Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: X-ziBit
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. X-ziBit

    Performance friction remblokken nieuw

    Bij het opruimen van de garage tegengekomen. Nieuwe PF remblokken carbon-metallic zoals de fabrikant ze zelf noemt. Zelf heb ik ze gebruikt in een Suzuki GSXR1000 K9, waardoor ik vermoedt dat het ook op een K8/K7 zal passen. Later heb ik Brembo HPK CNC remklauwen gemonteerd op de Suzuki waar...
  2. X-ziBit

    Te Koop: Geluidsdag Zolder Do.29 April Groep Snel

    Wegens werk kan ik helaas niet. Te koop voor dezelfde prijs als ik ervoor betaald heb € 140,-
  3. X-ziBit

    Tk. GSXR1000 K6 ex-Hoegee racer

    Te koop aangeboden: Hoegee Suzuki GSXR1000 K6 Eind seizoen 2006 overgenomen van Hoegee racing. Motor is voorzien van: Andreani (Ohlins) voorvork cartridges Ohlins achterschokbreker Ohlins stuurdemper Rapid Bike module Quickshifter (onderbrekingstijd instelbaar) Race-koppakking...
  4. X-ziBit

    Tk. Nieuwe Bridgestones BT016

    Dit zijn de standaard banden waarop mijn nieuwe K9 geleverd werd. Motor is alleen voor de race en daar rij ik altijd op circuitbanden. Het betreft dus de Bridgestones BT016 120/70 en 190/70 die speciaal voor de GSXR1000 gemaakt wordt. De banden zijn nieuw. Prijs is € 225,- voor de set...
  5. X-ziBit

    Tk. Sprintrace weekend Zolder 13+14 Juni

    Te koop van een vriend die het weekend van 13+14 Juni dubbel geboekt heeft. Hij heeft dan tevens de 3D Cup in dat weekend. Zaterdag 13 Juni is een "gewone" circuitdag met 5 á 6 keer 20 minuten rijden. Dit is wel een "open uitlaten dag", wat betekend dat je geen problemen met je sportuitlaat...
  6. X-ziBit

    ter overname Circuitdag Zolder 26 Mrt (open uitlaten)

    Helaas verhinderd door werkzaamheden :( Indien er nog iemand interesse heeft om Donderdag te rijden, doe 'ns een bod.
  7. X-ziBit

    Tk. 25+26 Aug. Hockenheim met MSH

    Een maatje van me heeft me gevraagd dit topic te openen. Hij is Vrijdag op Zolder gevallen waardoor hij het evenement op Hockenheim zal moeten missen. De normale prijs voor 2 dagen is € 344,- Weet eigenlijk niet voor welk bedrag hij het wegdoet maar zal wel aanzienlijk lager zijn. Zijn...
  8. X-ziBit

    TK 2 dgn Spa 12+13 augustus

    Ter overname 12+13 aug Spa in de medium groep. € 250,- stuur me een mailtje of post je nummer hier.
  9. X-ziBit

    Te koop: Fireblade 2006

    Te koop aangeboden: Honda Fireblade bj. 2006 Km.stand 14.500. Motor is schadevrij en in zeer goede staat van onderhoud. Compleet met Yoshimura uitlaat en getint kuipruitje. Alle originele delen aanwezig. Verkoop vanwege beëindiging straatrijden. Vanaf volgend jaar ZAC en circuitdagen...
  10. X-ziBit

    Assen circuitdag komende Zaterdag

    Ter overname circuitdag komende Zaterdag 28 Juli. Is via Dannhoff Motorsports. € 190,- Lekker in het weekend dus het kost je geen vrije dag *O* tenminste....de meesten niet.
  11. X-ziBit

    CRT/SGT 4 sessies Vrijdag 17 Augustus

    Ter overname aangeboden: 4 sessies Sport Grid-time op Vrijdag 17 Augustus, dag voor de Cuprace van 18 Augustus. Prijs € 175,- Ben nog niet geheel fit na mijn laatste grindbak-avontuur. Toch nog maar even wat langer rust nemen helaas :( |(
  12. X-ziBit

    Te koop: Sport Gridtime Zaterdag 23 Juni op Assen

    Te koop, 4 sessies Sport Gridtime op Assen voor € 175,- Zelf kan ik helaas niet door blessures na een valpartij bij de Cupraces van afgelopen weekend. Geïnteresseerden kunnen evt een mailtje sturen.
  13. X-ziBit

    Garage-opruiming

    Als gevolg van mijn garage winter-opruimings project kwam ik volgende artikelen tegen die ik niet meer gebruik.
  14. X-ziBit

    Oxford bagage tax voor sportmotoren

    Als gevolg van de winteropruiming in mijn garage, kwam het volgende uit de kasten. Omdat ik toch gestopt ben met straatrijden heb ik te koop, een Oxford Deluxe tail pack 42L inhoud. Ook te gebruiken als rugzak. Speciaal voor op sportmotoren. Ideaal voor korte weekenden etc. Compleet met een...
  15. X-ziBit

    WestCoast Crew No.2

    Je weet wat je moet doen....
  16. X-ziBit

    Race 28 Juli op Zolder

    Kreeg de volgende mailing. ISW Summer Challenge Donderdag 28 juli Team bestaande uit 2 coureurs, ieder met eigen motor. Open uitlaten toegestaan! - 2 trainingen van 30 minuten. - 1 wedstrijd over 18 ronden of 30 minuten (stilstaande start) Klassement : De plaatsen in de einduitslag...
Terug
Bovenaan Onderaan