Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: GSX-R Rules
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. GSX-R Rules

    nieuw kopen

    Als het goed is ga ik morgen een nieuwe motor kopen *O* *O* Nu is het gebruikelijk om over de prijs te onderhandelen bij een gebruikte fiets, kan ik dit ook doen bij een nieuwe? :? Zo ja wat is dan redelijk?
  2. GSX-R Rules

    schade afwikkeling

    Wie o wie kan mij iets vertellen over het afhandelen van schade. Ik heb mijzelf onderuit geremd en ben daarna tegen een auto opgegeleden. |( Motor is afgevoerd naar dealer en expert is inmiddels geweest. (motor is all-risk verzekerd). Dealer kan mij nog geen schade bedrag geven( heeft...
  3. GSX-R Rules

    slippende koppeling

    Hallo allemaal, sinds afgelopen weekend heb ik met mijn soes (gsxr 1000 k4) last van het doorslippen van de koppeling. Dit gebeurt alleen wanneer ik rollend flink gas geef. Rustig rijdend geen problemen maar wanneer ik wil accelereren schiet de toerenteller door en pakt daarna weer gewoon door...
  4. GSX-R Rules

    Gezocht: yoshi, akra of leo vince

    Ben op zoek naar een bolt-on einddemper voor GSXR 100 K4. Wil deze zomer met een lekker geluidje rondtoeren. Wie o wie weet wat?? Alvast bedankt! :}
  5. GSX-R Rules

    nieuw

    hallo motorminds, sinds een jaartje ben ik eindelijk weer aan het motorren. heb even een paar jaartjes niet gereden ivm "klein" ongelukje. maak nu de wegen weer onveilig met mijn oude liefde de GSX 1100 R. ga jullie vast wel eens zien. misschien wel op de meeting in mei! enne.... niet...
Terug
Bovenaan Onderaan