelaten wat volgens de motorzaak onschadelijk is omdat het toch vet is.. Nu mijn vraag: Als ik rij dan heb ik een beetje een snerpend geluid van de ketting...
  17. A

    Een nieuwe band op een GSXR 600 (het verhaal)

    Heel heel lang geleden (afgelopen maandag) was IcE eens lekker aan het rijden over de A9 richting huis. Hij had een zware dag gehad op school en was een beetje moe. Na een tijdje lekker aan de maximumsnelheid gehouden te hebben (not! O-) ) reed hij eventjes rustig want er was een opstopping...
  18. A

    TK Suzuki GSXR 600 Alstare (corona)

    Wegens op zoek naar een mooie K4 1000 bij deze in de verkoop mijn soes.. Er zit net een nieuwe pirelli achterband op en is krasloos en heeft alles nog standaard behalve een geel kuipruitje. Meegeleverd een duozit.. Altijd dealer onderhouden en altijd binnen gestaan. voor verder vragen etc flap...
  19. A

    onze nieuwe aanwinsten (nee geen motoren)

    Ik dacht dit is algemeen dus waarom niet.. we hebben sinds een uur nu 2 nieuwe bewoners in ons huis.. dit zijn ze: Dolce (donkere) en Gabanna (rooie) zo dat zijn ze dan.. zijn ze niet schattig :Y
  20. A

    Een nieuwe Pimpen met je bike topic

    Nou gisteren mijn rijbewijs gehaald en meteen amaar even pimpen.. bij deze: Bijlage: fabbie.jpg
  21. A

    Yoshimura vraagje

    Ik ben van plan een yoshimura pijp te kopen voor me gixxer 600R.. Alleen welke kan ik het beste nemen (lees: meeste pk winst) ik zat te denken aan de RS3 met spruitstuk en al .. of heeft iemand andere (betere) ideeen..
  22. A

    Mijn motor!! nu me rijbewijs nog

    Suzuki GSXR600 Alstare bouwjaar 2003 teller 5500km heb em sinds donderdag.. nu me rijbewijs nog en gaan met die banaan
  23. A

    hallow allemaal .. ik zal me even voorstellen

    Mijn naam is Fabian. ben 21 jaar Ik kom uit Anna Paulowna maar leef in amsterdam grotendeels ben net begonnen met me motorrijbewijs en ben van plan asap een motor te kopen. Et wordt zowieso een R6/R1 of en GSXR 600/1000.. ik ben nog indubio.. Dit motorforum ziet er leuk uit.. gezellige mensen...
Terug
Bovenaan Onderaan