Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Gifkikker
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    aprilia dorsoduro 750 factory 2011

    aangekocht in april 2011, weg wegens scheiding en geen tijd en zin meer nog met fabrieksgarantie tot 2013 in perfecte staat 1200 kms leovince uitlaten framesliders wel belgische moto vraagprijs 7500euro
  2. G

    gezocht: radiale rempomp

    is voor op een aprilia rsv, dacht dat dit best 19mm is? voor 2 4 zuiger remklauwen.
  3. G

    Buell XB9SX Lightning (CityX) 25kw

    van een maat van me die een ander moto wilt: Te koop wegens aankoop andere moto Buell XB9SX Lightning (CityX) Nieuw model in de Buellfamilie sinds 2005 en overigens de enige overgebleven 1000cc twin in de line-up. Onderscheidt zich van alle voorgaande 1000cc's door ondermeer andere...
  4. G

    tk: rsv mille bwj 2000, 3800 euro

    belgische moto heeft 46000 kms, 2 blutsjes in de tank, heeft gebruikerssporen. met leovince uitlaat en nieuwe batterij, stalen remleidingen prijs: 3800 euro de zwarte dus, weg omdat ik er te weinig mee rij
  5. G

    tigcraft dempers voor rsv 2005

    heeft er toevallig iemand deze te koop, of waar kan je deze nieuw kopen? vind er niet echt veel info over :?
  6. G

    tuonospullen + sbkkroonplaat rsv

    bestaat uit polyester kuipdelen: - af te werken kopkuip - luchthaper L en R - bobine afdekking L en R - afdekkapje voor koelwaterreservoir. en ook nog een MRA donker getint kuipruitje kroonplaat van MWF zwart geanodiseerd bedoeld voor op rsv mille eventueel met abm sbkstuur erbij
  7. G

    van welk type cb is deze uitlaat?

    onder een hoop brol in de garage een originele nieuwe uitlaat van honda cb750 gevonden. zou deze willen verkopen, maar vind niet direct voor welk type precies het bedoeld is. en wat zijn zo nog de gangbare prijzen?
  8. G

    kopkuip 748/916

    kopkuip van 748 of 916, mag in polyester zijn, maar met lampgaten voorzien. kleur speelt niet echt een rol
  9. G

    kuipset ducati 748

    er heeft toevallig niemand een volledige kuip liggen van een 748?
  10. G

    xt 500 met chrome? tank, welk bj?

    Vanaf welk bj hebben ze deze gemaakt? en wat is zo ongeveer nog de vraagprijs voor zoiets? en waar kan ik de motorische gegevens ervan vinden? zoiets dus
  11. G

    gezocht: kuipdelen+tank rsv 2004-2005

    zijkuipen, kopkuip, tank, zijflanken van kont en kont zelf , voorspatbord, achterspatbord. mag met herstelbare schade zijn, kleur speelt geen rol , is toch voor te spuiten liefst originele kuipdelen
  12. G

    onderdelen rsv, tuono, duc 748 + een zxr

    te koop wegens aankoop andere moto: voor rsv van 98 - originele uitlaat zonder schade 75euro - racekuip 2 delig met kontje 200 euro, wel werk aan de onderkuip, geen scheuren - koplamp 50 euro - open airbox kit 25 euro - superbike kroonplaat 200 euro met stuur voor tuono: - bobine...
  13. G

    rokende duc 748

    men duc rookt dus meer dan mezelf (en dat wil al wat zeggen :+ ) de rook ziet er enigzins blauwachtig uit, dus zal wel olie zijn. wat zou oorzaak hiervan kunnen zijn? of is dit een of ander bekende kwaal? is ene van 95 met ong 22000km, paar maand geleden op de testbank geweest en toen was er...
  14. G

    gratis instructieboekje van honda shadow 1100

    men nonkel had dit nog liggen na verkoop van zijn moto, dus gratis voor een eigenaar van zo'n moto, word niet verstuurd, maar je krijgt wel koffie als je het met de moto komt halen :+
  15. G

    gezocht: kuipdelen van tuono

    met name de bobine afdekkingen, lucht inlaten en topkuipje(+scherm) mag met schade aan zijn, want krijg de indruk dat deze niet breed gezaaid zijn :)
  16. G

    TK: dubbele dempers voor rsv van '98 tot '03

    dus 2 dempers en de buizen, reden van verkoop: men arrow geeft mooier lawaai vind ik en zal deze weer monteren vrprijs:400€ piccies
  17. G

    duc 748 onderdelen

    voorpoten duc 748 : 250 euro kont biposto in polyester: 75 euro met duozadelke waarvan et leer opnieuw moet overtrokken worden 100euro een "valve coverke" : ne pak marlboro Smile 2 middenzijkuipen L en R : ene met beetje krassen : 150 euro achterwiel met band en beetje schade aan rand : 125...
  18. G

    motor blijft niet draaien

    men motor blijft niet draaien, starten doet em goe, maar dan valt em na een tijdje uit (den ene keer duur et lang, den andere keer nie) ma dan kank em pas opnieuwstarten als ik et kontakt weer uit en ton weer aan zet. wa kan et zijn? eeft ongeveer 7 weken stilgestaan , maar nie buiten, bougies...
  19. G

    zxr spullen gezocht

    ne poly kuip en een instelbare achterveer en zo goeikoop mogelijk :) tis toch maar voor em af te raggen op circuit kuip mag schade aan zijn, ma kheb geen zin om te puzzelen
  20. G

    spiderman helm: welk merk

    heb ooit eens een spiderman helm te koop gezien, nu vraag ik me af welk merk deze produceerd?
  21. G

    it's the amazing..

    SPIDERMAN :+ *O* eindelijk is men moto af. zat al langer te spelen met het idee om men moto in special paint te laten doen en eind oktober dan toch maar es de knoop doorgehakt. met dit als resultaat en natuurlijk nog wat pimpspullen erbij als er nog iemand een gratis spiderman pakkie...
  22. G

    TKG: stuurgewichten

    hier in de buurt vind ik ze niet direct tenzij ik de dingen van aprilia zelf bestel, dus vraag ik het hier maar es ik zoek dus stuurgewichten met diameter van ongeveer 3cm, hoogte 3,5 cm voor bevestiging met M6 boutjes, of een originele van een rsv :)
  23. G

    Velgen rsv en falco hetzelfde?

    zijn deze identiek hetzelfde of moeten er daar nog dingen aangepast worden?
  24. G

    zxr 750 met rr blok nog af te werken

    eigenlijk alleen nog de kuipen spuiten, 1 remschijf vervangen (geen waves dus) en gaan ermee. kuipen zijn deels afgeschuurd staat iets van 56000 op teller, rr blok heeft er 23000, zitten wel geen flatslides op. moto is van 92 dus met stofzuigerslangen mag weg tegen elk aannemelijk bod foto is...
  25. G

    vorkpoten duc 748

    in goede staat 250 euro voor de twee, zijn gewone showa's
Terug
Bovenaan Onderaan