Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Insane Bane
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Insane Bane

    Kleiner voortandwiel?

    Mijn BMW Funduro heeft een irritante kwaal. De eerste versnelling is vrij lang en onder de 3000TPM begint hij te bokken als je gas geeft. Dus als ik in de stad rijd dan is het of boven de 40km in zijn 2 of in zijn 1 met een aan/uit motor wat dus volkomen kut rijd. Nu bedacht ik me dat...
  2. Insane Bane

    Het BMW F650 Funduro/Strada Topic

    Bij toeval ben ik vorig jaar in het bezit gekomen van een BMW Funduro uit 1997. Ik was even koos motorloos en reed rond op een Kymco bromscooter. Op marktplaats kwam ik een advertentie tegen van een jongen die zijn Funduro wilde verkopen omdat hij een Bromscooter praktischer vondt in de...
  3. Insane Bane

    Te koop Honda Fireblade jas

    Hierbij bied ik aan: Mijn leren Honda fireblade jas maat XXL. In goede staat met beschermstukken op de schouders. Prijs 75 euro Foto's op dit forum vind ik altijd lastig ivm formaat etc. dus ff een link...
  4. Insane Bane

    CBR 900RR fireblade 1996

    Te koop: Mijn Mooie Fireblade Type: Honda CBR 900RR Fireblade SC33 Bouwjaar: 1996 KM: 47674 Kleur: Zwart Banden Metzler Sportec M3 goede staat. Hyperpro achterveer met gereviseerde en aangepaste demper. Opnieuw gespoten in 2007 na een glijertje. Eigen ontwerp tanklogosticker...
  5. Insane Bane

    Gezocht! Topkuip voor Fireblade 1996!

    Ben op zoek naar een topkuip voor mijn "96 Blade. Kleur en krassen maken niet uit. Ook zoek ik een linker zijkuip voor dezelfde Blade!
  6. Insane Bane

    Valpartij Met Fireblade 1996! Gevraagd tips en advies!!!!

    Ik wil net naar trainen gaan op mijn oude vertrouwde Blade. Ik zwaai nog ff naar mijn lieve vriendin, als er een busje van rechts langzaam aan komt rollen. IK geef een heel klein beetje gas bij om het busje niet te hinderen. Alles heel rustig tot mijn achterwiel wild begint uit te breken en...
  7. Insane Bane

    Start problemen Fireblade 1996!

    Graag wil ik jullie advies over het volgende probleem met mijn Blade. S'morgens als ik hem start, loopt hij meteen. Na ff stationair te hebben gelopen valt hij terug in toeren en slaat af. Soms krijg ik hem weer aan de praat met veel starten en als hij eenmaal weer loopt doet hij het perfect...
  8. Insane Bane

    Mega Meeting 7 mei vanuit Amsterdam!!!! (MFA)

    Het gaat weer gebeuren! MF Mega Meeting!!! *O* *O* :] 7 mei 2006 Omdat de vorige paar keer goed bevallen zijn, lijkt het me leuk om weer met een grote groep te vertrekken vanaf de Mac Donalds in Amsterdam Sloten (1e afslag vanaf de A10 richting A4 Den Haag) MF-ers Meld u maar aan!!!! :Y
  9. Insane Bane

    Welke Banden voor mijn VFR?

    Beste Mf-ers ik zou graag jullie advies willen over het volgende: Ik rijd een Honda VFR750 RC24 uit 1986 en ben toe aan andere banden. Gezien de leeftijd van mijn fiets is de keuze beperkt. En ik wil een sportieve band vanwege de sportieve ritjes met de MFA. Nu heb ik achter 140/70/v18 Avon...
Terug
Bovenaan Onderaan