Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TC800
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. TC800

    Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 5

    Na afgerond 10.000 berichten is het tijd voor deel 5 in de Grote "Rara, waar was ik?"-saga !! Wij heten je dus ook van harte welkom in: :]Het Grote "Rara, waar was ik?" topic, deel 5:] :? :? :X B| 8)7:( :z:z :) *D 8-) *O**O*:] Het weer zit jammer genoeg niet altijd mee, waardoor je je...
  2. TC800

    Ramblr tracklog app

    Wie heeft er ervaring met, of gebruikt de Ramblr app tijdens vakantie ritten?
  3. TC800

    zgan set Michelin Anakee 3

    :]
  4. TC800

    Het Grote Ra ra "Waar ben ik?" topic, deel 3

    In navolging van de vorige twee delen heten wij U welkom in: :] Het Grote Ra ra "Waar ben ik?" topic, deel 3 :] :) ;) :+ *D :P }) :z :? :9~ :} :] |( :9 8-) :X :Y :N _O- :W *O* :$ :j :o Je moet wat in de winter. Tijd voor een spelletje. Plaats hier een foto...
  5. TC800

    *Leuk motor event in de Achterhoek Zondag 7 April

    Op Zondag 7 April word er een nieuw motorevent georganiseerd in Ulft. (met de organisatie heb ikzelf geen banden) :] Misschien is het leuk om even te gaan kijken i.c.m. een mooie rit door de Achterhoek. :] [hr] Website Facebook
  6. TC800

    Het Grote "RA ra, waar ben ik?" topic, deel 2

    In navolging van het eerste deel heten wij U welkom in: :] Het Grote Ra ra "Waar ben ik?" topic, deel 2 :] :) ;) :+ *D :P }) :z :? :9~ :} :] |( :9 8-) :X :Y :N _O- :W *O* :$ :j :o Je moet wat in de winter. Tijd voor een spelletje. Plaats hier je foto en...
  7. TC800

    Eicma Milaan en Intermot Keulen 2012

    Wie gaat er dit jaar naar de Intermot en/of EICMA? Op deze beurzen (de 2 grootste en belangrijkste van Europa) zie je alle nieuwtjes omtrent modellen,kleding en accesoires etc.etc. op motorgebied. [hr] http://www.intermot-cologne.com/en/intermot/home/index.php Koelnmesse Messeplatz 1...
  8. TC800

    EICMA Milaan 2011

    EICMA (Esposizione Internazionale Ciclo e Motociclo e Accessori) -Op welk motor-nieuws zit jij te wachten ? -Wie gaat er zelf naar deze beurs toe? -Wie heeft er al foto's? -Welk nieuws word er nog meer gepresenteerd ? post het in dit topic..het liefst met een of meerdere...
  9. TC800

    Pas ik wel op die motor?

    Misschien is dit al wel bekend bij velen , ik kwam het net tegen en dacht laat ik het even delen ;) Handig tooltje om te kijken of een motor bij jouw lengte past, bij mij klopte het aardig.. Motorcycle Ergonomics
  10. TC800

    Welke auto's zijn gevaarlijk voor motoren in het verkeer ?

    titel zegt genoeg denk ik ;) Ikzelf let altijd goed op (witte) bestel wagentjes, die bestuurders zijn vaak met van alles en nog wat bezig behalve.... juist. Hiernaast kun je een poll invullen...
  11. TC800

    Bergpassen / mooie wegen / motorroute websites

    Bergpassen / mooie wegen / motorroute websites Iedereen kent ze wel, links naar een site met informatie over bergpassen. Fotosites,videosites, Sites met informatie over de toegangelijkheid ivm het weer etc. Post in dit topic de jouw bekende links en ik zal ze hier in de OP rangschikken op de...
  12. TC800

    30 * Achterhoek United * Oerendhard de winter deur!

    *O* Welkom bij Achterhoek United *O* deel 30: Het Honda Rules topic ! :+ :) ;) :o :+ *D :P }) :z :? :9~ :} :] :9 8-) :Z O-) :X :/ :Y :N _O- :W *O* -O- :j :$ [hr] :+ Activiteiten / BBQ's / Meetings / Ritjes :+ pak je...
  13. TC800

    EICMA Milaan 2010

    EICMA (Esposizione Internazionale Ciclo e Motociclo e Accessori) Ducati presenteert op deze beurs oa de Diavel, Honda presenteert 8 nieuwe modellen. Daarnaast zullen er verschillende concept motoren te bewonderen zijn. -Op welk motor-nieuws zit jij te wachten ? -Wie gaat er zelf naar...
  14. TC800

    * Achterhoek United * deel 29 - Het gezelligste Topic !

    [hr] Welkom bij Achterhoek United :] deeltje 29 :] Het Gezelligste Topic! :) ;) :o :+ *D :P }) :z :? :9~ :} :] :9 8-) :Z O-) :X :/ :Y :N _O- :W *O* -O- :j :$ [hr] :+ Meetings, Uitjes, BBQ's die eraan komen! :+ Koud weer ritje: Roy "R" in "*...
  15. TC800

    Cuppen PilotRoad 2ct

    Wat kan de oorzaak zijn van het cuppen van mijn achterband :? De band ligt er nu 9400 km onder Vering is goed afgesteld , bandenspanning check ik zovaak als ik ga rijden (2,9) Vooral na een week sturen in Frankrijk/Zwitserland is het erger geworden .
  16. TC800

    Honda VFR 800 Fi Geel

    Verkocht
  17. TC800

    Frankrijk/Zwitserland

    In Augustus ga ik een weekje rondknallen in de Hautes Alpes , mijn aanrijd route is de route du Napoleon . De terug weg wil ik oa de Mont Blanc en de Matterhorn aandoen (en rondje Furka,Grimsel,Susten pas). Wie heeft er nog tips over plaatsen/bezienswaardigheden in die regio ?
  18. TC800

    Vizier Schuberth S1

    :? :?
Terug
Bovenaan Onderaan