Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dnbok
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. dnbok

    "ZETJES" eifel weekend part XI 25 mei tot 28 mei 2017

    weekend nr. XI 2017 op naar lustrum nr.3. over 4 jaar :) Hemelvaartsdag 2017 25 mei 2017 donderdag Week 21 (update 15-nov-2016) editie 2016 is weer voorspoedig verlopen jammer dat Crawl en ik (Dnbok) wegens omstandigheden niet mee konden. Wanneer: Hemelvaart weekend donderdag 25...
  2. dnbok

    ZETJES eifel weekend part X 5 mei tot 8 mei 2016

    weekend nr. X 2016 is het jaar van het tweede lustrum. (update van 20-okt-2015) editie 2015 is weer vol geweest met oude bekenden en een nieuwe *O* (Harada) *O* eten buiten het hotel is heel goed geweest echter bij het hotel waren de toetjes op. -O- Wanneer: Hemelvaart weekend...
  3. dnbok

    ZETJES eifel weekend part IX van 14 mei tot 17 mei 2015

    Op naar nr. IX en in 2016 gaan we naar het tweede lustrum. (update van 07-mei-2015) editie 2014 is erg druk bezocht nog nooit hadden we zoveel deelnemers, super dat er weer oude bekenden en nieuwe gezichten bij waren. om met een groep van 16 man lekker door te rijden is erg lasting, dat...
  4. dnbok

    ZETJES eifel weekend part VIII van 29 mei tot 01 juni 2014

    Voor dat de drukte begint start ik om het hemelvaart weekend nr VIII in kaart te gaan brengen. editie 2013 is weer helemaal toppie geweest, super dat er weer oude bekenden en een nieuw gezicht er bij waren. jammer dat er een aantal wegens omstandigheden er niet bij konden zijn. ZETJES...
  5. dnbok

    ZETJES eifel weekend part VII 2013

    De is tijd aangebroken om na te denken om hemelvaart weekend nr VII in kaart te gaan brengen. Deze keer valt het me zwaar om mij er toe te zetten om de draad voor het eifelweekend weer op te pakken, maar zoals al vaker gezegt het leven gaat door. ZETJES eifel weekend part VII (2013)...
  6. dnbok

    Zetjes Eifel weekend part VI 2012

    En weer is de tijd aangebroken om alvast na te denken om hemelvaart weekend nr VI in kaart te gaan brengen. ZETJES eifel weekend part VI (2012). Wanneer: Hemelvaart weekend donderdag 17 mei 2012 tot en met zondag 20 mei. Waar: de dampfmuele, de highfives met...
  7. dnbok

    Zetjes Eifel weekend part V 2011 (1e lustrum)

    In navolging op de waanzinnige 4 hemelvaart weekenden welke stuk voor stuk toppie waren heb ik op verzoek van velen eindelijk tijd om het ZETJES eifel weekend part V (2011) te gaan organiseren. Wanneer: Hemelvaart weekend donderdag 02 juni 2011 tot en met zondag 05 juni...
  8. dnbok

    Kawasaki Z1000 - Z750 Plaza #54

    'belangrijke' Z-topics op M-F het Z1000 / Z750 FOTO topic z750/z1000 2007/2008 gepimpt! Show your kawasaki Z poser-goodies Z1000 - Z750 - Z750S Meetings 2009 Topic Z1000-Z750 Meetingstopic 2010 Overige Z-info Kawasaki Z-Plaza -- Kawasaki-z-plaza.gerelateerd.nl voor alle...
  9. dnbok

    Zetjes Eifel weekend part IV 2010

    En weer kan ik zeggen dat het Eifelweekend part III :+ (2009) een groot succes was. Tijd dus om het ZETJES eifel weekend part IV (2010) te gaan organiseren. Wanneer: Hemelvaart weekend donderdag 13 mei 2010 tot zondag 16 mei. of. koninginnedag weekend donderdag 29 april 2010 tot...
  10. dnbok

    ZETJES eifel weekend part III (2009)

    Ik mag geloof ik wel zeggen dat het Eifelweekend part II :+ (2008) weer een groot succes was. Tijd dus om het ZETJES eifel weekend part III (2009) te gaan organiseren. Wanneer: Hemelvaart donderdag 21 mei 2009 tot zondag 24 mei Waar: Hotel Brauer Moselstr. 25 - 26 56253...
  11. dnbok

    Kawasaki Z750 2008

    nieuwe kleur voor 2008. bron: motorcyclists online Aurélien Filippi
  12. dnbok

    Nieuwe kleuren motoGP team Yamaha

    Yamaha heeft voor assen de motoGP voorzien van nieuwe kleuren. ik mot er ff aan wennen vindt het nogal een druk plaatje.
  13. dnbok

    R1 knutselaars

    ik heb nog wat voor de knutselaars onder ons. gebruiksaanwijzing zelf in te kleuren voor gekleurd en als je dan klaar bent hebbie dit veel plezier van de winter _O- _O- _O-
  14. dnbok

    Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 25

    *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* -- het JUBILEUM DEEL nr. 25 -- *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* Op naar de 26 iets te melden in deze eerste post meld het mij met een e.mail zie profiel wat te doen in 2007...
  15. dnbok

    Motor kwijt na proefrit

    Motor kwijt na proefrit met als onderpand gestolen auto Wateringen - Een 39-jarige inwoner uit Wateringen dacht op zaterdag zijn motorfiets te verkopen maar kwam uiteindelijk bedrogen uit. Hij had zijn motorfiets via een verkoopsite te koop aangeboden en daar reageerde een nog onbekende man op...
  16. dnbok

    Michelin Tire Technology News... (auto)

    het mot toch niet gekker worden Tire Technology News... Michelin Tweels Michelin is reportedly working on a new totally airless tire technology... In other words, they are trying to reinvent the Tweel. _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-...
  17. dnbok

    De ZETTER shirts zijn binnen

    *O* *O* *O* shirts zijn binnen *O* *O* *O* voor de bestellers nickname shirt €19,75 standaard shirt € 7,25 1x__L____Zwizz 750____ met nickname 1x__L____Z-Crew_______ met nickname (per post) 1x__XL___Z-Crew_______ met nickname (per post) 1x__XL___Bbreezer_____ met nickname...
  18. dnbok

    ff testen

    doet het dus niet :( :( :(
  19. dnbok

    Stichting IRMA Run 4-juni-2005

    VOOR EN DOOR MOTORRIJDERS. WAANZINNIG IDEE WAT JE NIET MAG MISSEN. Voor als je nog geen doel hebt om naar toe te gaan deze Zaterdag. Hier is het te doen. THE PLACE TO BE Er wordt van alles georganisserd. 1- toertocht / poker run. 2- vele actieviteiten. 3- feest tent met live optreden in de...
  20. dnbok

    nieuw op het topic

Terug
Bovenaan Onderaan