Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Fast Frances

    persoonlijke records met je motor !!! Deel 2

    Er zijn er veel: - hoe breed/smal was je breedste/smalste stuur? - hoe hoog/laag heb je dit stuur gehad? - hoe lang/kort was je zitbank? - hoever scheen/schijnt je koplamp? - Hoe diep was het profiel van de banden die je nooit hebt gekocht? - hoe hoog kwamen je laarzen? - hoe groot/klein de...
  2. Fast Frances

    motor-ongeval analyse

    Voor de mensen die zich voor een verhoogde veiligheid bij motorrijden interesseren. Voor de mensen die dat sowieso niets kan schelen waarschijnlijk oninteressant. http://www.motorradfahrer-lev.de/unfall.htm
  3. Fast Frances

    Mijn stamcafe vandaag

    :]
  4. Fast Frances

    overmoed wordt bestraft

    Gister reed ik mijn bekende rondje naar een Gasthuis in de bergen, ongeveer 90 km van Wenen en zette me - daar aan gekomen - aan tafel bij een man en een vrouw. We raakten in gesprek en toen bleek dat we eenzelfde tour wilde maken om vervolgens weer terug bij het Gasthuis te komen, vroegen ze of...
  5. Fast Frances

    10.000 service R6

    Gister mijn r6 opgehaald bij de werkplaats. 10.000 service. Mijn eerste vraag is wat ze allemaal gedaan cq vernieuwd hebben. Ik ben al geirriteerd als ik hoor dat ze de bougies hebben vernieuwd maar als ik ook nog hoor dat én het luchtfilter én het oliefilter zijn vernieuwd ben ik zwaar...
  6. Fast Frances

    Verslaafd!

    Ik ben verslaafd aan motorrijden zogauw ik vrij heb en het niet regent spring ik op mijn fiets ( een R6! *O* ) echt - ik heb niets anders in mijn kop dan bochten bochten bochten rijden rijden rijden scheuren scheuren scheuren verschuif zelfs afspraken met vrienden naar een regenachtige dag en...
  7. Fast Frances

    R6 05 kentekenhouder gezocht

    zoek kleine kentekenhouder voor mijn R6 05 graag tips over merken, prijzen etc met foto erbij misschien *D alvast bedankt
  8. Fast Frances

    alarminstallatie

    Ik ga een alarminstallatie aanbrengen in mijn r6. ( gister is de R6 van mijn vriend gestolen! ) Nu twijfel ik of ik dat bekend moet maken (dmv van een sticker ) Hoe denken jullie daarover? Zelf lijkt het me beter een kleine verrassing paraat te hebben :Z als ze voor hebben haar te jatten...
  9. Fast Frances

    nieuw lid

    Servus mijn naam is Frances en ik ben nieuw hier. in het kort over mezelf: woon sinds acht jaar niet meer in Nederland maar in Wenen, Oostenrijk rijd sinds drie jaar een R6 die ik vorig jaar helaas total-loss heb gereden ( was overigens niet mijn schuld, in een bocht die ik niet kon inzien reed...
Terug
Bovenaan Onderaan