Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rummer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rummer

    Oxford stuurharnas

    Zoals de titel al zegt, een zo goed als ongebruikte Oxford stuurharnas te koop. Vraagprijs €10,—
  2. Rummer

    Heavy Duties koffers op Hepko en Becker kofferrek?

    Ik heb een keer iemand horen vertellen dat Heavy Duties koffers op een Hepko en Becker kofferrek zouden moeten passen. Ik kan een knappe set Heavy Duties koffers kopen voor een nette prijs, alleen verkoopt dat merk geen kofferrek voor een BMW S1000XR. Kan iemand me verder helpen?
  3. Rummer

    Honda logo

    Iemand interesse in een mooi Honda logo, om de garage/mancave te pimpen? Het is een dunne metalen plaat op hout, afmeting 102cm x 70cm. Voor een fles Bacardi Oakheart mag ie opgehaald worden.
  4. Rummer

    Balhoofd montage navigatie

    Zoals de titel al zegt, een balhoofd montage voor navigate te koop. In ieder geval geschikt voor een Fireblade vanaf '08.
  5. Rummer

    Oxford Sport Panniers / zadeltassen te koop

    Gebruikte Oxford Sports Panniers in de verkoop. De tassen zijn door middel van klitteband bevestiging altijd goed te monteren. Daarnaast ook voorzien van vier extra bevestigingsriemen. De tassen hebben een zijvak en zijn uitritsbaar tot een totaal van 48 liter tezamen. Een waterdichte hoes...
  6. Rummer

    Magneet tanktas en rugtas

    Wegens plastic tank is m'n magneet tanktas overbodig. Voorzien plastic regenhoes, inhoud zo'n 20 liter. Vraagprijs €25,-- Waterdichte rugtas voorzien van Honda logo. Vraagprijs €25,--
  7. Rummer

    Soloseat Honda CB1000R

    Zoals de titel al zegt een soloseat voor een CB 1000R. Aan de binnenkant heb ik wat weggeslepen zodat er meer ruimte ontstaat. Prijs €125,--
  8. Rummer

    Kleine knipperlichten (nieuw)

    Zoals de titel al zegt heb ik hier een paar knipperlichten liggen, nog ongebruikt in de verpakking. Prijs €25,--
  9. Rummer

    Onderdelen CBR1000RR '08-'09. o.a. Soloseat en Pazzo's

    :9~ Zoals de titel al zegt, diverse onderdelen voor een Blade. Soloseat (zonder beschadigingen) vraagprijs €100,-- Korte rem- en koppelingshendels (koppelingshendel licht beschadigd) vraagprijs €75,-- Originele onderdelen (ongebruikt): Rem- schakelset Duo steunen Uitlaat...
  10. Rummer

    Pazzo's CBR1000RR

    Korte Pazzo rem- en koppelingshendel, geschikt voor CBR1000RR '08/'11. Koppelingshendel is licht beschadigd. Vraagprijs €100,--
  11. Rummer

    Soloseat CBR1000RR

    Als nieuw, geschikt voor '08/'09. Vraagprijs €125,--
  12. Rummer

    Arrow demper met linkpijpen

    Arrow demper met linkpijp voor GSX-R 600 en 750 '08/'10 en custom linkpijp voor CB1000R, voorzien van e-keur en killer. Vraagprijs €300,--
  13. Rummer

    Motorlaarzen maat 43

    Nette motorlaarzen. Ze zijn weinig gebruikt en waterdicht, maat 43. T.e.a.b. of ruilen tegen laarzen maat 38/39.
  14. Rummer

    Honda CB1000R meetingpoint deel 5

    Deeltje 5 voor deze geweldige machine "Voor gematigde wildebrassen" > MOTO73, Augustus 2011 Het archief: De eerste ervaringen in deel 1 Honda CB1000R meetingpoint Honda CB1000R meetingpoint #3 Honda CB1000R Meetingpoint #4: De zomer moet nog beginnen Wil je je CB1000R eens flink...
  15. Rummer

