Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: peterrr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. peterrr

    ZRX1100 lekt benzine

    Help! Mijn ZRX1100 lekt benzine. Niet zomaar (ben ik bang) maar nadat ik probeerde mijn tank eraf te halen. Het eraf halen van de tank lukte niet want ik wist niet welke slangetjes is moest loskoppelen. Ik heb de boel dus weet vastgeschroefd. Maar wat bleek, bij het starten stroomt de...
  2. peterrr

    Motorjas textiel Evolution XL

    Ik heb hem al jaren niet meer gedragen. Verkeert in prima staat en mag weg tegen elk aannemelijk bod. Op te halen in Utrecht. Zie ook Motorjas textiel Evolution XL Bieden...
  3. peterrr

    Leren damesbroek, maatje xs

    Omdat mijn vriendin niet meer in haar broek past ( :X ), gaat haar nog nooit gedragen leren broek in de verkoop: http://www.marktplaats.nl/a/motoren/kleding-motorkleding/m734643510-mooie-leren-motorbroek-maat-xs.html Ik citeer haar: 'Voor motor forum mag ie wel voor wat minder weg'... :Y...
  4. peterrr

    Motorstalling Utrecht (West/Lombok)

    Voorgaande jaren stond m'n brommert altijd bij Citybox maar gezien de recessie sta ik uiteraard open voor nieuwe opties. Dus weet iemand toevallig een plekje om een motor te stallen in Utrecht, bij voorkeur omgeving Lombok (aangezien daar mijn huis woont :) ).
  5. peterrr

    Sebring uitlaat YZF 750

    Ik heb nog een Sebring uitlaat liggen die onder een YZF 750 heeft gelegen. Hij is wel beschadigd (zie foto's), maar daar staat tegenover dat ik ook niet de hoofdprijs hoef te hebben :+ Er zit trouwens wel een lekker geluid in! :]
  6. peterrr

    YZF 750 buddyseat afdekkapje

    Aangezien mijn YZF750 is verkocht en ik het afdekkapje voor de buddyseat nog heb liggen mag ie voor weinig weg. Ondanks dat de foto's wellicht anders doen vermoeden, is hij toch echt gewoon rood. :+
  7. peterrr

    Kuipruitje YZF 750R

    Ik heb nog een origineel kuipruitje liggen waar ik graag van af wil. Hij is gebruikt, dus niet 'zo goed als nieuw', maar ook niet gebarsten ofzo. Doe een leuk bod en wat mij betreft is ie van jou! :)
  8. peterrr

    Honda CB 450 K5 '74

    Wegens tijd- en binnenkort ruimtegebrek moet ie helaas weg. Af te halen in Emmen (Dr). Of doe een heel goed bod en ik kom 'm je brengen natuurlijk *D Als ie wordt opgeknapt, kan ie er zo uitzien: Momenteel ligt ie helemaal uit elkaar en ziet er zo uit: De huidige staat: frame is...
  9. peterrr

    Honda CB450 K5 '74

    Wegens tijd- en binnenkort ruimtegebrek moet ie helaas weg. Af te halen in Emmen (Dr). Als ie wordt opgeknapt, kan ie er zo uitzien: . Momenteel ligt ie helemaal uit elkaar en ziet er zo uit: De huidige staat: frame is helemaal kaal. Even ontvetten, assen afdichten en het kan naar de...
  10. peterrr

    knipperlicht adapters

    Ik heb adapters gekocht om m'n mini knipperlichten netjes in de kuip te laten vallen, dit idee: Maar hoe maak dit vast? Het zijn 4 losse plaatjes, dus 2 per kant, maar hoe zet ik die vast? :? edit: antwoord al gevonden via www.yzf750.nl: 1 plaatje aan de binnenkant van de kuip...
  11. peterrr

    Kuipdelen YZF 750 '95

    Voor een Yamaha YZF 750 vanaf '95 : - een racekuip (dus geen aparte topkuip en zijkuipen, maar uit 1 stuk) - een onderkuip, die onderaan de voorkant beschadigd is - een kunststof kuipruitje (dus niet doorzichtig, maar wit plastic) - een voorspatbord - achterkuipwerk + verlichting Alles...
  12. peterrr

    het gele draadje (CB 450 K5)

    Help! Ik ben bezig met een CB450 uit '74. Daar heb ik een andere kabelboom in gelegd. En in die kabelboom (in de oude trouwens ook... :Y ) zit een geel draadje. Die gaat o.a. naar spanningsregelaar, gelijkrichter, dynamo... maar... waar sluit ik die op aan? Volgens het electrisch schema moet ie...
  13. peterrr

    Hoofdzekering houder

    Zondag stond m'n YZF750 stil, geen stroom meer. Na zelf wat gezocht te hebben toch maar de ANWB gebeld. En die ontdekte (na wat zoeken) dat 1 draad die naar de hoofdzekering ging los zat en dus maar af en toe contact maakte. Hij heeft er een tijdelijke zekeringhouder (met net als de originele...
  14. peterrr

    lichtsterkte LED-knippers

    Ik heb net LED knipperlichten op m'n YZF 750 gemonteerd. Behalve dat ze te snel knipperen (wat natuurlijk niet echt raar is zonder goeie weerstand dertussen... :X ) branden ze ook niet fel genoeg als ik het gewone licht erbij aan doe. Dus als ik het licht uit heb, branden/knipperen ze fel...
  15. peterrr

    remschakelaartje YZF 750

    Ik zoek een remschakelaartje voor een Yamaha YZF 750. Dus dat schakelaartje wat bij de remhandle zit. Iemand enig idee waar die dingen online te koop zijn?
  16. peterrr

    Hugger YZF 750

    Gezocht: 1 hugger voor een Yamaha YZF 750...
  17. peterrr

    snelheidsmeter/kilometerteller stuk?

    Gisteren hield de snelheidsmeter/kilometerteller van m'n YZF 750 er opeens mee op. Net even de kabel bij het wiel losgehaald en even aangedrukt en (met een boormachine) rondgedraaid. Toen liep de snelheidsmeter wel op, dus kennelijk is de kabel niet gebroken (ik heb de kabel er ook even uit...
  18. peterrr

    hugger YZF 750

    Gezocht: 1 hugger voor een Yamaha YZF 750, maar dan wel zonder 'stukje voor over de ketting'...
  19. peterrr

    (Centraal) ik heb geen rijlessen meer!! #3

    Het topic voor alle mensen die net zijn geslaagd en over hun eerste ervaringen op hun eigen motor willen praten. Op die manier vervuilen we het topic (centraal) ik heb rijlessen!! ook niet meer dus: -laat hier je nieuwe motor zien -vertel hoeveel je je instructeur mist -meld je eerste boete...
  20. peterrr

    Uitlaat Yamaha YZF 750R

    Ik zoek een uitlaat voor een Yamaha YZF 750R, uiteraard met een mooi geluidje derin! O-) ...en uiteraard voor weinig, ik ben tenslotte niet voor niks Nederlands... ;)
Terug
Bovenaan Onderaan