    Arai vizieren

    2 ongebruikte heldere vizieren, voorzien van nokjes tbv pinlock. Viziernummer 050030 Arai SAL type E4, past o.a. op de Viper GT. Vraagprijs €25,-- per stuk.
  16. Rummer

    Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 74

    *O* Welkom bij Deel 74*O* Deel 75 zal verzorgd worden door :? Om niet constant te moeten wachten tot alle "Poser-pics" geladen zijn bij deze eerst de FAQ Section [hr] Honda CBR1000RR Fireblade 2004 t/m 2007 Verlichting Aansluiten andere knipperlichten dan orgineel...
  17. Rummer

    BMW systeemhelm (politiepet)

    Zoals de titel al zegt, een BMW systeem 5 helm, echter zonder vizier. Deze helm is slechts een keer of 5 gedragen, en is dus echt als nieuw. Precieze maat durf ik niet te zeggen, maar ik schat maat 52/54. Ik pas 'm goed en heb zelf een Arai maat S. Vanwege allerlei insinuaties het...
  18. Rummer

    Honda NTV650P

    Verkocht *D
  19. Rummer

    Triumph Speed Triple Topic deel 14

    .....en hier al weer part 14 over de Triumph Speed Triple!!! :] In heel veel kleuren!!! :] Hier begon het allemaal mee Triple kontjes :9 Triple in actie Vorige topics: Triumph Speed Triple topic deel...
  20. Rummer

    Dempers 2005 Speed Triple en stalen remleidingen

    Voor een 2005 Speed Triple heb ik nog een paar originele dempers met bijbehorende bochten en hitteschildjes liggen. Ze zullen er ongeveer maximaal 1.000km onder gezeten hebben. Tevens heb ik nog stalen remleidingen liggen voor de voorkant. Vanaf de remcylinder tot de T-splitsing 55cm en vanaf...
  21. Rummer

    Honda CBR 600RR/1000RR Ringmeeting 2009

    Honda CBR 600RR/1000RR Ringmeeting 2009 8-9 augustus Ringcam De afgelopen Ringmeetingen waren een groots succes. *O* 8-9 augustus.......zaterdag 11:00-19:30..zondag 11:00-19:30 Slapen? Onder andere hier kun je een bedje regelen: Hotel Maas Sliders...
  22. Rummer

    Voorjaarsmeeting 2009 Honda CBR600RR/1000RR

    19 april Honda CBR 600RR/1000RR Meeting Tijd: 13:00 uur Plaats: Schoonhoven Het wordt weer eens tijd een topic te openen om voor 't eerst dit motorjaar de Honda CBR600RR en CBR1000RR modellen bij elkaar gaan brengen. Om het geheel zo centraal mogelijk te houden, rekening te houden...
  23. Rummer

    Onderschriften niet meer standaard???

    Waarom worden de onderschriften niet meer standaard geplaatst zoals aangegeven kan worden bij voorkeuren? Ik (en velen met mij) vergeet namelijk het bij iedere quote aanvinken van deze optie.
  24. Rummer

    Wave schijven voor Honda CBR1000RR 06/07 (320mm)

    Te koop wave schijven passend op een CBR1000RR 06/07 of op een 04/05 met 5mm spacers ertussen. Hebben 16.000km op m'n blade gereden/geremd. Prijs 275,-- excl verzenden
  25. Rummer

    Het Honda CBR1000RR Fireblade topic **deel 30**

    DEEL 30 [hr] Om niet constant te moeten wachten tot alle "Poser-pics" geladen zijn bij deze eerst de FAQ Section Honda CBR1000RR Fireblade specifiek Verlichting Aansluiten andere knipperlichten dan orgineel Klik hier voor schema Hoe laat je beide koplampen branden...
Terug
Bovenaan Onderaan